abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43158506
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van woensdag 01 november 2006

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan aan?
Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.
pi_43161540
Opdracht is mislukt tijdens de dienst van de zusjes; Tijn hield ze een kaart voor waardoor ze de lamp niet meer konden zien branden, alsdus VOL. Dit gebeurde (edit, dit was gisteravond al tijdens het avondeten )
2 foto's van Muerte

Ze liggen op bed, althans er zijn alleen cams op de slaapkamer, Rik en Semih praten alweeer over het spel en taktisch nomineren.
Tijn ligt volgens mij naast Jeroen. Het is nu stil.

[ Bericht 10% gewijzigd door Prospera op 02-11-2006 03:35:55 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_43161911
Diepe rust
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_43163831
De haan maakt alle slapenden in de lounge bruut wakker. Rik, Semih, Marcia en Tijn openen hun ogen, en als de haan doorkraait, gaan ze zitten.

Monique zit voor het raam bij de tuin, en roept, waarom gaat dat ding ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_43167575
De bewoners hebben gele sjaals gekregen van BB. De verwarming wordt zo snel mogelijk gemaakt
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_43170100
Mo denkt dat ze eruitgaat. Marcia gaat op haar stemmen. Als Mo eruitgaat, denkt Sabrina erover, weg te gaan.

Mo : "Tuurlijk zijn wij de pisang" Wij zijn zo anders dan de mensen die vorige rondes overleefd hebben.
pi_43170257
Sabrina denkt dat iedereen het moeilijker heeft.

Ze denkt dat het Jeroen het nog het gemakkelijkst volhoudt. Ze denkt dat ze de rest wel eens denkt van: "Godverdikkeme"

Daar heeft ze troost aan, als ze in zo'n bui is, als vandaag.

"Je weet hoe moeilijk ik ben, als ik uit logeren ga"
Maar nu zit ik er al 77 dagen in.

Sabrina : Dag 1 was nog niet begonnen, of ik had al een affaire. Mo : "Toen dacht ik, ik follow you up"

In de eerste aflevering zat jij al te janken om je tampons, en ik om Etienne.
pi_43172713
Jeroen tijdens het zingen: "En wie niet springt is homofiel"

Mo : "Ja, dat ben ik nu éénmaal"
pi_43173720
Jeroen begint tegen Monique te klagen, dat Tijn helemaal niets tegen hem zegt.

Mo tegen Jeroen, waarom heb je Tijn eigenlijk genomineerd?

Marcia en Rik stemmen op mij, dan ik ik inderdaad, ja, Semih zou op Tijn gaan stemmen, dus dan is het een kwestie van of zelf op de bank of Tijn erop.

Ik heb er nu 4 keer op gezeten, en ik heb er geen zin meer in om er weer op te zitten. Met Marcia en Rik heb ik het minste, maar niemand stemt op Rik, en hoe je het ook wendt of keert, we zitten toch in een spel.

Jeroen:" het wil niet zeggen dat het mij niets doet. Ik merk wel dat ie geen boe of bah tegen me zegt. Ja, jij hebt mij ook een paar keer op die bank geflikkerd, dus dat vind ik dan de andere kant."

Mo : "Het is wel beter, als jullie daar nog een keer over praten."

Jeroen: Ja, ik vind het ook wel jammer zo, het was naar mezelf ook een harde keuze.
Jeroen: Ik hoor het Tijn nog zeggen: "Ik hoop niet dat mensen zich gekwetst voel, dat er op hen gestemd wordt" En nu loopt hij heel erg gekwetst rond.

Mo, "Ja, ik denk dat het zo hard aankomt, omdat jullie zo goed met elkaar omgingen."

[ Bericht 0% gewijzigd door Nostalgist op 02-11-2006 16:11:13 ]
pi_43177965
TV : Bewoners, de tijd dringt.... Geniet nog maar even van de voorraden.
pi_43191069
Tijn: als je uit een grote stad komt, dan zijn mensen gewoon anoniemer...Dat zal minder indruk maken, dan als je uit Abbekerke komt.

Tijn weet wel zeker dat er verhalen in St Oedenrode worden verteld. Mensen die hem dichtbij staan, zouden daar last van kunnen hebben.

Als Tijn weer zou mogen meedoen aan BB zou hij het niet doen. Maar dit is zijn ding niet. Hij vindt aan het psychologische spel niets aan. Hij trekt het zich allemaal teveel aan.

Als ik weer naar de DBK moet, dan zit hij daar als een kind van drie. Hij heeft 5,6 van die gesprekken gehad.
  vrijdag 3 november 2006 @ 03:47:11 #12
58921 Day
You can fly!
pi_43195488
Bedankt allemaal
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: