ALSquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:45 schreef Toffe_Ellende het volgende:
300.000? Lijkt me niet dat jij in die categorie valt. Tenminste, zou me vooral bezighouden met de Quote top 500. Zitten sowieso een hoop criminelen tussen. Laat de criminelen maar betalen!
De afgelopen 30 jaar is de armoede dan ook significant afgenomen. VVD beleid is dus goed voor de armen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
want we mogen hopen dat armoedebestrijding toch eens hoger op de agenda komt te staan bij toekomstige regeringen. Wat dit betreft hebben rijken de laatste 30 jaar met de VVD haast non-stop in de regering weinig te vrezen gehad.
quote:Beroepsonderbuik Jan Mulder was donderdagavond te gast bij radiopresentator Sjors Froehlich om te praten over zijn verzoek aan premier Balkenende om asjeblieft meer belasting te mogen betalen. Froehlich had minister van Economische Zaken Joop Wijn gebeld en die zei op vrolijke toon dat Mulder niet verplicht was zijn hypotheekrente af te trekken en dat hij natuurlijk meer belasting mag betalen. Wijn noemde het gironummer van de Belastingdienst, dan kon Mulder meteen even een girootje uitschrijven.
Nou, dat schoot Mulder totaal in het verkeerde keelgat. Die begon te schreeuwen: “ IS DIE MAN ALTIJD ZO PEDANT?! HÈ?! MET WIE SPREEK IK EIGENLIJK! JOOP! WIJN! HÈ! JULLIE BEZUINIGEN OP GEESTELIJK GEHANDICAPTEN! BAH! JULLIE MOESTEN JE SCHAMEN! ” Wijn zei dat er helemaal niet was bezuinigd op geestelijk gehandicapten. “ DAT IS WEL! WAAR !” brulde Mulder. “ Nee hoor ”, zei Wijn weer kalm. “ JAWEL! DAT IS WEL! WAAR! IK ZEG DAT HET WAAR IS !”
Wat is opgedwongen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:45 schreef Cracka-ass het volgende:
Opgedwongen solidariteit heeft niks te maken met solidariteit.
Waarom doen die 16 dan niet gewoon wat ze zeggen te willen doen? Waarom zoeken ze de publiciteit?quote:
Ik weet nog steeds niet wat het woord opgedwongen betekentquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom doen die 16 dan niet gewoon wat ze zeggen te willen doen? Waarom zoeken ze de publiciteit?
Toch gewoon om te laten zien "kijk eens hoe goed wij zijn!" zodat andere rijken zich zo ongeveer verplicht voelen mee te doen. Waarom met naam en toenaam in het nieuws met je 'gulle' gedrag?
Als zij beweren dit niet te doen om ook anderen hiertoe aan te zetten, dan moeten ze gewoon niet de media opzoeken, maar gewoon anoniem doneren, terugstorten, whatever.
Als hier een klapper zou vallen van de postcodeloterij, dan zou ik een goed doel naar keuze een leuke donatie doen, maar wel anoniem.
Dat ze door hun publieksgeile gedrag bij de andere rijken een schuldgevoel bezorgen als ze niet ook zo denken.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat het woord opgedwongen betekent
Kinderachtig wel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:10 schreef SCH het volgende:
Opgedwongen is geen Nederlands woord Gia!
Idd, achter elkaar doenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ok, wat gaan we met dat geld doen van deze 16 mensen? Ik ga er van uit dat ze het nu al hebben overgemaakt. Ik ben voor een nieuwe kerncentrale van dit geld![]()
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Ok, wat gaan we met dat geld doen van deze 16 mensen? Ik ga er van uit dat ze het nu al hebben overgemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |