interessant... spijtig genoeg heb ik twee linkerhanden, maar de juiste mensen kennen kan veel helpenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:18 schreef devlinmr het volgende:
http://www.broodoven.com
hoe je er zelf 1 kunt maken
Als je goed BBQ'd komt er ook geen rook vanaf, ligt inderdaad aan de warmte, iets dat volledig verbrand geeft ook geen rook af.quote:Op zondag 15 april 2007 21:18 schreef macnl het volgende:
Zodra de oven op temperatuur is (na 10 min) komt er helemaal geen rook van af! daarvoor zijn de uitlaatgassen veel te heet, het is geen bbq.
Je hebt van die mensen, die leggen eerst een rookgordijn, gooien een kipfiletje op de BBQ en weten het vervolgens voorelkaar te krijgen om de buitenkant tot kool te reduceren en de binnenkant nog prachtig rauw te houden.quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef macnl het volgende:
Hey SigNe.
Wat ik bedoelde is dat als je bbq't je meestal rook krijgt doordat het vlees vet op de kolen laat vallen. Vanzelfsprekend krijg je geen rook door enkel de gloeiende kolen.
Grtz,
MAC
Heeft dat dan dezelfde structuur als tipo 00?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:00 schreef macnl het volgende:
je kunt trouwens ook tarwemeel gebruiken, bij de lidl en aldi hebben ze meel dat ook veel door turkse mensen gekocht wordt om brood te maken. dat werkt ook erg goed. het belangrijkste is dat je het een half uurtje laat rijzen nadat je het in de bakplaat hebt gedaan.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:06 schreef David het volgende:
[..]
Heeft dat dan dezelfde structuur als tipo 00?
Tip: mix de olijfolie met een beetje water (in een glas bijv.). Hierdoor wordt de focaccia toch lekker bruin, maar droogt hij niet zo uit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:05 schreef macnl het volgende:
Focaccia Rozemarijn
-knip-
Maak met een vinger op gelijkmatige afstanden kuiltjes in het gerezen deeg en sprenkel er de rest van de olijfolie over. Bestrooi met rozemarijn en zeezout. Bak in een oven van nu 200°C (je hebt ongeveer 10 C° verloren)
Ver weg? Dat zal toch wel meevallen? Vanuit Rotterdam zal het verder zijnquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:40 schreef Marty het volgende:
Dat had ik al gezien, maar aangezien wij in Friesland gaan wonen is het een beetje ver weg.
Misschien moeten we er maar eens een weekendje van maken
We zijn in ieder geval wel van plan om er èèn te kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |