abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 november 2006 @ 08:58:32 #76
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_43162825
Jammer voor het spel een stoker minder.
Maar ik vind wel dat hij samen met een paar anderen het programma maakt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat nu
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_43163659
quote:
Op donderdag 2 november 2006 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Wat lopen jullie allemaal te klagen zeg. Net zoals iedereen op het BB forum altijd loopt te zeiken dat het helemaal niet keihard is ditjaar enzo. Alsof daar het succes vanaf hangt. Dat heeft er geen fuck mee te maken. Het gaat gewoon om de onderlinge verhoudingen. Als je allemaal gezellige mensen bij elkaar zet, dan wordt het dus nooit een succes. BB keihard of niet heeft daar geen zak mee te maken. En het aanpassen van de regel van DGK maakt ook voor het eventuele succes geen reet uit. Door de komende exit is er wel weer heel erg veel discussiemateriaal, zowel in als buiten het huis. Wat mij betreft past hij de regels zo vaak aan als hij zelf nodig vindt.
Daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Er zijn toch regels en voorwaarden gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat er in de kleine lettertjes ergens heeft gestaan dat Johnnie het programma naar eigen zin mag kneden terwijl het al loopt.. Ik zie PSV en feyenoord zondag bij wijze van spreken al aan de aftrap staan en dat de KNVb vervolgens meldt dat vanmiddag de ploeg met de meeste hoekschoppen zal winnen...

De Mol moet gewoon een grote meneer zijn en zeggen dat zijn concept verkeerd heeft uitgepakt en daar lering uit trekken voor de volgende keer. Ik hoorde in diverse leaders zeggen dat er geen stemrondes waren etc. De persoon met de langste adem en het grootste uithoudingsvermogen zou winnen. En wat zien we nu? Binnen een maand ofzo wordt er al iemand uitgestemd, is het miljoen al vrijgekomen en wordt er flink met de regels gespeeld. Tot afgrijzen van Nicolaas (en meerdere bewoners)
pi_43163754
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat er in de kleine lettertjes ergens heeft gestaan dat Johnnie het programma naar eigen zin mag kneden terwijl het al loopt..
Niet eens in de kleine lettertjes. Het staat groot en duidelijk in het contract dat alle regels ten alle tijden kunnen worden aangepast. Daar zijn alle bewoners van op de hoogte, alleen hadden ze niet verwacht dat hij er deze eliminatie in zou gooien, maar ze weten dat ze er niets tegen kunnen doen.

Overigens vind ik dit niet een verandering van de regels, maar alleen een eenmalige actie die bedacht is omdat de laatste 2 toch beiden niet interessant zijn voor het programma.
pi_43163861
http://www.talpa.tv/web/s(...)210/typeofpage=51230

gewoon uit eigen wil weg dus, door het uitlokken van een tweede sanctie
quote:
Nicolaas heeft in het holst van de nacht De Gouden Kooi verlaten...

Nicolaas is vannacht uit eigen beweging vertrokken uit De Gouden Kooi. Door bewust de regels te overtreden – hij bedekte camera’s en ontdeed zich van zijn zender - kreeg hij een tweede sanctie opgelegd, en heeft de Villa direct moeten verlaten. Na de voor hem teleurstellend verlopen populariteitspoll, waarin hij op een zesde plaats eindigde, besloot hij zijn avontuur te beëindigen. Nicolaas zal worden vervangen door een nieuwe Miljonair.

Vorige week miste Nicolaas zijn kinderen al zo erg dat hij op het punt stond te vertrekken, maar na 24 uur bedenktijd en een gesprek met een psycholoog besloot hij op het laatste moment toch te blijven. Vannacht liepen de spanningen hoog op en realiseerde Nicolaas zich dat een langer verblijf voor hem te zwaar zou worden.

De uitkomst van de poll waarmee hij slechts 25 contactpunten verdiende - en de gespannen relatie met de overige Miljonairs - stelde hem te weinig in het vooruitzicht om het nog langer vol te kunnen houden.

Het vertrek van Nicolaas heeft geen gevolgen voor de stemming van vrijdag. Angelique en Sylvia bleken gisteren de minst populaire Miljonairs onder de kijkers, met beiden slechts één procent van de stemmen. Morgen beslissen de overige zeven Miljonairs voor wie van de twee dames het avontuur ook vroegtijdig zal eindigen. Het oordeel hoeft niet unaniem te zijn, een meerderheid van de stemmen is voldoende.

[ Bericht 49% gewijzigd door Fiorenza op 02-11-2006 10:03:31 ]
pi_43163895
Zijn ze nou helemaal bezopen?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_43163914
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Niet eens in de kleine lettertjes. Het staat groot en duidelijk in het contract dat alle regels ten alle tijden kunnen worden aangepast. Daar zijn alle bewoners van op de hoogte, alleen hadden ze niet verwacht dat hij er deze eliminatie in zou gooien, maar ze weten dat ze er niets tegen kunnen doen.

Overigens vind ik dit niet een verandering van de regels, maar alleen een eenmalige actie die bedacht is omdat de laatste 2 toch beiden niet interessant zijn voor het programma.
Eenmalige actie? Tot het weer inkakt zeker?

De leukste dagen waren de eerste, toen die ton moest worden verdeeld. Daarna werd het de Natasia-show en dat is even leuk..maar daarna heb ik het wel gezien..

Daarnaast werden wij allen geïnformeerd dat het een show zou worden waaruit niemand zou worden weggestemd en waarbij het een kwestie van jaren kon worden voordat er uiteindelijk één iemand overbleef. Mensen moesten worden weggetreiterd. Ik ben benieuwd hoeveel personen er aan het eind van de rit daadwerkelijk zelf zijn opgestapt...
  donderdag 2 november 2006 @ 10:03:00 #82
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_43163977
quote:
Op donderdag 2 november 2006 07:50 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

en jij met ademen.

je hoeft niet te kijken hoor.
Doodverwensingen zijn niet gewenst op Fok!, ik zal het dit keer niet doorgeven aan de moderators, maar let graag op wat je zegt volgende keer.

Ja dat klonk wel leuk ja
En maak je geen zorgen, ik kijk het ook niet, maar ik mag toch zeker wel mijn mening weergeven over dit stukje ether vervuiling ?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  donderdag 2 november 2006 @ 10:42:35 #83
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43164756
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[ Bericht 34% gewijzigd door Day op 02-11-2006 11:41:27 (en weer normaal graag :() ]
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  donderdag 2 november 2006 @ 10:43:00 #84
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_43164766
hehe en dan ook nog als eerste post op deze pagina
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_43165015
op de homepage van talpa staat dat er een nieuwe voor in de plaats komt
  donderdag 2 november 2006 @ 11:41:47 #86
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43166046
quote:
Op donderdag 2 november 2006 10:55 schreef Fikkert het volgende:
op de homepage van talpa staat dat er een nieuwe voor in de plaats komt
En misschien voor Sylvia of Angelique ook nog wel, dus we beginnen zo'n beetje opnieuw
My soul is painted like the wings of butterflies
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 11:42:45 #87
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43166068
verplaatst naar Nicolaas has left the building! Plus poll !

Waarom is deze geopend? Die andere was al een kwartier open. Niet handig dit.

[ Bericht 69% gewijzigd door Gert op 02-11-2006 11:49:49 ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43166184
AHH de enige bewoner het huis uit waar het waard voor was om naar te kijken. Ik blijf nog kijken tot het op tv uitgezonden wordt dat hij eruit gaat. Dan stop ik er mee. (Tenzij anderen ineens intressant worden)
pi_43166203
Hij wordt dus vervangen! Daar ben ik dan wel benieuwd naar. Geeft weer een hele nieuwe dimensie aan de groep. Ik vermoed een lekker jong ding voor Nena.
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 11:47:16 #90
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43166208
Talpa suggereert dat het puur en alleen Nicolaas zelf was die weg wilde, dat hij dit bewust heeft uitgelokt en dat er -letterlijk- geen houden aan was:

10:47-Nicolaas, waarom toch?
Iedereen ligt al lekker in bed als Nicolaas de grote slaapkamer binnenkomt. "Ik ga naar huis!", roept hij en begint afscheid te nemen van iedereen. Er heerst ongeloof in de slaapkamer: "Je maakt een geintje!", zegt Ilona. Maar de Miljonair is nog nooit zo serieus geweest, hij heeft besloten om per direct de Villa te willen verlaten.
Hoewel er normaal een ‘afkoel’ periode van 24 uur en een gesprek met de psycholoog verplicht is voordat een Miljonair De Gouden Kooi kan verlaten, zag Nicolaas dit niet zitten. Door bewust de regels te overtreden en daardoor een tweede sanctie opgelegd te krijgen, was het avontuur in De Gouden Kooi over voor de excentrieke Amsterdammer. Eerder had hij al een officiële waarschuwing gekregen voor het niet aanzetten van zijn zender. Zo ook gisteravond; Nicolaas zette zijn zender uit en bedekte meerdere camera's met handdoeken waardoor opnames niet meer mogelijk waren.

Maar wat bracht de 39-jarige, inmiddels ex-Miljonair, tot deze wanhopige daad?
Eerder die avond krijgt Nicolaas een brief van het thuisfront. Zonder te lezen verfrommelt hij deze brief en gooit hem weg.

Als Bart vraagt waar de brief vandaan komt, geeft hij aan hem niet te willen lezen. Maar niet alleen deze brief speelt een rol die avond, ook de uitslag van de populariteitspoll pakt voor Nicolaas niet al te positief uit. Met in totaal vijf procent van de stemmen komt hij terecht op de zesde plaats en wint ‘slechts’ 25 contactpunten. Een schril contrast ten opzichte van de nummer één, Bart, die met 32 procent van de stemmen 160 contactpunten in de wacht sleept. De uitslag heeft een irritatie bij hem opgewekt die hij spuit bij Eveline en Stephan in de gameroom. Ook deze twee zijn niet blij met de wending van het spel, maar houden zich koest. Nicolaas niet: "Moet ik een statement maken voor de hele groep? Zal ik dat doen? Het kost me tien ruggen. Denken jullie dat ik het durf?" Daar twijfelen zijn gesprekspartners geen seconde aan, maar handig vinden ze het niet. Na een minuut of tien staat Nicolaas evengoed op. "Wat ga je doen?", vraagt Stephan hem. "Ik ga mijn ding doen! Ik heb al nagedacht!" Is dit de aanleiding voor het overtreden van de regels?

Complotten 47.000 euro
Ruim twee weken geleden won hij 47.000 euro tijdens een onverwacht spel. Hoewel hij de Miljonairs beloofde de Villa te verlaten als hij het geld zou winnen, bleef hij zitten. Dit leidde bij zijn mede-Miljonairs, en met name Stephan en Eveline, tot grote frustraties. Daarom besloten de twee een complot tegen de Amsterdammer te smeden om hem er tijdens ontslagdag uit te stemmen. Tot aan de dag van de stemming hadden de twee er vertrouwen in, maar hun plan had geen kans van slagen toen Nena, Brian en Bart tegen het vertrek stemden. Nicolaas kondigde toen al zijn vrijwillige vertrek aan en voerde als reden het gemis van zijn kinderen en familie aan. Na 24 uur bedenktijd stond de Amsterdammer met gepakte tassen klaar in de woonkamer, maar hij verraste de Miljonairs door aan te kondigen toch te blijven.

Wanneer het voor de Miljonairs duidelijk wordt dat Nicolaas echt de Villa moet verlaten, verzamelen ze zich, gehuld in hun nachtkleding, in de woonkamer en nemen afscheid van deze controversiële deelnemer. De taxi arriveert al snel en op 2 november om 00:55 uur komt het avontuur van Nicolaas in De Gouden Kooi tot een abrubt einde.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 2 november 2006 @ 11:48:00 #91
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43166232
quote:
Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Fargo het volgende:

[..]

Daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Er zijn toch regels en voorwaarden gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat er in de kleine lettertjes ergens heeft gestaan dat Johnnie het programma naar eigen zin mag kneden terwijl het al loopt.. Ik zie PSV en feyenoord zondag bij wijze van spreken al aan de aftrap staan en dat de KNVb vervolgens meldt dat vanmiddag de ploeg met de meeste hoekschoppen zal winnen...

De Mol moet gewoon een grote meneer zijn en zeggen dat zijn concept verkeerd heeft uitgepakt en daar lering uit trekken voor de volgende keer. Ik hoorde in diverse leaders zeggen dat er geen stemrondes waren etc. De persoon met de langste adem en het grootste uithoudingsvermogen zou winnen. En wat zien we nu? Binnen een maand ofzo wordt er al iemand uitgestemd, is het miljoen al vrijgekomen en wordt er flink met de regels gespeeld. Tot afgrijzen van Nicolaas (en meerdere bewoners)
Ik snap wat je bedoelt en in feite heb je gelijk, maar hij wil, logisch, het programma een succes maken. En als dat niet lijkt te lukken op deze manier, vind ik het niet gek dat hij wat dingen wijzigt. Dat wisten de bewoners ook vantevoren. De exit van vrijdag moet je denk ik niet zo zwaar aan tillen. Ik verwacht dat dat iets eenmaligs is omdat hij sowieso Sylvia en/of Angelique kwijt wilde. Hij heeft er alleen iets extra's aan vast gehangen voor de 'sensatie' ipv gewoon één van de twee eruit te gooien (wat hij ook kan doen en de bewoners weten dat). Hij wist al wie er 9 en 10 stonden en heeft toen pas de extra exit bedacht.
  donderdag 2 november 2006 @ 11:49:32 #92
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43166271
ben erg benieuwd naar de vervanger inderdaad

Jammer dat hij deze beslissing genomen heeft, maar hij liet de redactie weinig keus
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 11:58:37 #93
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43166502
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
ben erg benieuwd naar de vervanger inderdaad

Jammer dat hij deze beslissing genomen heeft, maar hij liet de redactie weinig keus
Je vergeet iets.

pi_43166555
quote:
Op donderdag 2 november 2006 11:46 schreef Wiehoe het volgende:
AHH de enige bewoner het huis uit waar het waard voor was om naar te kijken. Ik blijf nog kijken tot het op tv uitgezonden wordt dat hij eruit gaat. Dan stop ik er mee. (Tenzij anderen ineens intressant worden)
whahaha... zulke opmerkingen doen me aan iemand denken ... btw, ik zal nicolaas echt niet missen, als ik wil genieten van een idioot ga ik wel een dagje naar een gesticht
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 12:02:51 #95
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43166623
Maar de nieuwe bewoner heeft natuurlijk geen schijn van kans... die wordt er de volgende keer uitgewerkt. Of het moet inderdáád neger met een enorme pik voor Nena zijn.
pi_43166629
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:00 schreef Fikkert het volgende:

[..]

whahaha... zulke opmerkingen doen me aan iemand denken ... btw, ik zal nicolaas echt niet missen, als ik wil genieten van een idioot ga ik wel een dagje naar een gesticht
Sjees, het is toch veel makkelijker om gewoon een spiegel erbij te pakken ?
  donderdag 2 november 2006 @ 12:04:50 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43166674
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:02 schreef Gert het volgende:
Maar de nieuwe bewoner heeft natuurlijk geen schijn van kans... die wordt er de volgende keer uitgewerkt. Of het moet inderdáád neger met een enorme pik voor Nena zijn.
Hoezo denk je dat? Die hoeft maar met één persoon goed te 'bonden' in het huis en vliegt er dan dus niet uit.
Lijkt me alles behalve een onmogelijke opgave.
pi_43166694
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:02 schreef Gert het volgende:
Dat is met iedere serie waarin nieuwe bewoners worden binnengehaald, het zou "spannender" zijn als er bv één grote kweekvijver met kandidaten was die met elkaar aan het prgramma beginnen en waarvan er dan steeds één de villa inkwam, dan liep je niet gelijk het gevaar er weer als eerste uit te moeten.
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 12:06:24 #99
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43166704
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Hoezo denk je dat? Die hoeft maar met één persoon goed te 'bonden' in het huis en vliegt er dan dus niet uit.
Het is een spel. Er moeten mensen uitgewerkt worden.
Het moet wel héél goed klikken (zie voorbeeld hierboven) wil een nieuwe bewoner zijn hachje langer dan een maand kunnen redden.
pi_43166708
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Binnen welke termijn gebeurt dat, dat bonden ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')