abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43218538
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef Shades het volgende:
wat is het verschil.. in beide gevallen is ie dood toch?
maakt nogal uit.
executie zou kunnen betekenen dat hij door die Friese rechtspraak is veroordeeld.
het gerechtshof van Leeuwarden zou daar dan nu nog excuses voor moeten aanbieden.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43246093
WIJ HEBBEN tenminste rinse http://rinsemusic.com

refrusrepus
pi_43246483
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:26 schreef arrowstomahawk het volgende:
WIJ HEBBEN tenminste rinse http://rinsemusic.com

[afbeelding]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Redactie Frontpage zondag 5 november 2006 @ 00:04:07 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_43248506
Ik ben een Drent, en die kut-Friezen vergallen het plezier van de Noorderlingen. Dus weg met die kut-Friezen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 5 november 2006 @ 00:13:24 #130
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_43248727
Friesland is kut en moet zo spoedig mogelijk onder water gezet worden.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_43265404
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef Oosthoek het volgende:
Hou je mond man, ben eindelijk blij dat die paarden weer op het droge staan
refrusrepus
  zondag 5 november 2006 @ 20:51:12 #132
151834 Hans_Gielus
Friesche Vlag!
pi_43271139
quote:
Op zondag 5 november 2006 00:13 schreef Oosthoek het volgende:
Heb je daar ook maar 1 goede reden voor? Of zeg je dit gewoon omdat je met de rest van de Fok!kers mee wilt lopen? Volgens mij is het het laatste.

Probeer eens origineel te zijn!
pi_43301074
Ik ben een Rotterdammer en ik hou van Fryslan tenminste nog natuur daar!
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 15:00:37 #134
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43359583
Friesland die mensen zijn zo 'unsj fryslan boppe!' als de tiefustering.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 15:01:51 #135
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43359616
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:37 schreef JohanTop het volgende:
Ik vind Friese meisjesnamen zooo vreselijk.
Das nou Harmke, Pietsje, Jansje, Klaske
Ach ja.. Ik kan ook wel in mn dialext gaan lulllen en het tot een taal uitroepen.
(dialect = westerkwartiers)
Combinatie van Fries, Gronings en wat Drents Maar dat spreek ik alleen met vrienden onderelkaar. Als ik verder op school zit, thuis ben, of ja met anderen spreek (geen vrienden), dan spreek ik Nederlands.

Hé Ronald, hest Klaas zien? Ik niet, er zol wel weer in Frieslan weez'n . hele werkwoorden worden afgekort enzo
En bij voltooid deelwoord hebben wij geen 'ge'.
Maar dat is tenminste te begrijpen, Fries ook wel voor mij, omdat ik er dichtbij woon, maar spreken? echt niet , en voor mensen uit de Randstad is Friesland gewoon een drama. Geen opname binnen de dorpsgemeenschap, geen spul kunnen kopen in het plaatselijke winkeltje, omdat die verkoper alleen Fries spreekt enz
Westerkwartiers FTW !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 8 november 2006 @ 15:22:48 #136
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_43360237
Ik ben het eensch met mensen die friesland bashen! En nee niet om mee te lopen, ik zat al friesland/friesen/het dialect/de elfstedentocht etc af te zeiken voordat ik Fok! ook maar kende.

Het zijn chauvinistische malloten de vergeten zijn dat friesland een provincie is, onderdeel is van de mooie Nederlanden. Op basis waarvan zouden ze recht hebben op een eigen staat? Het slaat nergens op! Limburg heeft ook een vlag, volkslied, dialect en cultuur, maar hoor je mij ooit klagen? Noem mij 1 ding dat friesland als staat bestaansrecht zou geven? En kom nu niet aan met het slappe scandinavie geneuzel aan, iedereen stamt wel ergens van af.

Van de andere kant, als ze zelfstandig willen worden prima, maar dan mogen ze wel de zee op. Opgerot, want anders krijgen we elk jaar behalve dikke duitsers ook nog vatsige friesen op bezoek. Nee bedankt!

"HUH HUH IK KOMME UUT FRYSLANNN"
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_43948406
quote:
Op woensdag 8 november 2006 15:22 schreef SaferSephy het volgende:
Ik ben het eensch met mensen die friesland bashen! En nee niet om mee te lopen, ik zat al friesland/friesen/het dialect/de elfstedentocht etc af te zeiken voordat ik Fok! ook maar kende.

Het zijn chauvinistische malloten de vergeten zijn dat friesland een provincie is, onderdeel is van de mooie Nederlanden. Op basis waarvan zouden ze recht hebben op een eigen staat? Het slaat nergens op! Limburg heeft ook een vlag, volkslied, dialect en cultuur, maar hoor je mij ooit klagen? Noem mij 1 ding dat friesland als staat bestaansrecht zou geven? En kom nu niet aan met het slappe scandinavie geneuzel aan, iedereen stamt wel ergens van af.

Van de andere kant, als ze zelfstandig willen worden prima, maar dan mogen ze wel de zee op. Opgerot, want anders krijgen we elk jaar behalve dikke duitsers ook nog vatsige friesen op bezoek. Nee bedankt!

"HUH HUH IK KOMME UUT FRYSLANNN"
Kortom, gewoon jaloers
refrusrepus
  maandag 27 november 2006 @ 23:09:06 #138
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948491
quote:
Op maandag 27 november 2006 23:07 schreef arrowstomahawk het volgende:

[..]

Kortom, gewoon jaloers
Nutteloze kick van een kuttopic

Mijn mening over friesland is nog steeds niet veranderd. friesland en zijn inwoners friezen zijn en blijven kut Ik ken er genoeg
Internetjosti!
pi_43948547
ey, ik ben ook fries ... en ik poep op de hoofden van alle friesland-hat0rz!!!!
  maandag 27 november 2006 @ 23:13:40 #140
159576 BttD
Beroepsblaataap
pi_43948682
Van mij mag Friesland een apart land worden hoor. Met eigen leger, economie en koeien Mij hebben ze er niet mee. Van mij mogen ze dat land dan afsnijden en afduwen richting de grote oceaan. Ik help wel mee spitten en duwen
Internetjosti!
pi_43948716
Kutkick, kuttopic, veel gebash, etc.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')