SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:22 schreef cwk het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Deacon_Tigra op 07-11-2006 12:42:47 ]Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
ik heb er zo'n 36, en tot nu toe was alleen gilgamesh flink pittigquote:Op dinsdag 7 november 2006 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
45 Hunts ( waarvan de laatste 15 toch wel behoorlijk pittig worden)
quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:08 schreef desub het volgende:
[..]
ik heb er zo'n 36, en tot nu toe was alleen gilgamesh flink pittig
staat er ook iets meer over de Lindwyrm in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed boek! Bedankt!elk oordeel heeft z'n nadeel
ach, dan begin je toch gewoon opnieuwquote:Op dinsdag 7 november 2006 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Alleen ik kan het allersterkte wapen van de game al niet meer halen , doordat ik eerder ergens anders (phon coast) een paar treasure chests geopend had![]()
Beste is, als je geen guide gebruik zoals ik, om als je later in het spel karakters in je party krijgt met ommenabij 500 license points (Na 10 uur spelen ongv.) even zelf op onderzoek uit te gaan en een goede route vast te stellen. Worked for me.quote:Op dinsdag 7 november 2006 18:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het license systeem moet ik echter nog ff verder uitdiepen, want ik weet niet zo goed welke kant ik op moet daarmee![]()
Het begint met de FF prelude en het liedje wat jij bedoeld is waarschijnlijk de Final Fantasy Theme. Die komt bijna in ieder deel voorquote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Orealo het volgende:
Hoi, ik heb net FF XII binnen, en toen ik het begin filmpje keek viel ik bijna van mijn stoel.
Als een oude liefde, een ware messias, was hij daar!
Mijn vergeten melodie!
Het 2de liedje in de intro.
Dit liedje kwam ook in Final Fantasy II voor.
Hoe heet dit liedje?
Ik moet hem hebben!
hey Bob, welkom hierquote:Op woensdag 8 november 2006 11:00 schreef Orealo het volgende:
Hoi, ik heb net FF XII binnen, en toen ik het begin filmpje keek viel ik bijna van mijn stoel.
Als een oude liefde, een ware messias, was hij daar!
Mijn vergeten melodie!
Het 2de liedje in de intro.
Dit liedje kwam ook in Final Fantasy II voor.
Hoe heet dit liedje?
Ik moet hem hebben!
Die Final Fantasy Prelude en Final Fantasy theme zijn echt superquote:Op woensdag 8 november 2006 13:48 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
hey Bob, welkom hier![]()
bedoel je het nummer ,als je een save game gaat laden?
hij moet hier ergens bij staan![]()
Track List:
Disc One:
1. Loop Demo
2. Final Fantasy ~ FFXII Version ~
3. Opening Movie (Theme of Final Fantasy XII)
4. Infiltration
ik kreeg de eerste (en volgens mij ook de 2e) bij een hunt geloof ik... weet alleen niet meer welkequote:Op woensdag 8 november 2006 14:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Nu nog de Bubble-belt (Doubles HP) , alleen die fucker bij de Muthru Bazaar wil ze nog niet verkopen![]()
Bij de meesten komt ie voor als je hem uitgegamed hebt.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:43 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Het begint met de FF prelude en het liedje wat jij bedoeld is waarschijnlijk de Final Fantasy Theme. Die komt bijna in ieder deel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |