Kan ze niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:27 schreef Hans_Gielus het volgende:
Jannetje moet bannetjes gaan geven, maar niet aan mij!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=jegensquote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
friesland is kut en moet afgestoten worden...
geef de waddenzee de ruimtequote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef Netsplitter het volgende:
friesland is kut en moet afgestoten worden...
Oke, ik dacht dat het een spellingsfout wasquote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef dennistd het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=jegens
je·gens (vz.)
1 [form.] ten aanzien van, tegenover
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het een spellingsfout was.
Idd, hebben de zeehondjes ook meer ruimtequote:
Zo zie je maar, je moet niet denken...quote:Op donderdag 2 november 2006 09:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Oke, ik dacht dat het een spellingsfout was.
Ja erg hé!!quote:
Maar, maar, dan wordt de meester boosquote:Op donderdag 2 november 2006 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet niet denken...
Nou Netsplitter, doe eens denken dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo zie je maar, je moet niet denken...
Dat moet je aan een paard over laten, die heeft een veel groter hoofd...![]()
Maar niet mijn topics, waar het helemaal niet over Fryslan gaat!quote:Op donderdag 2 november 2006 09:29 schreef ijsmeis het volgende:
En in KLB mag je klagen wat je wil. Dus ook over Friezen.
En een grotere piem0l, hihihihquote:Op donderdag 2 november 2006 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat moet je aan een paard over laten, die heeft een veel groter hoofd...![]()
Eerst hooi....quote:Op donderdag 2 november 2006 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou Netsplitter, doe eens denken dan.
Oh nee? En Godlike zijn voorbeeld dan: Domme linkse mensenquote:Op donderdag 2 november 2006 09:35 schreef Hans_Gielus het volgende:
[..]
Maar niet mijn topics, waar het helemaal niet over Fryslan gaat!
quote:Dus daarom: stem vrijheid, stem voor een beter Friesland, stem FrieschBelang!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het mooiste van Friesland...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
En hoezo mag dat niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef mordradead het volgende:
Jij zit te zeiken over de Mods, derhalve klaag jij hier over de gang van zaken van de Fok! Modjes en hun policy. Dat mag niet. Kutfryslan. Slotje.
Juistem, heb je nog wat in te halen?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:40 schreef mordradead het volgende:
vroeger mocht je hier geen topics openen die over het reilen en zeilen van het forum gingen nu blijkbaar wel
Ik kom uit Friesland he.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Juistem, heb je nog wat in te halen?
Dus?quote:
Dus dat is de reden waarom ik achterliep. Medelijden mag, bier is welkom.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus?
Moeten we nou medelijden met je hebben??
Nope officieel wordt Friesland niet eens meer gebruikt geloof ik. In ieder geval als er in Den Haag wordt gesproken moeten ze het hebben over Fryslân.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Spreek Nederlands vent. Fryslan bestaat niet.
het is Friesland, en niets anders.
Ik vind het, zonder overdreven te willen bashen, echt belachelijk. We hebben EEN taal in Nederland, en dat lijkt me voor zo'n klein kutlandje wel genoeg.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:49 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Nope officieel wordt Friesland niet eens meer gebruikt geloof ik. In ieder geval als er in Den Haag wordt gesproken moeten ze het hebben over Fryslân.(sinds 1999 ofzo)
Maargoed, dat moeten ze weer terugdraaien vind ik. Anders krijgt elke provincie binnenkort zijn 'streeknaam' emnzo. Ze mogen wat mij betreft ook wel afgestoten worden van NL.
Heb jij pechquote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef Patton het volgende:
Mensen die "Fryslân for life" (nog net niet met een 4) in hun sig hebben staan verdienen deze behandeling. Je hebt zeker ook van die Frisian Outlaw bombers of niet.
[afbeelding]
Achterlijke kutboeren. En als iemand hier recht heeft van spreken, dan ben ik het want ik woon al veeel te lang in Friesland (en het is Friesland, ja? Geen Fryslân).
quote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef Patton het volgende:
Mensen die "Fryslân for life" (nog net niet met een 4) in hun sig hebben staan verdienen deze behandeling. Je hebt zeker ook van die Frisian Outlaw bombers of niet.
[afbeelding]
Achterlijke kutboeren. En als iemand hier recht heeft van spreken, dan ben ik het want ik woon al veeel te lang in Friesland (en het is Friesland, ja? Geen Fryslân).
...wat is Fryslân...?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:28 schreef ijsmeis het volgende:
Wie is Jannetje?
Allemaalquote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef hbc het volgende:
Kut pubers hier!![]()
Als friesland dan zo slecht is he??
Waarom verhuizen de westerlingen uit de randstad allemaal naar friesland???
nou zo'n vaart loopt het niet hoor......quote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef hbc het volgende:
Kut pubers hier!![]()
Als friesland dan zo slecht is he??
Waarom verhuizen de westerlingen uit de randstad allemaal naar friesland???
En daar zit je dus fout..... Er zijn in nederland 2 officieel en internationaal erkende talen; Het Fries en het Nederlands.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het, zonder overdreven te willen bashen, echt belachelijk. We hebben EEN taal in Nederland, en dat lijkt me voor zo'n klein kutlandje wel genoeg.
Nee, taalstrijd zoals in belgie, of erger nog, baskenland in Spanje, goed plan.
Debielen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |