abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:38:34 #141
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_43208677
als ik 3 ton in het jaar wegdruk met 80 uur in de week werken dan ga ik echt niet meer dan 52% belasting betalen hoor. Dan duik ik de grens wel over

kutgepauperte moet maar eens voor zichzelf opkomen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_43208864
300.000? Lijkt me niet dat jij in die categorie valt. Tenminste, zou me vooral bezighouden met de Quote top 500. Zitten sowieso een hoop criminelen tussen. Laat de criminelen maar betalen!
pi_43209046
Misschien is trouwens een verplichte bijdrage aan een goed doel naar keuze een eerste stap in de goeie richting. Dan kan het 'slachtoffer' [ ] zelf bepalen waar het geld naar toe gaat en ook toezichthouden. Ik vind 'meer belasting' betalen zo algemeen. Overigens lijkt het me toch een tijdelijk euvel, want we mogen hopen dat armoedebestrijding toch eens hoger op de agenda komt te staan bij toekomstige regeringen. Wat dit betreft hebben rijken de laatste 30 jaar met de VVD haast non-stop in de regering weinig te vrezen gehad.
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:14:35 #144
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_43209689
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
300.000? Lijkt me niet dat jij in die categorie valt. Tenminste, zou me vooral bezighouden met de Quote top 500. Zitten sowieso een hoop criminelen tussen. Laat de criminelen maar betalen!
ALS
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_43210476
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:14 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ALS
Nou ja, ik gun het je hoor
  vrijdag 3 november 2006 @ 17:48:43 #146
153940 Corelli
1653 - 1713
pi_43210542
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
want we mogen hopen dat armoedebestrijding toch eens hoger op de agenda komt te staan bij toekomstige regeringen. Wat dit betreft hebben rijken de laatste 30 jaar met de VVD haast non-stop in de regering weinig te vrezen gehad.
De afgelopen 30 jaar is de armoede dan ook significant afgenomen. VVD beleid is dus goed voor de armen.
pi_43213408
Opgedwongen solidariteit heeft niks te maken met solidariteit.
pi_43226462
Jan Mulder zat bij Paul en Witteman en was behoorlijk gefrustreerd. Hij heeft volgens mij vanl alle kanten kritiek gehad

Niet gek ook natuurlijk. Want het was een domme actie.
pi_43227681
quote:
Beroepsonderbuik Jan Mulder was donderdagavond te gast bij radiopresentator Sjors Froehlich om te praten over zijn verzoek aan premier Balkenende om asjeblieft meer belasting te mogen betalen. Froehlich had minister van Economische Zaken Joop Wijn gebeld en die zei op vrolijke toon dat Mulder niet verplicht was zijn hypotheekrente af te trekken en dat hij natuurlijk meer belasting mag betalen. Wijn noemde het gironummer van de Belastingdienst, dan kon Mulder meteen even een girootje uitschrijven.

Nou, dat schoot Mulder totaal in het verkeerde keelgat. Die begon te schreeuwen: “ IS DIE MAN ALTIJD ZO PEDANT?! HÈ?! MET WIE SPREEK IK EIGENLIJK! JOOP! WIJN! HÈ! JULLIE BEZUINIGEN OP GEESTELIJK GEHANDICAPTEN! BAH! JULLIE MOESTEN JE SCHAMEN! ” Wijn zei dat er helemaal niet was bezuinigd op geestelijk gehandicapten. “ DAT IS WEL! WAAR !” brulde Mulder. “ Nee hoor ”, zei Wijn weer kalm. “ JAWEL! DAT IS WEL! WAAR! IK ZEG DAT HET WAAR IS !”

de rest
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_43227738
Froehlich

Was een vermakelijk gesprek - Wijn kwam met zijn standaardblije verhaaltje en werd lekker ontregeld door Mulder.
pi_43227754
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Opgedwongen solidariteit heeft niks te maken met solidariteit.
Wat is opgedwongen?
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:06:16 #152
3542 Gia
User under construction
pi_43227850
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is opgedwongen?
Waarom doen die 16 dan niet gewoon wat ze zeggen te willen doen? Waarom zoeken ze de publiciteit?
Toch gewoon om te laten zien "kijk eens hoe goed wij zijn!" zodat andere rijken zich zo ongeveer verplicht voelen mee te doen. Waarom met naam en toenaam in het nieuws met je 'gulle' gedrag?

Als zij beweren dit niet te doen om ook anderen hiertoe aan te zetten, dan moeten ze gewoon niet de media opzoeken, maar gewoon anoniem doneren, terugstorten, whatever.

Als hier een klapper zou vallen van de postcodeloterij, dan zou ik een goed doel naar keuze een leuke donatie doen, maar wel anoniem.
pi_43227873
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom doen die 16 dan niet gewoon wat ze zeggen te willen doen? Waarom zoeken ze de publiciteit?
Toch gewoon om te laten zien "kijk eens hoe goed wij zijn!" zodat andere rijken zich zo ongeveer verplicht voelen mee te doen. Waarom met naam en toenaam in het nieuws met je 'gulle' gedrag?

Als zij beweren dit niet te doen om ook anderen hiertoe aan te zetten, dan moeten ze gewoon niet de media opzoeken, maar gewoon anoniem doneren, terugstorten, whatever.

Als hier een klapper zou vallen van de postcodeloterij, dan zou ik een goed doel naar keuze een leuke donatie doen, maar wel anoniem.
Ik weet nog steeds niet wat het woord opgedwongen betekent
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:10:14 #154
3542 Gia
User under construction
pi_43227919
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:07 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik weet nog steeds niet wat het woord opgedwongen betekent
Dat ze door hun publieksgeile gedrag bij de andere rijken een schuldgevoel bezorgen als ze niet ook zo denken.
Of dat ze door hun gedrag hopen dat de wet wordt aangepast zodat alle rijken hun HRA, AKW in moeten leveren en meer belasting te betalen.

Zij dringen dit dus ook aan anderen op, op deze manier.

En zeg me nu niet dat dit niet hun bedoeling is.
pi_43227929
Opgedwongen is geen Nederlands woord Gia!
pi_43227971
Ok, wat gaan we met dat geld doen van deze 16 mensen? Ik ga er van uit dat ze het nu al hebben overgemaakt. Ik ben voor een nieuwe kerncentrale van dit geld
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:17:31 #157
3542 Gia
User under construction
pi_43228046
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
Opgedwongen is geen Nederlands woord Gia!
Kinderachtig wel.
pi_43228231
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:17 schreef Gia het volgende:

[..]

Kinderachtig wel.
Da's fijn maar daar ging het niet over
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:36:32 #159
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43228399
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ok, wat gaan we met dat geld doen van deze 16 mensen? Ik ga er van uit dat ze het nu al hebben overgemaakt. Ik ben voor een nieuwe kerncentrale van dit geld
Idd, achter elkaar doen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zaterdag 4 november 2006 @ 11:37:23 #160
3542 Gia
User under construction
pi_43228419
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ok, wat gaan we met dat geld doen van deze 16 mensen? Ik ga er van uit dat ze het nu al hebben overgemaakt.
Geloof je het zelf?
Ze willen dat alleen maar betalen als gevolg van een wijziging in de wet. Ze willen ertoe verplicht worden.

Soort masochisten dus. "Sla mij, sla mij!" uh...."Sla mij hoger aan, sla mij hoger aan, ah, ja lekker, houdt ook mijn HRA en AKW maar. Meer, meer. Ik wil meer betalen!! Jaaaaa!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')