abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43188885
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef dealordeal het volgende:
Het was leuker geweest als hij de dames d.m.v. een opdracht of weet ik veel wat, de kans had gegeven zich beter en meer te profileren..
Dat had wel handig geweest als het publiek uit die twee kon kiezen, maar nu de bewoners dat zelf moeten doen heeft dat niet veel zin.

Maar back on topic: Is Nicolaas buiten de kooi al verschenen in radio/tv programma's ?
Kom ook eens kijken bij http://www.goudenkooij.nl Wiki en Blog
Nena filmpjes!
  donderdag 2 november 2006 @ 22:40:28 #127
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43189124
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar wat is dat dan voor regel, waar jij steeds op doelt?
Ik heb op de DGK-site gezocht, maar zo'n regel kan ik niet vinden.
Volgens mij is die regel er helemaal niet, maar doet JdM gewoon wat hem goeddunkt.
De bewoners hebben al een aantal keren gezegd dat in het contract staat dat JdM iemand uit de gouden kooi kan halen als die persoon volgens hem niet voldoet. Díe regel dus.
Daar doelde de plasmaboy ook op toen hij deze gebeurtenis bekend maakte.
My soul is painted like the wings of butterflies
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2006 @ 23:04:40 #128
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43190222
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De bewoners beseffen nu dat de manier hoe ze op de kijkers overkomen ook van invloed kan zijn voor hun verblijf in het huis.Teleurstellend en onbegrijpelijk, en een proces dat is ingezet dat niet meer omkeerbaar is, want de bewoners zullen nu in hun achterhoofd altijd rekening houden met het feit dat de kijker ook hun verblijf kan beinvloeden.
Eens. Jammer dat Sjonnie een leuk idee om zeep geholpen heeft.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2006 @ 23:08:38 #129
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43190408
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben al een aantal keren gezegd dat in het contract staat dat JdM iemand uit de gouden kooi kan halen als die persoon volgens hem niet voldoet. Díe regel dus.
Het gaat er toch niet om wat Sjonnie kan of mag? Het is zíjn programma op zíjn zender, dus natúúrlijk kan-ie doen waar-ie zin in heeft. Het gaat er om dat hij niet meer aanvoelt wat spannend en vernieuwend is. Hij is het kwijt en hij is mij kwijt.

Het is een heel ander programma geworden dan wat oorspronkelijk was aangekondigd (en waar ik tot nu toe met veel plezier en belangstelling naar keek).
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  donderdag 2 november 2006 @ 23:33:55 #130
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43191444
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Het gaat er toch niet om wat Sjonnie kan of mag? Het is zíjn programma op zíjn zender, dus natúúrlijk kan-ie doen waar-ie zin in heeft. Het gaat er om dat hij niet meer aanvoelt wat spannend en vernieuwend is. Hij is het kwijt en hij is mij kwijt.

Het is een heel ander programma geworden dan wat oorspronkelijk was aangekondigd (en waar ik tot nu toe met veel plezier en belangstelling naar keek).
Dat kan en dat snap ik voor een deel ook wel. Ik vind de exit van morgen wél spannend en op zich leuk bedacht. Alleen moet hij duidelijk maken dat dit eenmalig is. Verder vind ik dus niet dat hij regels heeft veranderd. De exit van morgen is, zoals vaker gezegd, voor de vorm. Eén van die twee personen was er sowieso uitgegaan en omdat hij dat toevallig in een leuk jasje steekt, vind ik de regels nog niet veranderd. Alleen moet het wel bij deze ene keer blijven idd.
Verder vind ik het precies het programma wat ik verwacht had. Alleen begint bij een aantal het spel al veel eerder dan ik zou hebben ingeschat. We verschillen dus behoorlijk van mening, maar dat maakt ook verder niets uit. Dat hou je altijd met dit soort zaken.
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 23:42:43 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43191806
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Verder vind ik het precies het programma wat ik verwacht had.
Twee -aagepaste- zaken bevallen mij met name niet:
a) geen vervanger als er aan het eind vd maand iemand weggestemd wordt
b) de populariteitspoll met aanverwante wegstemronde

Punt a is sowieso al niet eenmalig, en van punt b moeten we dit nog maar afwachten.
Ik ben zeer vatbaar voor RLS-verslaving, ik wil niets liever dan dat DGK een groot succes wordt. Maar ik ben serieus bang dat Sjon het aan het verneuken is. Ik wil geen BB6,5.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 2 november 2006 @ 23:47:07 #132
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43191990
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Klopt.. en zo denk ik er nog steeds over. Ik vind daarom ook dat het absolute noodzaak is dat JdM hen duidelijk maakt dat dit iets eenmaligs is.
-
[..]

Nee, het stond niet op die manier al vast. Dit is wat ik denk (en zelfs bijna zeker denk te weten): JdM is totaal ontevreden over de manier waarop zowel angelique als Sylvia zich profileren in het programma. Hij was daarom sowieso al van plan om in ieder geval één van de twee eruit te zetten (wat hij volgens de regels ook kan doen). Toen hij zag dat ook bij het publiek beide dames het minst populair waren, heeft hij deze extra dimensie aan de exit toegevoegd. Leuk voor de spanning in het huis en ook voor de kijkers. Hij laat de uiteindelijk beslissing welke van de twee dames eruit moet over aan de bewoners.
Je theorie zit mooi in elkaar scanman, ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Maar zolang dit niet door Talpa zelf bevestigd wordt heb ik er een hard hoofd in.
  donderdag 2 november 2006 @ 23:55:03 #133
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43192300
quote:
Op donderdag 2 november 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
Twee -aagepaste- zaken bevallen mij met name niet:
a) geen vervanger als er aan het eind vd maand iemand weggestemd wordt
b) de populariteitspoll met aanverwante wegstemronde
Ik ga er vanuit dat dat twee punten zijn die niet vaak aan de orde zullen komen en punt A misschien wel nooit. Zo lang het tegendeel niet is bewezen, is er voor mij niets aan de hand. Maar dat was al wel bekend dacht ik
pi_43193016
Ik heb wel steeds vaker het idee dat dezelfde falende redactie erzit als van Bigbrother Hotel; ook daar kwam er geen idee goed van de grond en mislukte ook alles.

Het hele idee is erg goed, maar ze hebben zich vergist in het feit dat er niemand vrijwillig uit zal gaan, als je BB vol kan houden dan moet DGK echt een makkie zijn met zoveel afleiding.
pi_43194250
-edit- verkeerde topic
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 08:52:42 #136
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43196531
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 00:17 schreef farceman het volgende:
Het hele idee is erg goed, maar ze hebben zich vergist in het feit dat er niemand vrijwillig uit zal gaan, als je BB vol kan houden dan moet DGK echt een makkie zijn met zoveel afleiding.
Maar ze rekenden ook op een verblijf van 1-2 jaar, zo is het ook aangekondigd bij de kijkers.
Dan moet je niet na een maand de eersten er zelf alvast uit gaan gooien.
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:35:58 #137
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43197179
Ik heb de redactie een e-mail gestuurd met verzoek tot een verklaring naar de kijker toe. Reken niet op een antwoord, maar niet geschoten is altijd mis he.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 november 2006 @ 20:41:48 #138
862 Arcee
Look closer
pi_43215116
Hij is wel helemaal zelf opgestapt, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † vrijdag 3 november 2006 @ 21:18:35 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43215990
Yep.
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:39:03 #140
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_43216571
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 08:52 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar ze rekenden ook op een verblijf van 1-2 jaar, zo is het ook aangekondigd bij de kijkers.
Dan moet je niet na een maand de eersten er zelf alvast uit gaan gooien.
Ach hoe sneller voorbij hoe beter
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 november 2006 @ 00:12:32 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_43221826
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 20:41 schreef Arcee het volgende:
Hij is wel helemaal zelf opgestapt, toch?
Heeft het helemaal geënsceneerd helaas.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')