abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2006 @ 03:15:18 #1
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_43161575
IE werkt niet mee

Ik wil graag dit effect ook gewoon in IE te zien krijgen. In FF is het makkelijk maar ik krijg het in IE niet voor elkaar

Kan iemand me een handje helpen? Met percentages werken is lastig in verband met de vaste breedte/hoogte van de kleinere vakken.

Alvast bedankt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 2 november 2006 @ 05:51:05 #2
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_43161937
Hoe kan de onderste nu vaste breedte zijn en degene linksboven variabele breedte?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_43162174
net zeggen dat je een vierkant wil maken waarvan de bovenste kant een bol is.

als jij een chatbox wil maken dan wilt dat zeggen dat als die persoon 500 zinnen typed
dat dat venster van hier tot in tokio gaat zijn en dat hij ferm zal mogen scrollen om iets terug te zeggen.
  donderdag 2 november 2006 @ 14:25:46 #4
71919 wonderer
pi_43170875
quote:
Op donderdag 2 november 2006 05:51 schreef eNaSnI het volgende:
Hoe kan de onderste nu vaste breedte zijn en degene linksboven variabele breedte?
Eh, ja, die onderste is natuurlijk gewoon 100%. Het gaat om het grote vak, ik krijg het in IE niet voor elkaar.

En wat dat scrollen betreft, daar hebben we overflow:auto voor.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 2 november 2006 @ 16:43:58 #5
71919 wonderer
pi_43175350
Okee, laat ik het anders stellen: hoe zorg je dat een div alle beschikbare ruimte inneemt? Da's wat algemener en ik loop nog steeds tegen dat probleem aan.
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:41:40 #6
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_43211688
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')