Dan moet je nog eens mailenquote:Op zondag 8 juli 2007 23:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Igor! Hij heeft mij nooit gemaild over de intro-muziek.
Heeft de dochter (die leuk kan zingen) van iemand eerst helemaal 'gek' gemaakt, naar amerika gehaald, en vervolgens vreselijk uitgebuit en slecht behandeldquote:Op zondag 8 juli 2007 23:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Bluezz, wat maakt die Solomon Burke een foute man? Geen details, maar tipje van de sluier?
Dochter van 'ER' ja, niet zo mooi, zeg. Nem en ik waren hier al bang voor.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeft de dochter (die leuk kan zingen) van iemand eerst helemaal 'gek' gemaakt, naar amerika gehaald, en vervolgens vreselijk uitgebuit en slecht behandeld
Jaquote:Op zondag 8 juli 2007 23:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
wil ik best doen. igor@dedijk.nl?
Ik ken hem vanuit een eerder beroep. Kennis is een groot woordquote:Hij is een kennis van jou?
quote:Op zondag 8 juli 2007 23:26 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, ik ga weer eens mailen dan. Ben nog steeds zeer benieuwd of die intro ergens te krijgen is.
Die speel ik dan op MIJN bruiloft...
Zo goed zijn ze nu ook weer niet. Op m'n bruiloft.. hm... David Gray zou wel leuk zijn.quote:Op zondag 8 juli 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten want bruiloften doen de heren niet
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Laat me weten of ze 'Dit Kleine Hart Van Mij' doen. Alex Roeka is koning.
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:32 schreef RiffRaff het volgende:
Ik was er ook, vond die Solomon Burke echt een geweldig type.
Zo'n dikke gast op een stoel, de hele zaal werd wild.
Voor de rest echt geweldig concert ook.
Daar was ik al bang voorquote:Op maandag 9 juli 2007 14:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uhh.. ik heb meerdere uitvoeringen. Dit komt me niet meteen bekend voor.
quote:Op maandag 9 juli 2007 14:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm..
ondertitel ook aangepast als tegenwicht aan bepaalde mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |