maakt nogal uit.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef Shades het volgende:
wat is het verschil.. in beide gevallen is ie dood toch?
quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:26 schreef arrowstomahawk het volgende:
WIJ HEBBEN tenminste rinse http://rinsemusic.com
[afbeelding]
Hou je mond man, ben eindelijk blij dat die paarden weer op het droge staanquote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef Oosthoek het volgende:
Friesland is kut en moet zo spoedig mogelijk onder water gezet worden.
Heb je daar ook maar 1 goede reden voor? Of zeg je dit gewoon omdat je met de rest van de Fok!kers mee wilt lopen? Volgens mij is het het laatste.quote:Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef Oosthoek het volgende:
Friesland is kut en moet zo spoedig mogelijk onder water gezet worden.
Westerkwartiers FTWquote:Op donderdag 2 november 2006 15:37 schreef JohanTop het volgende:
Ik vind Friese meisjesnamen zooo vreselijk.
Das nou Harmke, Pietsje, Jansje, Klaske
Ach ja.. Ik kan ook wel in mn dialext gaan lulllen en het tot een taal uitroepen.
(dialect = westerkwartiers)
Combinatie van Fries, Gronings en wat DrentsMaar dat spreek ik alleen met vrienden onderelkaar. Als ik verder op school zit, thuis ben, of ja met anderen spreek (geen vrienden), dan spreek ik Nederlands.
Hé Ronald, hest Klaas zien? Ik niet, er zol wel weer in Frieslan weez'n. hele werkwoorden worden afgekort enzo
En bij voltooid deelwoord hebben wij geen 'ge'.
Maar dat is tenminste te begrijpen, Fries ook wel voor mij, omdat ik er dichtbij woon, maar spreken? echt niet, en voor mensen uit de Randstad is Friesland gewoon een drama. Geen opname binnen de dorpsgemeenschap, geen spul kunnen kopen in het plaatselijke winkeltje, omdat die verkoper alleen Fries spreekt enz
Kortom, gewoon jaloersquote:Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ben het eensch met mensen die friesland bashen! En nee niet om mee te lopen, ik zat al friesland/friesen/het dialect/de elfstedentocht etc af te zeiken voordat ik Fok! ook maar kende.
Het zijn chauvinistische malloten de vergeten zijn dat friesland een provincie is, onderdeel is van de mooie Nederlanden. Op basis waarvan zouden ze recht hebben op een eigen staat? Het slaat nergens op! Limburg heeft ook een vlag, volkslied, dialect en cultuur, maar hoor je mij ooit klagen? Noem mij 1 ding dat friesland als staat bestaansrecht zou geven? En kom nu niet aan met het slappe scandinavie geneuzel aan, iedereen stamt wel ergens van af.
Van de andere kant, als ze zelfstandig willen worden prima, maar dan mogen ze wel de zee op. Opgerot, want anders krijgen we elk jaar behalve dikke duitsers ook nog vatsige friesen op bezoek. Nee bedankt!
"HUH HUH IK KOMME UUT FRYSLANNN"
Nutteloze kick van een kuttopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |