Ga je me vertellen dat de worldmap nog groter wordt of expandeert? Ik probeer momenteel nu overal te komen. De eerste gemiste aftakkingen waren in dat bos met die loopplanken. Daar waren in het westen 2 uitgangen.... op beide lokaties geweest maar gerent voor mijn leven........... daar was ik nog niet klaar voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
sommige zijn best makkelijk te vinden , na 3 side quests
Bij andere ben je alleen al 1.5 uur onderweg om er te komen
maar die laatste![]()
Gruwelijk lang & ingewikkeld stuk lopen met veel level 65 vijanden & veel traps![]()
En dan kan je nog eens aan de gang met een level 66 Esper![]()
Ach ja...daar doe je het allemaal voor he![]()
Ik vond het een prima systeem.... junction ook. Je kan dat zo manipuleren en bewerken dat je ongekende klappen uitdeelt..... heb je nodig trouwensquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:48 schreef Ixnay het volgende:
Deze week ben ik weer eens aan VIII begonnen, poging 2.
Maar wat een lame systeem is dat Draw zeg. Bij vijanden kun je gewoon Drawen totdat je van alles 100 hebt en je hoeft niet meer te attacken, aangezien magic meer damage oplevert dan attacks.
En die GF's die je oneindig vaak kunt gebruiken en veel steker zijn... Waarom zou je dan nog attacken?
Of zit hier toch een nadeel aan?
Raar systeem, en dan heb ik het nog niet over dat Junction gehad.
DE TYFUSquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:53 schreef Deacon_Tigra het volgende:
De meeste locaties lopen allemaal in elkaar over
Zoals de Zertinan Caves, die komen uit in de Easter & Westersand als ik me niet vergis
Feywood kom je later ook nog in terug
Je komt in elk geval met de main story bijna overal langs,
De gebieden waar je nu nog moet rennen, komen of later in het verhaal nog aan bod.
Of zijn het gebied van een Esper![]()
ik moet nog doen![]()
16 simpele hunts , makkie
4 Mont Blanc hunts ,,,,, heel pittiglaatste heeft 50.000.000 hp
![]()
2 Espers
80 rare beasts verslaan,
7 side quests doen ,
Waar dan weer een paar bosses bij horen
![]()
o.a Omega Mark XII Extermination
level 99 = 10.370.699 HP![]()
Dan zijn er totaal 32 mannetjes in je Sky Pirats Den te verdienen, en ik heb er nu pas 11![]()
en dan heb ik echt alles gedaan![]()
License grid zit al bijna vol![]()
Zit nu op 93 uur![]()
Die jungle is trouwes heerlijk geld verdienen. Chain die couerls voor couerl pelt = big $$$$quote:Op zaterdag 11 november 2006 19:32 schreef H.Flick het volgende:
Ik ga even flink levellen, want ik ben duidelijk nog niet klaar voor die jungle. Momenteel loopt mijn Party ook heel erg uiteen qua level. Ashe is bijvoorbeeld al level 18 terwijl Balthier en Fran nog op 12 en 13 zitten. Daar ga ik even iets aan doen
FF 9 was leuk omdat het weer terug ging naar het hele middeleeuwse sfeertje.quote:Op zondag 12 november 2006 23:30 schreef cwk het volgende:
FF8 was de bom. Ik heb dat spel zo compleet beheerst dat het eng was. 100% uitgespeeld. Vond FF9 juist wat minder.
Bij mij was het gewoon dat het verhaal me niet zo aansprak en ik op een gegeven moment in een glitch zat waardoor ik niet verder kon. Geen zin meer om te spelen.quote:Op zondag 12 november 2006 23:24 schreef Ixnay het volgende:
Is FF8 door hetzelfde team gemaakt als FF7? Ik kan me het moeilijk voorstellen.
Dit spel is met vrijwel alles slechter dan zijn voorgangers en opvolgers.
- Totaal onboeiend verhaal.
- De locations zijn saai en alles lijkt op elkaar.
- Je kunt oneindig drawen zodat je de rest van het spel genoeg van alles hebt, oneindige MP dus.
- Junction systeem... raar, een GF "equippen" om daaruit abilities te leren.
- GF's die zo sterk zijn dat het geen zin meer heeft om te attacken.
- Weinig sidequests, tot nu toe, op dat ene kaartspelletje na dan.
- Veel andere kutstukjes, bijvoorbeeld in Deling City, wanneer moet je ontsnappen uit dat huis nadat de vader van Rinoa je daar heeft opgesloten. Oplossing: Pak ergens een wijnglas en zet het in de hand van een standbeeld, vervolgens gaat een geheime doorgang open. Na een half uur toch maar een walkthrough erbij gepakt...
Kort samengevat:
FF6![]()
FF7![]()
FF8![]()
FF9![]()
FFX![]()
Ik vond FF8 echt heel vet toen. Vooral die FMV warenquote:Op maandag 13 november 2006 00:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
FF 9 was leuk omdat het weer terug ging naar het hele middeleeuwse sfeertje.FF 8 heb ik ook best veel gespeelt.
Junction syteem is gewoon goed, alleen het grootste minpunt is als je al 100 draws hebt van wat sterke magic vrij aan het begin en die equip je dan op jezelf, dan wals je gewoon door de main quest heen.
En als je lekker al wat Aura had verzameld, gewoon de hele tijd Limit Breaks spammen.Maakte boss fights nou ook niet bijzonder moeilijk.
![]()
Met Zell en een redelijke doses vingervlugheid, kon je met zijn Limit Breaks echt zo veel damage doen.![]()
Ik weet niet meer precies hoevoel attacks je wel niet per sec meer in kon voeren, maar ik weet wel dat ik vrij lang veel van die combo's kon maken voor zijn tijdslimiet erop zat.![]()
Nou nog maar wachten op de PAL release van FF XII. Gelukkig heb ik FF III op de DS om mij volgende week mee te vermaken en LoZ: Twilight Princess over een maandje.![]()
Ja, Kuja was nou niet echt stoer te noemen.quote:Op maandag 13 november 2006 00:58 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik vond FF8 echt heel vet toen. Vooral die FMV waren. En battle systeem was leuk, keer wat anders proberen. Het was alleen wel te makkelijk, maar dat is een beetje rpg eigen lijkt het. Ben nog nooit echt een moeilijke RPG tegen gekomen.
En je hebt echt geen Aura nodig om oneindig limit breaks te hebben... Gewoon je HP laag houden kan ook, ik deed gewoon met sqaull Limit breaken eentje voor te helen als ie toch dood ging en eentje die gewoon deed wat het beste uitkwam.
Er zaten trouwens zeker genoeg sidequest in FF8 (die zitten in elke FF wel). Deel 9 vond ik om de een of andere reden weer wat minder. Hoewel zeker een tof spel trok het me iets minder dan 7 en 8. Misschien de sfeer ofzo. En ik miste het gevoel van een echte bad guy in deel 9.
Dragon Quest was eerder moeilijk door een te laag level op bepaalde moment dan dat je echt strategien moest gaan uitdenken om een eindbaas te verslaan. Stoort me trouwens vaak niet echt als een rpg wat makkelijk is, als het verder maar wel kan boeien. En meestal geven in FF de ultimate, omega en weet ik veel wat voor een weapons toch vaak nog wel een uitdagingquote:Op maandag 13 november 2006 01:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ja, Kuja was nou niet echt stoer te noemen.Net een of andere mislukte transseksueel.
Ik deed het toch meestal met Aura, omdat ik het altijd vervelend vind als er party members dood gaan.
![]()
Laatste jaren ben ik ook niet echt moeilijke rpg's tegen gekomen, enige wat redelijk pittig was op bepaalde momenten was Dragon Quest 8.![]()
Ik neem ook wel genoegen hoor met een moeilijkheidsgraad die niet te moeilijk is maar ook zeker niet te makkelijk.quote:Op maandag 13 november 2006 01:26 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dragon Quest was eerder moeilijk door een te laag level op bepaalde moment dan dat je echt strategien moest gaan uitdenken om een eindbaas te verslaan. Stoort me trouwens vaak niet echt als een rpg wat makkelijk is, als het verder maar wel kan boeien. En meestal geven in FF de ultimate, omega en weet ik veel wat voor een weapons toch vaak nog wel een uitdaging
Ze moeten eigenlijk de laatste eindbaas ook zo "moeilijk" maken als die weapons, dan zit er nog een beetje uitdaging inquote:Op maandag 13 november 2006 01:57 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik neem ook wel genoegen hoor met een moeilijkheidsgraad die niet te moeilijk is maar ook zeker niet te makkelijk.
Dat je vaak laag lvl was vond ik juist leuk aan DQ 8, had je tenminste het idee dat je het nog een beetje moeilijk kreeg, zoals de eerste keer dat je Dhoulmagus moet bevechten.![]()
En een FF is geen FF, als je niet fatsoenlijk wat Weapons kan slopen.Of zo'n leuke uitgebreidde monster arena zoals in FF X.
![]()
Laat haar ieder gevecht gewoon iets doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:40 schreef Darkzell het volgende:
Ik ben pas geleden begonnen met FFX (eindelijk).
Maar hoe kan je Yuna een beetje sterk krijgen want tegen de kleinere tegenstanders vind ik het vaak de moeite niet waard om die aeons te summonnen aangezien je ze ook vaak gewoon met de andere characters in één klap dood krijgt. Ik neem sowieso aan dat Yuna haar kracht vooral moet gaan krijgen van haar aeons.
Anyway verder nog tips voor een Final Fantasy n00b?
Operation Mi'ihen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:09 schreef Darkzell het volgende:
Nulblaze, Nulshock, Nul...,etc heb ik al en ben nu bij dat stuk dat de Albhed en zo'n andere groep met die kanonnen gaan proberen om Sin te verslaan.
De PAL versie? Nee....quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:04 schreef cwk het volgende:
Is die niet allaaaaaaaaaaaaaang uit?
Aye, maar ja om nu nog een Amerikaanse PS2 te gaan kopen...quote:Op zaterdag 18 november 2006 13:17 schreef cwk het volgende:
Oh ja PAL natuurlijk. Dimplus is meestal wel redelijk duur. Import is tegenwoordig sowieso goedkoper via het internet, een PAL systeem kopen is de moeite niet meer.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:54 schreef Cid het volgende:
Heeft iemand Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus al ergens gezien in een winkel? Hij is gisteren uitgekomen volgens mij, ik had verwacht dat hij wel te krijgen zou zijn in de winkels maar helaas. Vooralsnog heb ik alleen bij dimensionplus.nl gezien...
Arrrggh don't tempt me!!quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen hier die FFIII spelen op de DS?
Als het goed is krijg ik FF 3 deze week nog binnen. Dimension Plus heeft hem op 21 november staan.quote:Op maandag 20 november 2006 13:38 schreef Strolie75 het volgende:
Nog mensen hier die FFIII spelen op de DS?
Ik zou mn ziel er voor geven...quote:Op donderdag 23 november 2006 00:17 schreef Cid het volgende:
Heeft iedereen hier die techdemo van FF7 op de PS3 gezien trouwens? Man man wat zou het mij veel uren kosten om daar door heen te wandelen als ze een remake zouden doen....
quote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou mn ziel er voor geven...
Ik zou de hordes fanboys te lijf gaan. Als er iets is wat ik niet wil, dan is het wel een FF 7 remake. Volgens mij heb ik dit ook al vaak genoeg gezegt.quote:Op donderdag 23 november 2006 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou mn ziel er voor geven...
Dan hoeven ze hem niet te maken, ik wil random battlesquote:Op donderdag 23 november 2006 02:30 schreef cwk het volgende:
Bovendien hoorde ik dat ze het battelsystem van FF12 voor de remake willen gebruiken.
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:30 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan hoeven ze hem niet te maken, ik wil random battles
quote:
Misschien je locale gameshop? Als NED en Dim m allebei niet hebben wordt het lastig om m PAL te krijgen denk ik...quote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik had het al in het FF7 topic gevraagd, maar weet er hier ook niemand waar ik FF6 voor de PSX kan krijgen?
Dimension Plus en NedGame hebben hem niet. NedGame had hem wel heel even 2e hands, maar toen ik em wilde bestellen was hij al weg.
Ik heb hem een tijd geleden voor 8 euro (!) gekocht in een budget bak bij de Free Record Shop...het enige moment in mijn leven dat ik de FRS eigenlijk wel een okee winkel vondquote:Op donderdag 23 november 2006 13:37 schreef Ixnay het volgende:
Ik had het al in het FF7 topic gevraagd, maar weet er hier ook niemand waar ik FF6 voor de PSX kan krijgen?
Dimension Plus en NedGame hebben hem niet. NedGame had hem wel heel even 2e hands, maar toen ik em wilde bestellen was hij al weg.
Dat hoop ik niet zeg, ik wil gewoon FF7 maar dan met de graphics van deze tijdquote:Op donderdag 23 november 2006 02:30 schreef cwk het volgende:
Bovendien hoorde ik dat ze het battelsystem van FF12 voor de remake willen gebruiken.
Ik heb hem al op een SNES en op een emu gegamed.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:47 schreef torn_Machina het volgende:
Als je FF 6 echt graag wil spelen dan is misschien een Snes emulator de beste keuze.
Als je een GBA of DS hebt dan moet je nog een tijdje wachten tot de release van FF 6 op de GBA. Die staat op 5 februari als release in Amerika.
Ik geef je er 15 euro voor.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:25 schreef Scylla het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijd geleden voor 8 euro (!) gekocht in een budget bak bij de Free Record Shop...het enige moment in mijn leven dat ik de FRS eigenlijk wel een okee winkel vondVerder zou ik allas niet weten waar hij te krijgen is. :|
Heey.....ze hebben Dirge of Cerberus ook verzonden zie ik netquote:Op donderdag 23 november 2006 16:46 schreef torn_Machina het volgende:
Net een mailtje gekregen dat mijn exemplaar van FF 3 is verzonden.
Morgen na werktijd mooi even voor gaan zitten.![]()
Die laat ik maar liggen, misschien koop ik hem als die een euro of 20 is.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:10 schreef Cid het volgende:
[..]
Heey.....ze hebben Dirge of Cerberus ook verzonden zie ik netwohoo
Ik dusquote:Op donderdag 23 november 2006 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Eurogamer review beschrijft het gevoel van DoC wel goed, tis vooral écht voor de FFVII fans die het verhaal compleet willen hebben.
quote:Europe: 23rd February 2007?? -T.B.C
Dat heet Chrystal Sickness, als je characters van job wisselen dan duurt het een aantal gevechten voordat jou character aangepast is aan de nieuwe class. Daarom zijn ze zo zwak de eerste paar gevechten.quote:Op maandag 27 november 2006 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
Ik het het jobsystem in FFIII wel erg verwarrend zeg. Als ik van job wissel presenteren mijn characters opeens weer erg matig.
MP is nu meer een systeem met verbruikspunten. Elke keer als je lvl up gaat krijg je een aantal meer 'uses' van een bepaald lvl magic.quote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef BMH het volgende:
Kep FFIII ook.. 5 uur onderweg en vind het nog wel een beetje verwarrend allemaal.. Hoe de heck zie ik mijn MP? En waarom haal ik als freelance 100+ damage en als ik een job gekozen heb 1 of 2 ... Mijn wapens zijn wel ge-unequiped als ik een job heb gekozen, maar als ik die weer equipt gaat mijn attack punten ernstig naar beneden :S
Dat weet ik, maar zelf daarna duurt het weer een hele tijd voordat ze net zo krachtig zijn als de oude jobs. Waarbij ik me dan afvraag hoe krachtig deze zouden zijn geweest als ik die EXP daarin gestoken had.quote:Op maandag 27 november 2006 13:55 schreef torn_Machina het volgende:
Dat heet Chrystal Sickness, als je characters van job wisselen dan duurt het een aantal gevechten voordat jou character aangepast is aan de nieuwe class. Daarom zijn ze zo zwak de eerste paar gevechten.
Freeloaders zijn in het begin best krachtig, maar kunnen lang niet alle wapens, uitrustingen en magie gebruiken van gespecialiseerde klassen. Nu een keuze maken en ze worden snel krachtiger. Ik had vooral moeite met de voordelen die de tweede serie jobs opleverden (of beter gezegd niet opleverde). De linkertoren van het kasteel is een goede plek om te levellen.quote:Op maandag 27 november 2006 14:01 schreef BMH het volgende:
Kep FFIII ook.. 5 uur onderweg en vind het nog wel een beetje verwarrend allemaal.. Hoe de heck zie ik mijn MP? En waarom haal ik als freelance 100+ damage en als ik een job gekozen heb 1 of 2 ... Mijn wapens zijn wel ge-unequiped als ik een job heb gekozen, maar als ik die weer equipt gaat mijn attack punten ernstig naar beneden :S
Dit komt omdat ze nog niet zoveel job lvl's hebben. Dit vind ik het enige nadeel aan FF3 dat de kracht van je characters job teveel afhankelijk is van het job lvl.quote:Op woensdag 29 november 2006 08:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zelf daarna duurt het weer een hele tijd voordat ze net zo krachtig zijn als de oude jobs. Waarbij ik me dan afvraag hoe krachtig deze zouden zijn geweest als ik die EXP daarin gestoken had.
Inmiddels in de Water Temple aangekomen en weer geswitched naar WM, BM, WR en TH.
quote:Job Level
- Whenever you act (except change front/back line and escape), you got a "proficiency point" or "job point". When it hits 99, you'll gain one job level.
- No job point is earned if you escaped, or the character is killed
- Before every 14, each action will always grant 20 JP, regardless your job (except scholar, who gets 24). After 14, each action will lead to different JP growth depends on what job you're using:
Freelancer: 20
Warrior: 14
Monk: 14
W mage: 10
B mage: 10
R mage 12
Rnager: 14
Knight: 12
Thief: 18
Scholar: 24
Geomancer: 14
Dragoon: 16
Viking: 14
Dark Knight: 14
Evoker: 10
Bard: 18
Black Belt: 14
Devout: 10
Magus: 10
Summoner 12
Sage: 10
Ninja: 12
Onion Knight: 8
So, you can expect Onion Knight to be the slowest in job leveling up; taking up to about 10 action to advance one job level, while scholar tend to level up for every 5 actions.
Hidden Stats: Melee Proficiency
There's a speculation generated from the official guidebook that there is a hidden stat called "Wrist Proficiency" (I translated into Melee Proficiency for a better understanding). This stats apparently helps determine number of hit.
How to increaser it?
Each arm has a melee proficiency point, when each of the arms hit 33 times, melee proficiency increases by 1. The hit has to be at least 1 hit. Special attack commands also counts (Warrior's rush in counts 1, Ranger multiple hits count 4, Jump counts 1... etc)
After a lot of search, I can't figure out how is it actually affecting the character on a clear way. But you'll see in later calculation, this stat does participate.
Number of Hits
Nubmer of hits
Number of Hits = 1 + agility / 7 + Job level / 14 + (melee proficiency -1 ) / 7 - Equipment weight / 6
- Round down
- Max hit number per hand is 16
For bow:
Number of Hits = 1 + agility / 9 + Job level / 14 + (melee proficiency left + melee proficiency right - 2) / 14
For Harp
Number of Hits = 1 + agility / 6 + Job level / 22 + (melee proficiency left + melee proficiency right - 2) / 14
Dat je illegale games speeld prima, maar Final Fantasy illegaal spelen is gewoon not done!quote:Op woensdag 29 november 2006 08:16 schreef Strolie75 het volgende:
Na het ontvangen van het originele spel gister een frisse start met Final Fantasy XII gemaakt. En wat een verschil met de vorige keer toen ik alleen maar de slechte kanten van het spel zag! Ik weet niet waardoor dit komt. Misschien omdat ik geen vooruitzicht van andere grote titels als Gears of Wars meer heb, ik het spel nu op een HDTV via component speel (het ziet er werkelijk fantastisch uit) of misschien komt het doordat ik niet langer de illegale versie speel.
Gister dus opnieuw aan de slag gegaan, en er echt de tijd voor genomen. Rustig de stad verkent, even de woestijn ingegaan om de eerste bounty te volbrengen en lid geworden van een clan! Uiteindelijk dood gegaan toen ik de tweede bounty wilde doen en 5 wolven op mijn nek kreeg.De camera is nog steeds niet geweldig, maar minder frustrerend als ik me kan herinneren. Het went inderdaad. En gewoon rustig lopen en de camera af en toe resetten helpt ook.
Ik ben nog maar net begonnen maar het is een heerlijk spel! Ik kan het vooralsnog niet uit mijn hoofd krijgen, en dat is een goed teken!
Ik weet het, maar ik was het wachten zooooooooooooo beu.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef Cid het volgende:
Dat je illegale games speeld prima, maar Final Fantasy illegaal spelen is gewoon not done!![]()
![]()
Ik had em een jaar geleden.. 3 in de game wou ik saven.. Blijk het dat je een PS1 memorycard nodig hebt om PS1 games te kunnen saven.. Hoe onlogisch nutteloosquote:Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Scylla het volgende:
Niemand FIX aan het spelen? Het spel wat mij zo van mijn papers, scripties en ander leerwerk afhoudt? Wat een briljant spel, en wat is Vivi de bom! Ik vind het alleen zo jammer dat er nogal een verschil in aanvalskracht tussen die mannetjes is, hoewel Zidane en Vivi kont aan het schoppen zijn mept Dagger nog steeds geen deuk in een pakje boter.
Dagger/Garnet hoort ook niet damage te doen, zij is de white mage/summoner uit de groep. Deze horen de party te supporten en niet aan te vallen.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:35 schreef Scylla het volgende:
Niemand FIX aan het spelen? Het spel wat mij zo van mijn papers, scripties en ander leerwerk afhoudt? Wat een briljant spel, en wat is Vivi de bom! Ik vind het alleen zo jammer dat er nogal een verschil in aanvalskracht tussen die mannetjes is, hoewel Zidane en Vivi kont aan het schoppen zijn mept Dagger nog steeds geen deuk in een pakje boter.
Ja, toen ik FFVIII op mijn PS2 speelde kwam ik daar ook na de eerste drie uur spelen achter dat dat niet helemaal ging.quote:Op woensdag 29 november 2006 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik had em een jaar geleden.. 3 in de game wou ik saven.. Blijk het dat je een PS1 memorycard nodig hebt om PS1 games te kunnen saven.. Hoe onlogisch nutteloos.. Spel weg!
Wat kan mij dat nu schelen, Zidan en Vivi hebben die fiends al verslagen voordat Dagger Cu... kan zeggen. Daarbij kosten die summons ook weer net iets te veel MP. Trouwens, die Eiko die nu in mijn party zit kan die White Magic truukjes ook allemaal, wat moet ik met twee white mages? En Trance doet er in vergelijking met overdrives uit andere FF's er wel erg lang over, en je moet hem ook meteen gebruiken en kan niet zoals in FFX even tot een gevecht wachten waarin je hem daadwerkelijk nodig hebt...quote:Op woensdag 29 november 2006 18:43 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Dagger/Garnet hoort ook niet damage te doen, zij is de white mage/summoner uit de groep. Deze horen de party te supporten en niet aan te vallen.
Vivi doet natuurlijk veel damage omdat deze black magic gebruikt. Garnet gebruikt alleen white magic, dit is voor party support. Die summons zijn helemaal niet waardeloos.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:01 schreef Scylla het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nu schelen, Zidan en Vivi hebben die fiends al verslagen voordat Dagger Cu... kan zeggen. Daarbij kosten die summons ook weer net iets te veel MP. Trouwens, die Eiko die nu in mijn party zit kan die White Magic truukjes ook allemaal, wat moet ik met twee white mages? En Trance doet er in vergelijking met overdrives uit andere FF's er wel erg lang over, en je moet hem ook meteen gebruiken en kan niet zoals in FFX even tot een gevecht wachten waarin je hem daadwerkelijk nodig hebt...
...maar verder vind ik het echt een briljant spel! Hulde! Op naar Kuja!![]()
Verder een topgame inderdaad. En als Beatrix nu uit wat meer pixels en polygonen had bestaan, was ze ook best geil geweest.quote:
Nee, geen Black Magic voor Dagger/Garnet.quote:Op woensdag 29 november 2006 20:29 schreef Scylla het volgende:
[..]
Verder een topgame inderdaad. En als Beatrix nu uit wat meer pixels en polygonen had bestaan, was ze ook best geil geweest.![]()
Maar als ik het goed begrijp, gaat Dagger/Garnet dus ook geen Black Magic leren? Ook niet ergens op disc 3 of 4? Zonde![]()
Dat krijg ik nu al een beetje door, en vandaar dat ik de level-up ability ook maar weer uitgeschakeld hebquote:Op woensdag 29 november 2006 21:29 schreef Ixnay het volgende:
Maar 1 tip: Level niet te veel! Het is namelijk een kupo makkelijke FF!!
Ik kon hem op het einde uitgamen door alleen maar de x ingedrukt te houden met Auto-Life en Auto-Regen.
Ik had alleen Zidane nog over, ik was underpowered bij de eindbaasquote:Op woensdag 29 november 2006 21:29 schreef Ixnay het volgende:
Auto-Life en Auto-Regen.
Ik heb Zidane overigens Zidan genoemd, omdat ik die connotatie met die ene voetballer niet de hele tijd wilde hebben.quote:Op donderdag 30 november 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had alleen Zidane nog over
Ik vind Kuja de vetste badguy uit de FF-serie. Hij staat bij mij zelfs ver boven Sephi.quote:Op woensdag 29 november 2006 19:17 schreef torn_Machina het volgende:
Kuja vond ik echt lijken op een mislute transexueel toen ik hem voor het eerst zag.
Ik ga hier mijn mening niet meer over geven, dit leidt anders weer tot eindeloze discussies.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:39 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik vind Kuja de vetste badguy uit de FF-serie. Hij staat bij mij zelfs ver boven Sephi.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |