Jeejquote:Op donderdag 2 november 2006 00:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Goed genoeg!
Het gaat om de Antonov 225, er is er maar 1 van gemaakt, vlak voor het uiteenvallen van de USSR. Hij heeft 10 jaar als schroot staan weg te roesten en pas zag ik op discovery dat ze hem weer willen gaan oppoetsen....
Yuri +1![]()
Dat komt goed uit want ik wou ook zo naar bed gaanquote:Op donderdag 2 november 2006 01:05 schreef Mark_V het volgende:
Saidjah en Adinda...........waar kennen we die ook alweer van?
Ik ga trouwens zo slapen, dit is mijn laatste vraag. Morgen om 9 uur een afspraak met mijn scriptiebegeleider
Gezelligquote:Op donderdag 2 november 2006 01:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want ik wou ook zo naar bed gaan
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb gene idee dus ik ga maar naar bed.
slaap lekker iedereen
Hint: in ieder geval geen afrikaanse olifantenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:10 schreef Nembrionic het volgende:
2 Olifanten uit een dierentuin?
Disney's Junglebook?quote:Op donderdag 2 november 2006 01:05 schreef Mark_V het volgende:
Saidjah en Adinda...........waar kennen we die ook alweer van?
Max Havelaar is 100% goedquote:Op donderdag 2 november 2006 01:14 schreef Soempie het volgende:
multatuli!
Je kat IS en BLIJFT eng...quote:Op donderdag 2 november 2006 01:14 schreef Soempie het volgende:
max havelaar daar komen ze in voor.was even bezig met m'n fotoboek
![]()
quote:
Ik bedoel alleen die ene foto.... of de rest heb je prachtig "Pam je haar danst" haar....quote:Op donderdag 2 november 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
leuk pluishaar![]()
die gitaar is trouwens niet van mij hoor. Lelijk ding![]()
even nadenken over een vraag. Of gaat iedereen slapen?
Ik blijf nog evenquote:Op donderdag 2 november 2006 01:18 schreef Soempie het volgende:
leuk pluishaar![]()
die gitaar is trouwens niet van mij hoor. Lelijk ding![]()
even nadenken over een vraag. Of gaat iedereen slapen?
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik blijf nog even
Overigens, stel dat ik zeg dat je op de vriendin van Mr Bean lijkt, voel je je dan beledigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |