Neleos +1quote:Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef Neleos het volgende:
Lion King?
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef Homdeck het volgende:
Ik ken alleen de korte seksscene uit de reddertjes![]()
Valt niet echt op. Je moet het wel willen zien.quote:
SEXquote:Op donderdag 2 november 2006 15:20 schreef Supersheep het volgende:
Moet ik daar iets in zien?
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:21 schreef Homdeck het volgende:
Nou ja, seks is het niet maar wel een naakte vrouw in 1 framepje
[afbeelding]
In de Disneyfilm De Kleine Reddertje heeft een van de animatoren een grapje gebouwd. Tijdens een vliegscene is er in een flits iets ongewoons te zien achter een raam. Je zou dit niet of nauwelijks kunnen zien in de film, maar in dit frame is het duidelijk : een blote vrouw !
quote:Op donderdag 2 november 2006 15:22 schreef Homdeck het volgende:
ze wil hem omsmelten in de vesuvius
eh ze wil er een amulet van maken ofzo?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:23 schreef Neleos het volgende:
[..]
en dat wil ze dan weer doen, omdat....?
Sommige mensen WILLEN gewoon graag dingen zien.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef wyccie het volgende:
Hehe, die mensen hebben dus toch humor.
Dan zouden die sterren ook best wel echt 'sex' kunnen vormen, want ik moet zeggen dat die sterren wel lelijk gerangschikt zijn.
Ohja? Op wikipedia staat wat anders.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
dat heeft ze nodig om de grootste tovenares te worden en al het geld te laten verdwijnen
En daarmee krijgt ze de gave om alles in goud te veranderen.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:24 schreef Homdeck het volgende:
[..]
eh ze wil er een amulet van maken ofzo?
Ja, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:25 schreef Nembrionic het volgende:
Sommige mensen WILLEN gewoon graag dingen zien.
Is dat uitzonderlijk?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:33 schreef Anarion het volgende:
Heeft die er maar ene dan???
nee niet Prins. Volgens mij komt ze in de tv-serie niet voor. In de boeken is Prins een vent trouwens.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:39 schreef Neleos het volgende:
Is zij die roodharige uit de tv-series? Hoe heet ze, Marian ofzo?
In de boeken is ze een ventquote:Op donderdag 2 november 2006 15:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
nee niet Prins. Volgens mij komt ze in de tv-serie niet voor. In de boeken is Prins een vent trouwens.
Diannequote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef Homdeck het volgende:
Hoe heet de vriendin van Vledder in de boeken van Baantjer?
quote:
Neleos +1quote:Op donderdag 2 november 2006 16:07 schreef Neleos het volgende:
Is die vrouw Adelheid Roossen?
Adelheid?
Alleen Schatjesquote:Op donderdag 2 november 2006 16:29 schreef Mark_V het volgende:
jan julius gisberts.... dat is schatjes en mama is boos
dus ik gok schatjes/mama is boos
Nee, dat niet. Hij zat alleen naar haar tieten te staren.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:35 schreef Mark_V het volgende:
Holy shit, das lang geleden dat ik die film heb gezien, lag zij nou ook met d'r broer te rotszooien of was dat weer een andere film?
En natuurlijk een vraag.....
Waar komt het woord paniek vandaan?
oh ja dat was het, masterlijke film was het eigenlijkquote:Op donderdag 2 november 2006 16:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hij zat alleen naar haar tieten te staren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |