abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43413748
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

360 is veel mooier
de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...
  donderdag 9 november 2006 @ 22:53:49 #257
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43413805
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef Repeat het volgende:

[..]

de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...
zal eens ff kijken of ik een foto kan maken er van
  donderdag 9 november 2006 @ 23:05:01 #258
139407 jorienvdherik
pi_43414273
Ik heb net even wat foto's gemaakt van me beeldscherm , daarom mindere kwaliteit, met deze auto speel ik nu vrij rondrijden in de career

donderdag 9 november 2006 @ 23:18:28 #259
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_43414676
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van me beeldscherm , daarom mindere kwaliteit, met deze auto speel ik nu vrij rondrijden in de career

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
even aangenomen dat je de pc versie hebt
ingame: print screen -> alt+tab -> paint of ander plaatjes bewerking programma -> plakken en opslaan

OT:
mijn gebakje waar ik hem mee heb uitgespeeld(foto's zijn klikbaar):

pi_43414721
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:50 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

360 is veel mooier
Consoles vergelijken met pc's is not done Kijk wat er in die XBOX360 qua hardware zit, totaal niet te vergelijken met mijn configuratie.
pi_43415627
Ik rij nu met de Cayenne S en deze rijdt heerlijk

Die autosculpture is lache man, je kan de meest foute en brede velgen maken

Deze heb ik flink lichter gemaakt, zodat je de brede band beter ziet

En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  vrijdag 10 november 2006 @ 01:50:35 #262
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_43417936
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.
[afbeelding]
je bedoeld Cayman S
Cayenne S is een SUV
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:42:26 #263
139407 jorienvdherik
pi_43418635
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef peacetaker het volgende:

[..]

even aangenomen dat je de pc versie hebt
ingame: print screen -> alt+tab -> paint of ander plaatjes bewerking programma -> plakken en opslaan

OT:
mijn gebakje waar ik hem mee heb uitgespeeld(foto's zijn klikbaar):
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
nee is beeld van xbox 360, had aangesloten op me pc monitor
pi_43425396
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Geil
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_43430972
pauperspel crasht gewoon fucking weer
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:49:43 #266
139407 jorienvdherik
pi_43431011
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Repeat het volgende:
koop toch een console
pi_43431254
ik ben nu ook bezig met die laatste challenge, zilver nu, kan je nl een jaguar mee winnen.

Maar dan moet ik godver in een tyfus camaro die niet te besturen is en overal heen slipt racen tegen skylines en impreza's

Hoezo nep kutspel
pi_43431542
hij loopt vast na elke race die ik win ( ), maar heb wel de Jaguar XK
pi_43431929
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Repeat het volgende:
Bij mij knalt ie ook telkens terug naar windows.
pi_43436497
Zo vandaag voor het eerst gespeeld (voelt zich wel beetje zielig nu )
maar goed, eerste drift race gedaan
met de alfa niet te doen

maar met de miatta heerlijk
gewoon een drift van 3000 keer 10
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_43438915
ik heb et van mn pc gepleurd, zo'n nep kutspel

moet ik racen om me te verdedigen, rij ik eerst met een jag die vrij snel is, maar toch rijdt iedereen me er vol uit, maak geen enkele fout, maar ik kan gewoon niet in de buurt blijven omdat die auto's te snel zijn (klasse hoger), rij ik dan in mn veel langzamere rx-7, dan gaat de tegenstander ook gewoon langzamer

en die scout voor me dan, rijdt ie voor me op een lege rechte weg, ramt ie ineens vol op zn rem, ik naar de klote.

Of als ik links van de scout zit, en links van mij is een afsnijroute, dan snijdt die scout me vol af omdat hij wel die kortere route neemt en beukt me daardoor precies op dat splitsingsstuk.

grafspel
Ik ga wel weer gtr2 spelen
pi_43439341
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
ik heb et van mn pc gepleurd, zo'n nep kutspel

moet ik racen om me te verdedigen, rij ik eerst met een jag die vrij snel is, maar toch rijdt iedereen me er vol uit, maak geen enkele fout, maar ik kan gewoon niet in de buurt blijven omdat die auto's te snel zijn (klasse hoger), rij ik dan in mn veel langzamere rx-7, dan gaat de tegenstander ook gewoon langzamer

en die scout voor me dan, rijdt ie voor me op een lege rechte weg, ramt ie ineens vol op zn rem, ik naar de klote.

Of als ik links van de scout zit, en links van mij is een afsnijroute, dan snijdt die scout me vol af omdat hij wel die kortere route neemt en beukt me daardoor precies op dat splitsingsstuk.

grafspel
*mee eens is*

Die crews kunnen op sommige momenten grote irritatie opwekken, maar de AI is net zo snugger, als je dan achter ze rijd, remmen ze ook gewoon...daar kan ik me echt aan ergeren, dat soort streken in een spel.
pi_43439717
Je moet ook met die dikke gast spelen, die blocker die je bij het begin gelijk hebt. Die werkt het beste en aan die andere gasten heb je toch niets. De beste lijn kun je toch nooit volgen en draften is ook helemaal niet nodig.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_43439957
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:41 schreef GenesiZ het volgende:
Je moet ook met die dikke gast spelen, die blocker die je bij het begin gelijk hebt. Die werkt het beste en aan die andere gasten heb je toch niets. De beste lijn kun je toch nooit volgen en draften is ook helemaal niet nodig.
Drafters zijn wel geinig op rechte stukjes, maar in de bochten crash je keihard dus dat is echt minder. Blockers hebben gewoon het meeste nut. En de scout vind ik overbodig, want die kortere routes zijn bijna nooit te pakken als je zo snel rijd, en daarbij komt ook nog...dat die kortere wegen zo onveilig als wat zijn, zo kronkelig en obstakels...daar kan je gewoon nooit met volle snelheid doorheen rijden.
pi_43442446
Driften lukt me echt niet.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 11 november 2006 @ 00:11:14 #276
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_43443789
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
GTR 2
  zaterdag 11 november 2006 @ 10:32:20 #277
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_43448210
quote:
Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

M'n Subaru'tje!

En dan hier de schatkist waarmee ik het spel uit heb kunnen spelen!

[afbeelding]

Mr. Skyline!!!!

Alles staat grafisch op de hoogste settings (ook AA op 4x), maar motion blur heb ik uitgedaan, omdat het beeld dan toch wat duidelijker is bij hoge snelheden, ik vind het persoonlijk lekkerder spelen.
Ik had hem misscien wat te licht staan, maar dit vind ik dus te donker. Zo zie je de auto helemaal niet goed. Maar voor de rest ziet het er mooi uit
pi_43450274
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef MosPos het volgende:

[..]

Ik had hem misscien wat te licht staan, maar dit vind ik dus te donker. Zo zie je de auto helemaal niet goed. Maar voor de rest ziet het er mooi uit
Thanks voor je feedback Ik ga het meteen wat lichter zetten, en misschien een amerikaantje pimpen...dan post ik de foto's ervan
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:00:12 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_43450547
ok ik ben er nu uit
Wat een hoere tyfus klere spel is dit zeg.
Ik heb nog nooit een spel gezien waarbij het driften zo slecht is uitgewerkt als hier.
Als je gewoon rijdt dan heb je met een tuner ineens alle grip van de wereld. Ga je driften kun je niet eens meer stoppen. Als je op de rem drukt gebeurd er geen zak.

Daarnaast is het spel graphisch echt lelijk. Ze hebben niet eens de moeite genomen om het wat anders in te richten dan Most Wanted. En je zou toch moeten weten dat een engine die overdag gebruikt wordt s'nachts wel eens heel kut zou kunnen gaan werken.

Dan heb ik het nog niet eens over de besturing. Je kunt de helft van de opties niet instellen. Welke debiel verzint het nu om L als achteruit kijken te gebruiken. Kom op man dat slaat nergens op. Niemand gaat zijn knoppen zo instellen dat je in de buurt van de L zit.
En dan de X als Change View. Dat gaat toch helemaal nergens meer over?
Waarom de knoppen indeling veranderen naar een totaal onlogische letter (waarom L voor rear View. R was het altijd en dat was logisch)

Zo jammer want de vorige 3 delen waren nog best leuk en de opzet van deze was ook nog wel redelijk maar Carbon is echt een gedrocht van een spel
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_43454360
grafkankerkutspel dit

Rij ik de racewars van die linkerzone, maar het is als ik foutloos rij onmogelijk om te winnen, ik pak elke afsnijroute, maar toch kom ik niet verder dan 4e. Hoe de neuk moet ik dit gvd ooit winnen?
pi_43454443
Kankerspel idd, ik doe blocker, gaat die tyfus kanker mongool mij blocken
pi_43454633
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Ik gebruik nooit mn crew op Speedtrap na (drafter) en win met gemak. Als je het niet kan moet je m idd misschiem maar verwijderen en weer terug naar Hello Kitty Online.
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:28:27 #283
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_43455301
Leuk spel.

Ik ga in februari Test Drive Unlimited downloaden Kopen. Kijken of die een beetje goed is.
  zaterdag 11 november 2006 @ 17:45:46 #284
139407 jorienvdherik
pi_43457207
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
je taalgebruik
pi_43458844
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 17:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

je taalgebruik
Hhahah, hij is echt heel erg pissed is te zien, maarja het spel is eigenlijk ook echt fucked up, de allerstomste fouten die d'r in zitten, dan heb je de crew die bedoelt is om je te helpen....wat doen ze? Ze helpen je wel OM ZEEP!
pi_43458887
Ook al een aantal keer gehad ja, rij je een bocht in, gaat zo'n crewmember ineens vol op de rem, zodat je op z'n achterkant rijdt.
pi_43458896
ik ben nu bij dat bovenste deel van de map aan het racen. Je hebt dan een tier2 auto, maar moet racen tegen allemaal tier3 lambo's enz, niet te doen dus? Wel unlock ik tier3 parts met die races?

Hoe hebben jullie dit gedaan en wanneer krijg ik dan tier3 auto's ?
pi_43463612
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef Repeat het volgende:
ik ben nu bij dat bovenste deel van de map aan het racen. Je hebt dan een tier2 auto, maar moet racen tegen allemaal tier3 lambo's enz, niet te doen dus? Wel unlock ik tier3 parts met die races?

Je kunt zien wat je gaan unlocken bij elke race, moet je even goed kijken als je hem selecteert

Verder unlock je volgens mij een auto als je 2/3 van een gebied wint en het gebied bij jou crew komt te horen.

(even checkpoint ofzo doen)
pi_43471117
Je moet een blocker wel goed gebruiken natuurlijk he
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_43471950
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Badabingea het volgende:
Je moet een blocker wel goed gebruiken natuurlijk he
Ja het is eigenlijk de bedoeling, dat de blocker achter je blijft...en dat hij dan de tegenstanders achter je even gaat pesten, de blocker mag eigenlijk nooit voor je rijden....anders is de kans groot dat hij jouw gaat pesten.
pi_43472079
Carbon bagger?

Ik vind het best meevallen. Het verschilt niet echt veel met de vorige delen. Zoals gewoonlijk zijn er een aantal features verdwenen die we niet konden waarderen, zoals Street-X en die verplichtte politie achtervolgingen. En ze proberen weer wat nieuwe features waarvan driekwart het niet zal gaan halen in de volgende titel (crews vooral). Maar voor de rest is het toch meer van hetzelfde? Donker, straatraces, tuning en van die domme en arrogante bosses met hun achterlijke one-liners enzo. Nee, veel voegt het niet toe vind ik. Volgens mij vind EA dat crew systeem echt helemaal geweldig. Maareeuh, zouden ze er zelf wel eens mee hebben gespeeld? Dat werkt toch voor geen meter? Ik gebruik alleen nog die blockers en als ik ze dan opdracht geef om de leider eraf te beuken (terwijl ik tweede lig), hebben ze net niet genog NOS ofzo of hem te beuken. Wat heb je er dan aan? Bovendien is dat geblaat tijdens races bijzonder irritant. Voor de rest meer van hetzelfde, dus prima weer. Goeie snelheid en dikke racegeluiden.

Waar ik me wel aan stoor is het verschil, of het ontbreken daarvan, tussen de verschillende auto's. Je kan duidelijk het verschil merken tussen RWD en 4WD, en tussen de verschillende klasses (tuner, exotic en muscle) maar het verschil tussen bijvoorbeeld de EVO en de Golf? Ik kan het niet merken, dat is toch wel een beetje slechte zaak. Ik vind het zo'n eenheidsworst. Behalve de muscle klasse vind ik alle rwd en 4wd auto's hetzelfde rijden. Merken jullie bijvoorbeeld verschil in rijgedrag tussen de Carrera GT en de SLR? Ik niet. Slechte zaak.

Voor de rest: Carbon is weer een goede titel die de NFS reeks eer aan doet. Super!
Old Blood and Guts
pi_43478024
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef Repeat het volgende:

Ik heb eerst het meest linksboven gedeelte gedaan, die vond ik vrij makkelijk met mijn Mercedes SL65. Als je daar 2 races wint krijg je beschikking over de Lamborghini Gallardo die ik toen meteen had gekocht, en toen ging het wel makkelijk
pi_43478160
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:27 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik heb eerst het meest linksboven gedeelte gedaan, die vond ik vrij makkelijk met mijn Mercedes SL65. Als je daar 2 races wint krijg je beschikking over de Lamborghini Gallardo die ik toen meteen had gekocht, en toen ging het wel makkelijk
maar hoe kom je aan die SL65 Die kan ik helemaal niet kiezen/kopen
  zondag 12 november 2006 @ 16:46:14 #294
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_43480046
Hoe kan het dat het spel er steeds uitknalt?
ik heb dan zodar ik naar mods wil ik gewoon niks meer kan,
spel loopt gewoon vast/

ik wil alleen kijken of ik al nieuwe onderdele an kopen na een nieuwe race te hebben gewonnen en dat zijn er dus pas 3 omdat het spel er steeds mee kapt.

is dit bekend oid?
heb het spel sinds vrijdag maar ga hem morgen mooi ruilen oid.

khenb trouwens

PIV 3ghz
1gb DDR HTT 800
GF EN6600GT
nieuweste drivers

Wat ik wel jammer vind is dat hget nmotorgeluid bij mij blijkbaar helemaal gedempt wordt maar dat kan liggen aan de gare klote kaart en kutbozjes waarvan de connectoren niet helemaal je van het meerz ijn.
pi_43480807
quote:
Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Repeat het volgende:

[..]

maar hoe kom je aan die SL65 Die kan ik helemaal niet kiezen/kopen
Zou je gewoon moeten kunnen kopen, het is een Tier 2. Misschien even kijken bij races die je nog niet hebt gehaald in het midden van de map, of onderin.
pi_43483380
Tip:

Hij rijdt voor geen meter
pi_43486511
quote:
Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef EricG het volgende:

[..]

Zou je gewoon moeten kunnen kopen, het is een Tier 2. Misschien even kijken bij races die je nog niet hebt gehaald in het midden van de map, of onderin.
ik heb alles gehaald, incl race wars, boss races noem maar op, maar de SL kan ik niet kopen, wel de db9...
pi_43491914
quote:
Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef speedfreakssj het volgende:
Hoe kan het dat het spel er steeds uitknalt?
Bij mij werd de videokaart te warm, maar kleine kans dat het bij jou ook zo is..
pi_43492412
nfs carbon

een van de grootste kutspellen die ik ooit gespeeld heb. gelukkig dat ik het gedownload heb en ea hiervoor mijn zuurverdiende centen niet gegeven heb.
pi_43496040
Naarmate ik hem vaker speel, vind ik hem leuker worden! Het is eigenlijk maar net wat je ligt
pi_43496250
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')