SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dat zelf ook..... maar geloof me,.... dat komt goed.quote:Op zondag 5 november 2006 12:09 schreef H.Flick het volgende:
Ik mis tot nu toe overigens nog wel het echte FF-gevoel. Natuurlijk zit Cid erin, komen de namen Ifrit en Leviathan terug, komt de muziek me bekend voor en zie ik af en toe een chocobo. Maar qua sfeer zit het dichter bij KOTOR dan bij Final Fantasy.
Gaat dit nog veranderen?
Er zit een Star Wars tintje aan, maar doch veel meer Final Fantasy. Het battlesysteem kan ik niet anders omschrijven dan briljant........ ik wil eigenlijk niet anders meer.quote:Op zondag 5 november 2006 16:32 schreef H.Flick het volgende:
Ook het nieuwe battlesysteem lijkt enorm op dat van KOTOR.
Battle systeem is goed, maar volgens mij minder strategisch dan bij eerdere FF's. Als nu je Gambits goed staan hoef je eigenlijk niks meer te doen. Ik heb het gevoel de controle kwijt te zijn omdat je niet move voor move meer aangeeft wat je wilt doen.quote:Op zondag 5 november 2006 17:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er zit een Star Wars tintje aan, maar doch veel meer Final Fantasy. Het battlesysteem kan ik niet anders omschrijven dan briljant........ ik wil eigenlijk niet anders meer.
Verderop in het spel komt toch echt de character development op gang. Spel is gewoon groter dan de meeste Final Fantasies, en het duurt even om in te komen. Vreemd genoeg is de sfeer vooral na een dikke 15 uur gamen vreselijk intens. Zit nu zelf op 36 uur en ben aangekomen op de strand wat je in de demo ook zag. Daarvoor een briljant bos level gezien. Moest denken aan de Ewoks
Ja.. De introquote:Op zondag 5 november 2006 17:39 schreef jpg97 het volgende:
Maar ook een beetje Lord of the Rings achtig, met die ridders en de grote battles!
Je hebt zeer zeker wel controle en gambits redden mij ook niet altijd,... helemaal niet bij sommige eindbazen! Strategisch gezien misschien iets minder maar dat komt omdat je door het semi realtime gevecht wel sneller moet reageren. Ik vind de balans heerlijk.quote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Battle systeem is goed, maar volgens mij minder strategisch dan bij eerdere FF's. Als nu je Gambits goed staan hoef je eigenlijk niks meer te doen. Ik heb het gevoel de controle kwijt te zijn omdat je niet move voor move meer aangeeft wat je wilt doen.
Verder is het wel een super spel natuurlijk, maar mijn eerdere 'beter dan VII' gevoel ben ik wel kwijt.
had ik de eerste 5-10 uur ook, maar daarna had ik vooral het gevoel dat het het spel op een goede manier versneld, zonder telkens zo'n battlescherm en zo'n overwinningsmuziekje. Je kunt er ook voor kiezen bepaalde dingen niet in je gambits te zetten zodat je zelf wel moet ingrijpenquote:Op zondag 5 november 2006 19:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Battle systeem is goed, maar volgens mij minder strategisch dan bij eerdere FF's. Als nu je Gambits goed staan hoef je eigenlijk niks meer te doen. Ik heb het gevoel de controle kwijt te zijn omdat je niet move voor move meer aangeeft wat je wilt doen.
Het overwinningsmuziekje mis ik juist heel ergquote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef desub het volgende:
[..]
had ik de eerste 5-10 uur ook, maar daarna had ik vooral het gevoel dat het het spel op een goede manier versneld, zonder telkens zo'n battlescherm en zo'n overwinningsmuziekje. Je kunt er ook voor kiezen bepaalde dingen niet in je gambits te zetten zodat je zelf wel moet ingrijpen
Daggerquote:Op zondag 5 november 2006 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Final Fantasy IX uitgespeeld!
Het einde met al die bosses was wel erg makkelijk, maar ik zat ook met Zidane en Steiner op lvl 62/63.
Alleen bij de allerlaatste battle was het een paar keer op het randje. Auto-Regen en Auto-Life hebben me gered.
Dat vertalen,.......quote:Op zondag 5 november 2006 23:58 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb dr gewoon Garnet genoemd. Ik vond "Dolk" niet zo bij haar passen.
Klopt eigenlijk wel.quote:Op maandag 6 november 2006 00:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat vertalen,.......
Nee "Wolk"' is cool!!
Scherpquote:Op maandag 6 november 2006 00:09 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En "Wolk" past wel bij "Cloud Strife" omdat zijn verleden "in nevels is gehuld".
Als je voor een 100% run gaat, 50-60 uurquote:Op maandag 6 november 2006 00:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik wil nog een FF gaan uitspelen voordat XII uitkomt.
In hoeveel uur is FFX-2 te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |