Daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Er zijn toch regels en voorwaarden gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat er in de kleine lettertjes ergens heeft gestaan dat Johnnie het programma naar eigen zin mag kneden terwijl het al loopt.. Ik zie PSV en feyenoord zondag bij wijze van spreken al aan de aftrap staan en dat de KNVb vervolgens meldt dat vanmiddag de ploeg met de meeste hoekschoppen zal winnen...quote:Op donderdag 2 november 2006 03:31 schreef scanman01 het volgende:
Wat lopen jullie allemaal te klagen zeg. Net zoals iedereen op het BB forum altijd loopt te zeiken dat het helemaal niet keihard is ditjaar enzo. Alsof daar het succes vanaf hangt. Dat heeft er geen fuck mee te maken. Het gaat gewoon om de onderlinge verhoudingen. Als je allemaal gezellige mensen bij elkaar zet, dan wordt het dus nooit een succes. BB keihard of niet heeft daar geen zak mee te maken. En het aanpassen van de regel van DGK maakt ook voor het eventuele succes geen reet uit. Door de komende exit is er wel weer heel erg veel discussiemateriaal, zowel in als buiten het huis. Wat mij betreft past hij de regels zo vaak aan als hij zelf nodig vindt.
Niet eens in de kleine lettertjes. Het staat groot en duidelijk in het contract dat alle regels ten alle tijden kunnen worden aangepast. Daar zijn alle bewoners van op de hoogte, alleen hadden ze niet verwacht dat hij er deze eliminatie in zou gooien, maar ze weten dat ze er niets tegen kunnen doen.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er in de kleine lettertjes ergens heeft gestaan dat Johnnie het programma naar eigen zin mag kneden terwijl het al loopt..
quote:Nicolaas heeft in het holst van de nacht De Gouden Kooi verlaten...
Nicolaas is vannacht uit eigen beweging vertrokken uit De Gouden Kooi. Door bewust de regels te overtreden – hij bedekte camera’s en ontdeed zich van zijn zender - kreeg hij een tweede sanctie opgelegd, en heeft de Villa direct moeten verlaten. Na de voor hem teleurstellend verlopen populariteitspoll, waarin hij op een zesde plaats eindigde, besloot hij zijn avontuur te beëindigen. Nicolaas zal worden vervangen door een nieuwe Miljonair.
Vorige week miste Nicolaas zijn kinderen al zo erg dat hij op het punt stond te vertrekken, maar na 24 uur bedenktijd en een gesprek met een psycholoog besloot hij op het laatste moment toch te blijven. Vannacht liepen de spanningen hoog op en realiseerde Nicolaas zich dat een langer verblijf voor hem te zwaar zou worden.
De uitkomst van de poll waarmee hij slechts 25 contactpunten verdiende - en de gespannen relatie met de overige Miljonairs - stelde hem te weinig in het vooruitzicht om het nog langer vol te kunnen houden.
Het vertrek van Nicolaas heeft geen gevolgen voor de stemming van vrijdag. Angelique en Sylvia bleken gisteren de minst populaire Miljonairs onder de kijkers, met beiden slechts één procent van de stemmen. Morgen beslissen de overige zeven Miljonairs voor wie van de twee dames het avontuur ook vroegtijdig zal eindigen. Het oordeel hoeft niet unaniem te zijn, een meerderheid van de stemmen is voldoende.
Eenmalige actie? Tot het weer inkakt zeker?quote:Op donderdag 2 november 2006 09:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Niet eens in de kleine lettertjes. Het staat groot en duidelijk in het contract dat alle regels ten alle tijden kunnen worden aangepast. Daar zijn alle bewoners van op de hoogte, alleen hadden ze niet verwacht dat hij er deze eliminatie in zou gooien, maar ze weten dat ze er niets tegen kunnen doen.
Overigens vind ik dit niet een verandering van de regels, maar alleen een eenmalige actie die bedacht is omdat de laatste 2 toch beiden niet interessant zijn voor het programma.
Doodverwensingen zijn niet gewenst op Fok!, ik zal het dit keer niet doorgeven aan de moderators, maar let graag op wat je zegt volgende keer.quote:Op donderdag 2 november 2006 07:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
en jij met ademen.
je hoeft niet te kijken hoor.
En misschien voor Sylvia of Angelique ook nog wel, dus we beginnen zo'n beetje opnieuwquote:Op donderdag 2 november 2006 10:55 schreef Fikkert het volgende:
op de homepage van talpa staat dat er een nieuwe voor in de plaats komt
Ik snap wat je bedoelt en in feite heb je gelijk, maar hij wil, logisch, het programma een succes maken. En als dat niet lijkt te lukken op deze manier, vind ik het niet gek dat hij wat dingen wijzigt. Dat wisten de bewoners ook vantevoren. De exit van vrijdag moet je denk ik niet zo zwaar aan tillen. Ik verwacht dat dat iets eenmaligs is omdat hij sowieso Sylvia en/of Angelique kwijt wilde. Hij heeft er alleen iets extra's aan vast gehangen voor de 'sensatie' ipv gewoon één van de twee eruit te gooien (wat hij ook kan doen en de bewoners weten dat). Hij wist al wie er 9 en 10 stonden en heeft toen pas de extra exit bedacht.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:48 schreef Fargo het volgende:
[..]
Daar kan ik het echt niet mee eens zijn. Er zijn toch regels en voorwaarden gemaakt? Ik kan me niet voorstellen dat er in de kleine lettertjes ergens heeft gestaan dat Johnnie het programma naar eigen zin mag kneden terwijl het al loopt.. Ik zie PSV en feyenoord zondag bij wijze van spreken al aan de aftrap staan en dat de KNVb vervolgens meldt dat vanmiddag de ploeg met de meeste hoekschoppen zal winnen...
De Mol moet gewoon een grote meneer zijn en zeggen dat zijn concept verkeerd heeft uitgepakt en daar lering uit trekken voor de volgende keer. Ik hoorde in diverse leaders zeggen dat er geen stemrondes waren etc. De persoon met de langste adem en het grootste uithoudingsvermogen zou winnen. En wat zien we nu? Binnen een maand ofzo wordt er al iemand uitgestemd, is het miljoen al vrijgekomen en wordt er flink met de regels gespeeld. Tot afgrijzen van Nicolaas (en meerdere bewoners)
Je vergeet iets.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
ben erg benieuwd naar de vervanger inderdaad
Jammer dat hij deze beslissing genomen heeft, maar hij liet de redactie weinig keus
whahaha... zulke opmerkingen doen me aan iemand denken ... btw, ik zal nicolaas echt niet missen, als ik wil genieten van een idioot ga ik wel een dagje naar een gestichtquote:Op donderdag 2 november 2006 11:46 schreef Wiehoe het volgende:
AHH de enige bewoner het huis uit waar het waard voor was om naar te kijken. Ik blijf nog kijken tot het op tv uitgezonden wordt dat hij eruit gaat. Dan stop ik er mee. (Tenzij anderen ineens intressant worden)
Sjees, het is toch veel makkelijker om gewoon een spiegel erbij te pakken ?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:00 schreef Fikkert het volgende:
[..]
whahaha... zulke opmerkingen doen me aan iemand denken ... btw, ik zal nicolaas echt niet missen, als ik wil genieten van een idioot ga ik wel een dagje naar een gesticht![]()
Hoezo denk je dat? Die hoeft maar met één persoon goed te 'bonden' in het huis en vliegt er dan dus niet uit.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:02 schreef Gert het volgende:
Maar de nieuwe bewoner heeft natuurlijk geen schijn van kans... die wordt er de volgende keer uitgewerkt. Of het moet inderdáád neger met een enorme pik voor Nena zijn.
Dat is met iedere serie waarin nieuwe bewoners worden binnengehaald, het zou "spannender" zijn als er bv één grote kweekvijver met kandidaten was die met elkaar aan het prgramma beginnen en waarvan er dan steeds één de villa inkwam, dan liep je niet gelijk het gevaar er weer als eerste uit te moeten.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:02 schreef Gert het volgende:
Maar de nieuwe bewoner heeft natuurlijk geen schijn van kans... die wordt er de volgende keer uitgewerkt. Of het moet inderdáád neger met een enorme pik voor Nena zijn.
Het is een spel. Er moeten mensen uitgewerkt worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Die hoeft maar met één persoon goed te 'bonden' in het huis en vliegt er dan dus niet uit.
Lijkt me alles behalve een onmogelijke opgave.
Binnen welke termijn gebeurt dat, dat bonden ?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat? Die hoeft maar met één persoon goed te 'bonden' in het huis en vliegt er dan dus niet uit.
Lijkt me alles behalve een onmogelijke opgave.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |