Die eerste foto ziet er wel mooi uitquote:Op donderdag 2 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Die film is een aanrader?
Aan sheeps reactie te zien welquote:Op donderdag 2 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Ik weet niet eens wie hij is.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Aan sheeps reactie te zien welIk heb hem liggen, maar nog niet gekeken.
Wie z'n vrouw is weet ik niet.
Nogal ja. Eén van de mooiste films die ik ooit gezien heb, staat op nr3 in m'n top10 maar denk dat ie een plaatsje hoger verdientquote:Op donderdag 2 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Oke. Ik zet 'm op mijn nog-te-kijken lijst.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nogal ja. Eén van de mooiste films die ik ooit gezien heb, staat op nr3 in m'n top10 maar denk dat ie een plaatsje hoger verdient
Geweldige rol van Eugene Hutz trouwens, zanger van Gogol Bordello. Enigste irritante was soms de kop van Elijah Wood
Heb het boek trwns niet gelezen dus kan niet zeggen welke beter is
Als die net zo lang is als die van mij moet je m even bovenaan zetten anders kom je er nooit aan toequote:Op donderdag 2 november 2006 13:04 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke. Ik zet 'm op mijn nog-te-kijken lijst.![]()
Jawel, maar dan krijg je haar man aan de lijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:16 schreef RoofingBurner het volgende: Je hebt niet toevallig ook haar telefoonnummer?![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Supersheep het volgende:
Damn... punt... tong...
Duitse naam toch?
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Supersheep het volgende:
Damn... punt... tong...
Duitse naam toch?
buzzer +1quote:Op donderdag 2 november 2006 13:21 schreef buzzer het volgende:
Nicole Krauss
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
buzzer +1
Bedankt dat je me hebt gered. Ik moet hier echt achter de computer vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |