05-02-2007 in VS.quote:Op maandag 4 december 2006 00:12 schreef JimmyJames het volgende:
Wanneer komt FF6 uit de in de VS? Spel nog nooit gespeeld![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
UPDATE: Crisis Core screens en trailer
Aeris
Hiervoor ga heb ik een PSP kopen gekocht
Noem eens een moeilijke FF danquote:Op maandag 4 december 2006 14:46 schreef bananenjus het volgende:
Wel een leuke maar makkelijke FF.
Ik wou net zeggen, de eerste moeilijke FF moet ik ook nog tegen komen.quote:
Het duurde inderdaad langquote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
FFXII:
Gisteren zowaar de Tournesol(!) bij elkaar verzameld (ontzettend kutwerk) en de eerste superbaas in elkaar geslagen. Hellwyrm met 12.500.000 HP. Moeilijk was het niet, het duurde alleen zo lang.
Kun je nagaan hoelang die knakker met 50.000.000 gaat duren. Wat ik dus ook waarschijnlijk niet ga doen.
Dat is heel, heel, heel veel HP, hoelang was je daarmee bezig?quote:Op maandag 4 december 2006 16:26 schreef cwk het volgende:
FFXII:
Gisteren zowaar de Tournesol(!) bij elkaar verzameld (ontzettend kutwerk) en de eerste superbaas in elkaar geslagen. Hellwyrm met 12.500.000 HP. Moeilijk was het niet, het duurde alleen zo lang.
Kun je nagaan hoelang die knakker met 50.000.000 gaat duren. Wat ik dus ook waarschijnlijk niet ga doen.
Volgens mij waren we er sowieso meer dan een uur aan op t rammen.quote:Op maandag 4 december 2006 17:09 schreef Scylla het volgende:
[..]
Dat is heel, heel, heel veel HP, hoelang was je daarmee bezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die maakte toch even gehakt van me zeg ik je!
Niks optioneel... DOOD MOET IE!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hell wyrm zit daar , en die heeft 8.930.711 HP![]()
maar die is optioneel![]()
Jammer dat ik geen wireless router heb.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:43 schreef BMH het volgende:
Mijn Final Fantasy 3 friendcode: 1289-3404-9163
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.beter uitgelegd kan je hem niet krijgen![]()
Vondt het overal lekker wegspelen![]()
enigste 2 gruwelijk irritante stukken zijn
Ridorana Cataract
En dan met name de
1e , 2e & 3e Ascent![]()
*TIP* Kies verstandig![]()
En "A Prama Vikaari"![]()
En de locaties liggen dicht na elkaar ,dus je kan je lol nog op straks![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Deacon_Tigra op 05-12-2006 21:26:41 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |