Wil ie op 1 komen ofzo ??? ipv 3 ?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:52 schreef Cracka-ass het volgende:
De tedere dichter.
Met zn gelik en shit.
Nicolaas ?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef Jasza het volgende:
Boys wtf zijn jullie nog wakker voor dit ofzo
Ja, maar niet bozig of zo. Als die camera's er niet waren, weet ik nog niet of dit zo geëindigd was.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Ze stuurt hem weg!
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:54 schreef Jasza het volgende:
Boys wtf zijn jullie nog wakker voor dit ofzo
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Wij zijn heel zielig enzo
Bart kwam langslopen en heeft met eigen ogen kunnen zien hoe "niet interessant" Nena Brian vindtquote:Op donderdag 2 november 2006 01:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit gaat ze morgen weer natuurlijk aan Bart vertellen, hoe Brian aan haar arm zat te lebberen en hoe niet interessant ze hem vindt.![]()
Of ff sjorre op de wcquote:
Rare vraag natuurlijk, ik denk het niet. Stephan daarentegen.quote:Op donderdag 2 november 2006 01:58 schreef camerondiaz het volgende:
Nu de hamvraag: Als het Bart was geweest, was het dan ook zo gegaan ?
Net alsof dat elke dag op tv komtquote:Op donderdag 2 november 2006 08:49 schreef AnTjUh het volgende:
Natasia had gedacht dat ze veel populaairder zou zijn omdat ze altijd voorleest voor de kleinntjes en dat moeders dat wel zouden waarderen.
Zielig...........
Heeft ze dat echt gezegd?quote:Op donderdag 2 november 2006 08:49 schreef AnTjUh het volgende:
Natasia had gedacht dat ze veel populaairder zou zijn omdat ze altijd voorleest voor de kleinntjes en dat moeders dat wel zouden waarderen.
Zielig...........
Niveautje "Candlelight". Dat zal users van 25 jaar en jonger weinig meer zeggen, maar dat was een in zijn hoogtijddagen zéér succesvol radioprogramma, waar luisteraars gedichten naar konden inzenden.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef Fargo het volgende:
Brian de dichter haha... Mijn God, heeft iemand dat gedicht bewaard wat hij had geschreven toen ze slechts enkele dagen in dat huis zaten? Dat was echt lachwekkend slecht..
quote:Op donderdag 2 november 2006 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Niveautje "Candlelight". Dat zal users van 25 jaar en jonger weinig meer zeggen, maar dat was een in zijn hoogtijddagen zéér succesvol radioprogramma, waar luisteraars gedichten naar konden inzenden.
Een man met een enorm donkerbruine stem en een glas rode wijn binnen handbereik (en zo te horen al enkele achter zijn kiezen ook) las die gedichten dan voor, vol emotie, sentimenteel vioolmuziekje op de achtergrond:
Jij
Als er iemand is
Die ik verschrikkelijk mis
Jij
Ooit stond jouw hart
In vuur en vlam voor mij
Totdat helaas
Die ander kwam
En nu is het....
voorbij
etc.![]()
Het is gewoon een vals, jaloers kreng.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:07 schreef Fikkert het volgende:
Ilona denkt weer dat er jongeren bij gaan komen, waar ze blijkbaar nogal mee zit,.... normaal gesproken heeft ze daar toch geen moeite mee
idd,.. en ze heeft ook zo'n prachtig vestje aanquote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
Je kunt je toch ook niet voorstellen dat die nieuwe vriend van Eveline haar nog wil hebben na de streams een beetje te hebben gevolgd? Gatverdamme wat een achterbaks kind zeg
Brian had het gisteren met Bart over stijlvol kleden.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
idd,.. en ze heeft ook zo'n prachtig vestje aan... mn oma zou die niet eens meer aantrekken
Oh maar Evil vindt zichzelf harstikke hip. Ze zat gisteren ook totaal ongeïnteresseerd naar de cursusleider van de how to dress as a miljonair te luisteren. En zit de opdracht ook continue belachelijk te maken.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
idd,.. en ze heeft ook zo'n prachtig vestje aan... mn oma zou die niet eens meer aantrekken
Ze woont op de Bible Belt. Daar is jaren 50-kleding en benepen achterbaks dorps gedoe nog heel gewoon.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
En behoorlijk veel taalfouten maken.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:22 schreef Day het volgende:
Voor een lerares vind ik haar overigens behoorlijk vaak vloeken.
Oei... heeft ze de bof of zo?quote:
Nena is tenminste geen hypocriete hoer die voor 10 ruggen en wat valse beloftes op d'r rug is gegaan om zich het huis binnen te kopen.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:46 schreef shmoopy het volgende:
Eveline over Bart: Nena gaat met 'm samenwerken want wat is Nena zonder Bart hier? Niks.
Juist!! Laat dat maar eens iemand tegen haar zeggen in het huis.quote:Op donderdag 2 november 2006 13:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nena is tenminste geen hypocriete hoer die voor 10 ruggen en wat valse beloftes op d'r rug is gegaan om zich het huis binnen te kopen.
Ja maar zelf gaat ie natuurlijk weer aan de anderen denken want er stond ook in dat ze niet geloven waar hij woont en werkt. Dat hebben anderen ooit is laten vallen en dat wordt nu uitvergroot.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:00 schreef shmoopy het volgende:
Eveline krijgt een brief van haar zus Tamara waarin onverbloemd staat dat ze niet zo achterbaks en schijnheilig moet doen, want ze komt heel negatief over op tv, en op internet ook.
Het drank-incident wordt genoemd, en dat ze dat niet eerlijk heeft aangepakt.
Stephan krijgt per brief een waarschuwing dat hij op moet passen en niet zomaar iedereen kan vertrouwen.
Volgens mij wordt ie gewaarschuwd voor Eveline!
Denkt ze dat echt?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:02 schreef shmoopy het volgende:
Eveline denkt dat de brieven een beetje overdreven zijn, Stephan denkt van niet.
Kwestie van eigendunkquote:Op donderdag 2 november 2006 14:15 schreef Leandra het volgende:
Evilene is niet alleen bij de kijkers niet erg populair, bij haar eigen achterban is ze dat ook niet....
Iedereen heeft meerdere en/of langere brieven.
Evilene heeft 1 briefje van een paar regels van haar zusje?! Waarin ze ook nog een keer gewaarschuwd wordt dat ze heel verrot overkomt...
En nog steeds denken dat het niet aan haar ligt![]()
En ook niet doorhebben dat ze door dit gezeik weer een enorme vrije val naar beneden makenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:40 schreef Day het volgende:
En maar afgeven op Bart, Brian en Nena.
Die gasten (Stefan, Evil, Ilona en Sylvia) laten zich wel kennen, hoor.
Wat ze net ook zeiden: de kijkers kijken liever naar 3 jonge mensen die heel de dag op bed liggen (en wat er zich daar afspeelt).quote:Op donderdag 2 november 2006 14:41 schreef scanman01 het volgende:
Wat een WALGELIJK stelletje bij elkaar.
En maar herhalen dat de regie de kijkers een bepaalde richting op stuurt. Dat het stelletje dus wel heel leuk is, maar dat dat gewoon niet wordt getoond
Maar zijn ze dan ZO dom dat ze niet doorhebben dat ze zo laag staan juist door dit soort gelul?quote:Op donderdag 2 november 2006 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ze net ook zeiden: de kijkers kijken liever naar 3 jonge mensen die heel de dag op bed liggen (en wat er zich daar afspeelt).
Blijkbaar. Ze vinden zichzelf zo vreselijk boven de rest staan (zeker Evil en Stefan)quote:Op donderdag 2 november 2006 14:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar zijn ze dan ZO dom dat ze niet doorhebben dat ze zo laag staan juist door dit soort gelul?
Ik schoot ook in de lach!quote:Op donderdag 2 november 2006 14:55 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Wat vond jij van mij in het begin"
Bart: "Ik dacht 'Jezus, wat een ongelooflijk dom wijf en ze stinkt ook nog' "
Beide schieten in de lach.
Helemaal toen je dat sigaretje uit het raam zag vliegenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht even daar hebben we Nicolaas weer, maar toch niet
zn 'veel ergere tweelingbroer'quote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef scanman01 het volgende:
Haha! Te mooi.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:58 schreef n1ek het volgende:
Bart vertelt Stephan dat ze zelfportretten gaan veilen
Stephan: "zijn we zo populair?"
Bart: "Ja sommige van ons wel, sorry die kon ik niet laten liggen"
quote:Op donderdag 2 november 2006 14:58 schreef n1ek het volgende:
Bart vertelt Stephan dat ze zelfportretten gaan veilen
Stephan: "zijn we zo populair?"
Bart: "Ja sommige van ons wel, sorry die kon ik niet laten liggen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |