Ik ben met dat probleem teruggegaan naar de zaak waar ik het toetsenbord gekocht had. Dat werd dus ook eenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:24 schreef erkel het volgende:
Kwam ik op gegeven moment ook achter dat die eerst aan moet![]()
EdwardJobHopper + 1quote:Op donderdag 2 november 2006 14:27 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Horst Köhler.
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik ben met dat probleem teruggegaan naar de zaak waar ik het toetsenbord gekocht had. Dat werd dus ook een-momentje voor me
Ai, hier wel. Zijn er nog waar het niet gaat? Dan zoek ik een nieuw plaatje / nieuwe film.quote:
Nee. De figuranten nemen op dit beeld afscheid van de hoofdrolspeler(s) aan een rivier.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
City of God?
Oh god, goed dat je het zegt. Ik moet nog tellen. Doe ik zo. Maar ik moet ook nog ontbijten.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Wezzel het volgende:
hee er klopt iets niet.. ik zou al 2 punten moeten hebben
Volgens mij is het vorige topic nog niet geteldquote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Wezzel het volgende:
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh god, goed dat je het zegt. Ik moet nog tellen. Doe ik zo. Maar ik moet ook nog ontbijten.
Same here..vandaar mijn gokquote:Op donderdag 2 november 2006 14:49 schreef Neleos het volgende:
Volgens mij is City Of God de enige Zuid-Amerikaanse film die ik ken.
Zal ik even voor je tellen wyc?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh god, goed dat je het zegt. Ik moet nog tellen. Doe ik zo. Maar ik moet ook nog ontbijten.
Heb ik net gedaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:52 schreef Supersheep het volgende:
Zal ik even voor je tellen wyc?
Lienekien +1quote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef Lienekien het volgende:
The motorcycle diaries
Heb je in het vorige topic een punt gehaald? Zo ja, welke vraag was dat (link?). Want ik heb dus de ranglijst bijgewerkt, maar ik heb geen punt voor jou gezien.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef Wezzel het volgende:
Zal waarschijnlijk komen omdat ie hiervoor in deel 382 voor het laatst heeft gepostquote:Op donderdag 2 november 2006 15:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je in het vorige topic een punt gehaald? Zo ja, welke vraag was dat (link?). Want ik heb dus de ranglijst bijgewerkt, maar ik heb geen punt voor jou gezien.
Hoe wéét jij dat? Heb je net even in alle topics gezocht op zijn naam?quote:Op donderdag 2 november 2006 15:05 schreef Supersheep het volgende:
Zal waarschijnlijk komen omdat ie hiervoor in deel 382 voor het laatst heeft gepost
http://forum.fok.nl/user/history/36683quote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe wéét jij dat? Heb je net even in alle topics gezocht op zijn naam?![]()
da's toch niet zo ingewikkeld? Gewoon klikken op de naam boven de avatar.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe wéét jij dat? Heb je net even in alle topics gezocht op zijn naam?![]()
Oh jaquote:Op donderdag 2 november 2006 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
hier zijn al jouw topics. Gemakkelijk te zien dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |