quote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze hem niet te maken, ik wil random battles
quote:
Misschien je locale gameshop? Als NED en Dim m allebei niet hebben wordt het lastig om m PAL te krijgen denk ik...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik had het al in het FF7 topic gevraagd, maar weet er hier ook niemand waar ik FF6 voor de PSX kan krijgen?
Dimension Plus en NedGame hebben hem niet. NedGame had hem wel heel even 2e hands, maar toen ik em wilde bestellen was hij al weg.
Ik heb hem een tijd geleden voor 8 euro (!) gekocht in een budget bak bij de Free Record Shop...het enige moment in mijn leven dat ik de FRS eigenlijk wel een okee winkel vondquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik had het al in het FF7 topic gevraagd, maar weet er hier ook niemand waar ik FF6 voor de PSX kan krijgen?
Dimension Plus en NedGame hebben hem niet. NedGame had hem wel heel even 2e hands, maar toen ik em wilde bestellen was hij al weg.
Dat hoop ik niet zeg, ik wil gewoon FF7 maar dan met de graphics van deze tijdquote:Op donderdag 23 november 2006 02:30 schreef cwk het volgende:
Bovendien hoorde ik dat ze het battelsystem van FF12 voor de remake willen gebruiken.
Ik heb hem al op een SNES en op een emu gegamed.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef torn_Machina het volgende:
Als je FF 6 echt graag wil spelen dan is misschien een Snes emulator de beste keuze.
Als je een GBA of DS hebt dan moet je nog een tijdje wachten tot de release van FF 6 op de GBA. Die staat op 5 februari als release in Amerika.
Ik geef je er 15 euro voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:25 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd geleden voor 8 euro (!) gekocht in een budget bak bij de Free Record Shop...het enige moment in mijn leven dat ik de FRS eigenlijk wel een okee winkel vondVerder zou ik allas niet weten waar hij te krijgen is. :|
Heey.....ze hebben Dirge of Cerberus ook verzonden zie ik netquote:Op donderdag 23 november 2006 16:46 schreef torn_Machina het volgende:
Net een mailtje gekregen dat mijn exemplaar van FF 3 is verzonden.
Morgen na werktijd mooi even voor gaan zitten.![]()
Die laat ik maar liggen, misschien koop ik hem als die een euro of 20 is.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:10 schreef Cid het volgende:
[..]
Heey.....ze hebben Dirge of Cerberus ook verzonden zie ik netwohoo
Ik dusquote:Op donderdag 23 november 2006 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Eurogamer review beschrijft het gevoel van DoC wel goed, tis vooral écht voor de FFVII fans die het verhaal compleet willen hebben.
quote:Europe: 23rd February 2007?? -T.B.C
Dat heet Chrystal Sickness, als je characters van job wisselen dan duurt het een aantal gevechten voordat jou character aangepast is aan de nieuwe class. Daarom zijn ze zo zwak de eerste paar gevechten.quote:Op maandag 27 november 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik het het jobsystem in FFIII wel erg verwarrend zeg. Als ik van job wissel presenteren mijn characters opeens weer erg matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |