Scheisse Freek de Jonge wist ik wel alleen ik denk vlug intypen anders ben ik weer te laat. Maar inderdaad, het was deel van de vraag. Als je het goed vind laat ik wel mijn vraag staan.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
Sorry RB, punt is naar Homdeck gegaan.. Excuses.
Nee, maar het is wel een provincie.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
Limburg?
Nee, die niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef Neleos het volgende:
Noord-Brabant?
cafca +1 het was inderdaad Zuid-Holland.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:55 schreef cafca het volgende:
Zeeland is een verzuipende leeuw, Zuid-Holland dan?
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:00 schreef Neleos het volgende:
Leuven?
Schitterende grap. Ben er vanavond ook bij, maar verwacht niet dat Feek stadionspeaker is...quote:Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Scheisse Freek de Jonge wist ik wel alleen ik denk vlug intypen anders ben ik weer te laat. Maar inderdaad, het was deel van de vraag. Als je het goed vind laat ik wel mijn vraag staan.
Weten we dat ook weerquote:Op donderdag 2 november 2006 12:02 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Antwerpen is de hoofdplaats van Antwerpen, Brussel is Brussel, Genk ligt in Limburg (waar Hasselt de hoofdplaats is) en Leuven is juist.
Koningin Fabiola dan wel he?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:08 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Fabiola!
Voor Belgen is het nog simpeler bedoelt Edward denk ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom is dat voor Nederlanders een makkelijke vraag? Voor Belgen niet dan?
Voor Belgen had ik zowel plaats als tijdstip gevraagd.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:18 schreef wyccie het volgende:
Waarom is dat voor Nederlanders een makkelijke vraag? Voor Belgen niet dan?
Helemaal niet ver uit de buurt!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:19 schreef cafca het volgende:
Ik zat toen tussen de Belgen, die waren er redelijk kapot van. Augustus 1993 ?
Ach zo. Gek dat zo'n zin twee totaal verschillende betekenissen kan hebben.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:20 schreef Neleos het volgende:
Voor Belgen is het nog simpeler bedoelt Edward denk ik.
cafca +1quote:Op donderdag 2 november 2006 12:22 schreef cafca het volgende:
Juli 1993 dan?
Je bent Belg?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:22 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Je zat er dus één dag langs.
Jepquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:28 schreef Neleos het volgende:
Is dat een Van Der Graaf Generator?
Die band ken ik niet, maar je denkt wel goed.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:33 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Ka-boom? (pure gok)
Ik ken 'm ook nietquote:Op donderdag 2 november 2006 12:34 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die band ken ik niet, maar je denkt wel goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |