Laat haar ieder gevecht gewoon iets doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:40 schreef Darkzell het volgende:
Ik ben pas geleden begonnen met FFX (eindelijk).
Maar hoe kan je Yuna een beetje sterk krijgen want tegen de kleinere tegenstanders vind ik het vaak de moeite niet waard om die aeons te summonnen aangezien je ze ook vaak gewoon met de andere characters in één klap dood krijgt. Ik neem sowieso aan dat Yuna haar kracht vooral moet gaan krijgen van haar aeons.
Anyway verder nog tips voor een Final Fantasy n00b?
Operation Mi'ihen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:09 schreef Darkzell het volgende:
Nulblaze, Nulshock, Nul...,etc heb ik al en ben nu bij dat stuk dat de Albhed en zo'n andere groep met die kanonnen gaan proberen om Sin te verslaan.
De PAL versie? Nee....quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:04 schreef cwk het volgende:
Is die niet allaaaaaaaaaaaaaang uit?
Aye, maar ja om nu nog een Amerikaanse PS2 te gaan kopen...quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:17 schreef cwk het volgende:
Oh ja PAL natuurlijk. Dimplus is meestal wel redelijk duur. Import is tegenwoordig sowieso goedkoper via het internet, een PAL systeem kopen is de moeite niet meer.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:54 schreef Cid het volgende:
Heeft iemand Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus al ergens gezien in een winkel? Hij is gisteren uitgekomen volgens mij, ik had verwacht dat hij wel te krijgen zou zijn in de winkels maar helaas. Vooralsnog heb ik alleen bij dimensionplus.nl gezien...
Arrrggh don't tempt me!!quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen hier die FFIII spelen op de DS?
Als het goed is krijg ik FF 3 deze week nog binnen. Dimension Plus heeft hem op 21 november staan.quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen hier die FFIII spelen op de DS?
Ik zou mn ziel er voor geven...quote:Op donderdag 23 november 2006 00:17 schreef Cid het volgende:
Heeft iedereen hier die techdemo van FF7 op de PS3 gezien trouwens? Man man wat zou het mij veel uren kosten om daar door heen te wandelen als ze een remake zouden doen....
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou mn ziel er voor geven...
Ik zou de hordes fanboys te lijf gaan. Als er iets is wat ik niet wil, dan is het wel een FF 7 remake. Volgens mij heb ik dit ook al vaak genoeg gezegt.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou mn ziel er voor geven...
Dan hoeven ze hem niet te maken, ik wil random battlesquote:Op donderdag 23 november 2006 02:30 schreef cwk het volgende:
Bovendien hoorde ik dat ze het battelsystem van FF12 voor de remake willen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |