Die heb ik net gechecked, maar daar sta je niet meer bijquote:Op maandag 9 juli 2007 14:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Check OP van de AKQ slowchat. Daar heeft 'ie wel in gestaan.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, als het inhoud heeft haak je al gauw af..
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, als het inhoud heeft haak je al gauw af..
Rustig an hèquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef golfer het volgende:
Cut the slowshat!
Dus omdat hij ook gewoon schijt, net als ieder ander, moet je hem niet series nemen? Moet ik het zo zien?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef Aoristus het volgende:
Wie neemt de Dijk eigenlijk serieusIk kom op de een of andere reden Huub altijd tegen in de supermarkt met een leeg krat Grolsch. Op dat herkenningsmoment zit niemand te wachten
de Dijk is een leuk bandje, maar Huub kan geen maat houden, dat zeg ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus omdat hij ook gewoon schijt, net als ieder ander, moet je hem niet series nemen? Moet ik het zo zien?
Ik kan me best voorstellen dat je je niet kunt vinden in De Dijk maar daar is KLB voor
Kom maar terug als je het kunt schrijven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef golfer het volgende:
Cut the slowshat!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kom maar terug als je het kunt schrijven.
Oh, en de groeten aan je lieve vrouw.
Gast, Nem en ik maken dit topic. Dit is ons huis. Jij bent te gast.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar zullen we het nu weer beperken tot De Dijk, knul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |