Ik voorlopig ook niet hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:10 schreef Bastard het volgende:
-1 Gijs dan
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=126831quote:Op donderdag 2 november 2006 12:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg tranen als ik m uit aan het pakken ben denk ik
Gears of Warquote:Op donderdag 2 november 2006 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=126831
Sorry Gijs...mijn hype is voor deze maand opquote:
paar maanden niks van gezien, van geen enkele game trouwensquote:
Gewoon luisteren naar ons,...... Halen dat spelquote:Op donderdag 2 november 2006 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
paar maanden niks van gezien, van geen enkele game trouwens(internet daar was te langzaam voor filmpjes). Kom maar op met die game
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:19 schreef kepler het volgende:
[..]
paar maanden niks van gezien, van geen enkele game trouwens(internet daar was te langzaam voor filmpjes). Kom maar op met die game
Gijs dat boeit toch niet.... dit is zo'n spel wat je niet hoeft te hypen hoorquote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sorry Gijs...mijn hype is voor deze maand op![]()
Waar haal jij toch de tijd vandaan om zoveel te gamen Gijs?quote:Op donderdag 2 november 2006 13:20 schreef Chocobo het volgende:
Gijs dat boeit toch niet.... dit is zo'n spel wat je niet hoeft te hypen hoorDoe het meer voor mezelf...... gouden tijden..... Zelda Gijs.... een fucking Zelda game
Gijs anders vertel je zelf eens wat je zoal bezig houdt in het leven, kunnen we ook eens meepratenquote:
Game minder dan jullie denk ik..... soms s' avonds tussen 21:00 en 00:00quote:Op donderdag 2 november 2006 13:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar haal jij toch de tijd vandaan om zoveel te gamen Gijs?![]()
gohquote:Op donderdag 2 november 2006 13:58 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/groenehart/alphen/article766249.ece
In die straat wonen alleen maar allochtonen
[Femke]Maar misschien woonde hij daar niet Gijsquote:Op donderdag 2 november 2006 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zetten ze er weer niet bij
Raar dat Anusinjegezicht op Links uitkomtquote:Op donderdag 2 november 2006 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[Femke met de tanden op elkaar]Het is wérkelijk stui-tend dat U meteen de conclusie trekt dat het een Nederlander van buitenlandse komaf betrof. U zou zich moeten schamen.[/Femke met de tanden op elkaar]
quote:FROM THE DESK OF THE PROMOTIONS LOTTERY MANAGER,
PROTEA WINNERS LOTTERY SOUTH AFRICA,
13,LAKE VIEW DRIVE,AUCKLAND PARK
P.O.BOX 296, AUCKLAND PARK,
JOHANNESBURY,
SOUTH AFRICA.
Your kind Attention:
FINAL NOTICE OF AWARD NOTIFICATION
We are pleased to inform you of the announcement today the 2th of November 2006,of winners of the PROTEA WINNERS ORGANIZATION LOTTERY, held on 31st OCTOBER 2006 as part of our promotional draws. Participants were selected through a computer ballot system drawn from 2,500,000 email addresses of individuals and companies from Africa, America, Asia, Australia,Canada,Europe, Middle East,and New Zealand as part of our electronic business Promotions lottery Program. You qualified for the draw as a result of you visiting Various websites we are running the e-business promotions lottery for.
You/Your Company, attached to ticket number 139-3201-6409,with serial number 570-10 drew the lucky numbers 1,8,14,20,31,46,72,and consequently won in the Second Category.
You have therefore been approved for a lump sum pay out of US$3,000,000.00 in cash,which is the winning payout for Second category winners.This is from the total prize money of S$21,000,000.00 shared among the Seven international winners in the Second category.
CONGRATULATIONS!
Your fund is now deposited with the Maco Finance and Security Company insured in your name. Due to the mix up of some numbers and names, we award strictly from public notice until your claim has been processed and your money remitted to your account.
This is part of our security protocol to avoid double claiming or unscrupulous acts by participants of this program. We hope with a part of your prize, you will participate in our up coming mid year (2007) high stakes US$1.3 billion International Lottery. To begin your claim, please contact your claim agent below immediately.
DR VINCENT SMITH
FOREIGN SERVICE MANAGER,
TEL: 00-27-723737629
EMAIL: vincent_smith71@yahoo.com
Kindly contact your claims officer and provide him with the following informations,
1. The Refrence Number.-------------------------------------------
2. The Batch Number.-----------------------------------------------
3. The Ticket Number.----------------------------------------------
4. The serial Number.------------------------------------------------
5. The lucky Number.-----------------------------------------------
FULL NAMES:________________________MAILING ADDRESS:__________________________________SEX:_____________________
AGE/DATE OF BIRTH________________MARITAL STATUS:___________________
OCCUPATION:______________________TEL/FAX UMBER:_____________________
AMOUNT WON:__________________STATE/COUNTRY:_____________________COMPANY NAME:________________________
If you do not contact your claims agent within 14 working days of this notification, your winning prize money would be revoked.
NOTE: In order to avoid unnecessary delays and complications, please remember to quote your reference and batch numbers. Winners are advised to keep their winning details/ information from the public to avoid fraudulent claims. (IMPORTANT) pending the transfer/claim
REFERENCE NUMBER: KFQ-XV69-013b-9
BATCH NUMBER: 57-488-BBN
Congratulations once again from all our staff and thank you.
Sincerely,
MRS STEPHANIE NKOSI.
Lottery Co-ordinator
PROTEA WINNERS ORGANIZATION LOTTERY SOUTH AFRICA
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef Chocobo het volgende:
Whhahahahaha,.. Gijs ik heb hem gebeld.... ik vroeg naar Vincent..... wie vroeg hij. Pascal from the FBI,... hij hing direct op
hahahahahahahahahahahaquote:Op donderdag 2 november 2006 15:00 schreef Chocobo het volgende:
Whhahahahaha,.. Gijs ik heb hem gebeld.... ik vroeg naar Vincent..... wie vroeg hij. Pascal from the FBI,... hij hing direct op
Omdat ik oa in een huurhuis woon, 2 werkende en kinderopvang moeten betalen denk ikquote:Op donderdag 2 november 2006 14:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Raar dat Anusinjegezicht op Links uitkomt
Op het boomneuken en huurhuis na heb ik hetzelfdequote:Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Bastard het volgende:
[..]
Omdat ik oa in een huurhuis woon, 2 werkende en kinderopvang moeten betalen denk ik
Oh en in mijn vrije tijd trek ik mijn stoute geitewollen sokken aan en ga ik de bomen in het park af voor een lekkere knuffelbeurt!
Sloot van verschil hequote:Op donderdag 2 november 2006 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik heb echt geen idee nog.
Ik tweijfel tussen CDA, Rita en één NL.
Ze was gisteravond op NL2. Ze heeft echt geen lekker lichaam hoor.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
Als Femke de playboy in gaat dan kies ik Groen Links
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze was gisteravond op NL2. Ze heeft echt geen lekker lichaam hoor.Allemaal enge aderen op haar arm enzo.
Één NL: goede plannen, maar het is weer zo'n kleine Fortuyn-achtige partij, en daar heb ik wel mijn buik van vol.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:12 schreef Bastard het volgende:
Sloot van verschil he
Maar ze heeft nog wel een leuk pijpbekkie. En daarna lekker dat gezicht onderspuiten.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:14 schreef Bastard het volgende:
* Bastard pik weer in zn broek stopt.
Ja die kleine partijtjes kunnen toch weinig.. zoals Wilders, wat wil hij nou gaan bereiken dan? Gun hem wel een paar zetels hoor, laat zn stem maar horen maar vertrouwen om het land te regeren? Nee.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Één NL: goede plannen, maar het is weer zo'n kleine Fortuyn-achtige partij, en daar heb ik wel mijn buik van vol.
Rita: daadkrachtige minister met ruggegraat, maar de VVD is mijn partij niet meer.
CDA: JP is echt in zijn rol gegroeid, ik kan hem waarderen.
Uiteindelijk worden wij als middeninkomens toch altijd genaaid. Of het nu links of rechtsom is. Gister ook weer: energieprijzen weer 10% omhoog volgend jaar.
VVD, dat partijprogramma komt simpelweg het meest met die van mij overeen. Alleen kan ik niet echt hun plannen vinden voor het universitair onderwijsquote:Op donderdag 2 november 2006 15:11 schreef Strolie75 het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk stemmen? Ik heb echt geen idee nog.
Ik tweijfel tussen CDA, Rita en één NL.
daarom gaan Miranda's en mijn stem ook naar mensen die lager op de lijst van de pvda staan maar die ook van onze leeftijd zijnquote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
Alles beter dan Wouter Boslim.Wat heb ik een schurfhekel aan die vent. Ik zo’n gladde die met alle winden meewaait en ondertussen je beurs leegjat. En altijd diezelfde creepy glimlach.
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:33 schreef Magneet het volgende:
daarom gaan Miranda's en mijn stem ook naar mensen die lager op de lijst van de pvda staan maar die ook van onze leeftijd zijnpvda stemmen we toch wel maar WOuter komt ook me neus uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |