Dat had wel handig geweest als het publiek uit die twee kon kiezen, maar nu de bewoners dat zelf moeten doen heeft dat niet veel zin.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:11 schreef dealordeal het volgende:
Het was leuker geweest als hij de dames d.m.v. een opdracht of weet ik veel wat, de kans had gegeven zich beter en meer te profileren..
De bewoners hebben al een aantal keren gezegd dat in het contract staat dat JdM iemand uit de gouden kooi kan halen als die persoon volgens hem niet voldoet. Díe regel dus.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wat is dat dan voor regel, waar jij steeds op doelt?
Ik heb op de DGK-site gezocht, maar zo'n regel kan ik niet vinden.
Volgens mij is die regel er helemaal niet, maar doet JdM gewoon wat hem goeddunkt.
Eens. Jammer dat Sjonnie een leuk idee om zeep geholpen heeft.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
De bewoners beseffen nu dat de manier hoe ze op de kijkers overkomen ook van invloed kan zijn voor hun verblijf in het huis.Teleurstellend en onbegrijpelijk, en een proces dat is ingezet dat niet meer omkeerbaar is, want de bewoners zullen nu in hun achterhoofd altijd rekening houden met het feit dat de kijker ook hun verblijf kan beinvloeden.
Het gaat er toch niet om wat Sjonnie kan of mag? Het is zíjn programma op zíjn zender, dus natúúrlijk kan-ie doen waar-ie zin in heeft. Het gaat er om dat hij niet meer aanvoelt wat spannend en vernieuwend is. Hij is het kwijt en hij is mij kwijt.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:40 schreef scanman01 het volgende:
De bewoners hebben al een aantal keren gezegd dat in het contract staat dat JdM iemand uit de gouden kooi kan halen als die persoon volgens hem niet voldoet. Díe regel dus.
Dat kan en dat snap ik voor een deel ook wel. Ik vind de exit van morgen wél spannend en op zich leuk bedacht. Alleen moet hij duidelijk maken dat dit eenmalig is. Verder vind ik dus niet dat hij regels heeft veranderd. De exit van morgen is, zoals vaker gezegd, voor de vorm. Eén van die twee personen was er sowieso uitgegaan en omdat hij dat toevallig in een leuk jasje steekt, vind ik de regels nog niet veranderd. Alleen moet het wel bij deze ene keer blijven idd.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het gaat er toch niet om wat Sjonnie kan of mag? Het is zíjn programma op zíjn zender, dus natúúrlijk kan-ie doen waar-ie zin in heeft. Het gaat er om dat hij niet meer aanvoelt wat spannend en vernieuwend is. Hij is het kwijt en hij is mij kwijt.
Het is een heel ander programma geworden dan wat oorspronkelijk was aangekondigd (en waar ik tot nu toe met veel plezier en belangstelling naar keek).
Twee -aagepaste- zaken bevallen mij met name niet:quote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Verder vind ik het precies het programma wat ik verwacht had.
Je theorie zit mooi in elkaar scanman, ik hoop van harte dat je gelijk hebt. Maar zolang dit niet door Talpa zelf bevestigd wordt heb ik er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 2 november 2006 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt.. en zo denk ik er nog steeds over. Ik vind daarom ook dat het absolute noodzaak is dat JdM hen duidelijk maakt dat dit iets eenmaligs is.
-
[..]
Nee, het stond niet op die manier al vast. Dit is wat ik denk (en zelfs bijna zeker denk te weten): JdM is totaal ontevreden over de manier waarop zowel angelique als Sylvia zich profileren in het programma. Hij was daarom sowieso al van plan om in ieder geval één van de twee eruit te zetten (wat hij volgens de regels ook kan doen). Toen hij zag dat ook bij het publiek beide dames het minst populair waren, heeft hij deze extra dimensie aan de exit toegevoegd. Leuk voor de spanning in het huis en ook voor de kijkers. Hij laat de uiteindelijk beslissing welke van de twee dames eruit moet over aan de bewoners.
Ik ga er vanuit dat dat twee punten zijn die niet vaak aan de orde zullen komen en punt A misschien wel nooit. Zo lang het tegendeel niet is bewezen, is er voor mij niets aan de hand. Maar dat was al wel bekend dacht ikquote:Op donderdag 2 november 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
Twee -aagepaste- zaken bevallen mij met name niet:
a) geen vervanger als er aan het eind vd maand iemand weggestemd wordt
b) de populariteitspoll met aanverwante wegstemronde
Maar ze rekenden ook op een verblijf van 1-2 jaar, zo is het ook aangekondigd bij de kijkers.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:17 schreef farceman het volgende:
Het hele idee is erg goed, maar ze hebben zich vergist in het feit dat er niemand vrijwillig uit zal gaan, als je BB vol kan houden dan moet DGK echt een makkie zijn met zoveel afleiding.
Ach hoe sneller voorbij hoe beterquote:Op vrijdag 3 november 2006 08:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar ze rekenden ook op een verblijf van 1-2 jaar, zo is het ook aangekondigd bij de kijkers.
Dan moet je niet na een maand de eersten er zelf alvast uit gaan gooien.
Heeft het helemaal geënsceneerd helaas.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:41 schreef Arcee het volgende:
Hij is wel helemaal zelf opgestapt, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |