kleuterpedagoog Frobel jaquote:Op donderdag 2 november 2006 08:47 schreef doeka het volgende:
Van meneer Frobel die een kleuterschooltje begon
hoihoi. Doe jij een nieuwe vraag?quote:
nee, ik nietquote:Op donderdag 2 november 2006 09:27 schreef Yurithemaster het volgende:
Weet iemand ook de streek?
De plant heet Agave tequilanaquote:Op donderdag 2 november 2006 09:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Lienekien+1
En om het orgineel te houden komt de tequila van de tequila plant
Grappig om te zien trouwens een klein blokje gaat in het frituurvet en komt er als groot vel kroepoek weer uit. Mijn dochter is erg gek op 'Kroeboek'.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:43 schreef Lienekien het volgende:
RoofingBurner + 1
Nee, die niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 09:49 schreef Lienekien het volgende:
Houtskeletbouw.
Da's beter, het is vakwerkbouw Lienekien +1quote:Op donderdag 2 november 2006 09:53 schreef Lienekien het volgende:
Is het een vakwerkershuis?
Poreus kan gelden voor alle materialen. Dit woord heeft betrekking op steenachtige materialen zoals beton.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:05 schreef Soempie het volgende:
poreusheid denk ik eerder
Nee ook niet. De eenheid waarin men de mate van .... uitdrukt is Darcy.quote:
dat is um....Mark_V +1quote:Op donderdag 2 november 2006 10:14 schreef Mark_V het volgende:
ofwel permeabiliteit
ik ben eigenlijk aan het werk, maar een prachtige technische vraag zoals deze kan ik natuurlijk niet laten liggen![]()
![]()
Naja, ik moet er echt weer vandoor eigenlijk, en gotiek is goed, dus yuri krijgt het punt. Later (19e eeuw) is dit nog eens teruggekomen in de Neogotiek. Het bekendste voorbeeld daarvan is het palce of westminster, beter bekend als de houses of parliament met de big ben enzo....maar misschien was dat een beetje lastigquote:Op donderdag 2 november 2006 10:24 schreef Yurithemaster het volgende:
gotische?
Mijn idee, ik lees meestal 's ochtends na van 's nachts (als ik zoals iedere gezonde Nederlander lig te slapen) en valt me hetzelfde op.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:21 schreef Anarion het volgende:
Ja dat vind ik nou ook. Overdag zijn de vragen alleen maar moeilijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |