Ik ben hem nu aan het downloaden mischien dat die net optijd klaar is om ff te spelen, en ik krijg hem ook orgineel nederlands, makkelijker te volgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef MosPos het volgende:
Het spel komt 9 November pasuit op de PC, iedereen heeft hem al bijna uitgespeeld en ik moet maar wachten.
Nog 6 Dagen, en dan scheuren....
via ebay verkoch voor 50euroquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef Niek. het volgende:
[..]via marktplaats verkocht voor 50euro
![]()
koop een clio die zijn goed voor driftenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:14 schreef Badabingea het volgende:
Je kunt geen moeilijkheidsgraad instellen he, want nu is het wel makkelijk, maar aan het einde zal het wel pittig worden.
Driften van de berg af gaat me niet goed af.
Probeer een drifter in te huren. Zo heb ik bijna elke race gemakkelijk kunnen winnen op Darius eiland.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:43 schreef DaFan het volgende:
Iemand enig idee waar ik Tier 3 auto's kan halen? Ik heb nu een full Tier 2 met alle Pro Packages maar in de territory van Darius kan ik bijna niet winnen
Ik heb wel een shop op het 3e eiland waar ik Tier 2 auto's kan halen dus ik neem aan dat de Tier 3 ergens op het laatste eiland zit.
Je kan de controls gewoon wijzigen hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
ohwja, en je hebt ook geen rear view meer. Je moet het met zo'n stom achteruit-kijk-spiegeltje doen
Controls zijn echt kut bij de spel zeg...
Geen last van op me controllerquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
ohwja, en je hebt ook geen rear view meer. Je moet het met zo'n stom achteruit-kijk-spiegeltje doen
drafter is het horquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Probeer een drifter in te huren. Zo heb ik bijna elke race gemakkelijk kunnen winnen op Darius eiland.
Kijk verder ook eens op je map wat voor bonus je kan unlocken als je wint per race. Als het goed is moeten de tier 3 autos daar allemaal zijn.
Ik zit nu op 92% game completed... Ik heb zo het gevoel dat Carbon de simpelste NFS tot nu toe is.
die heb je wel alleen wat beter zoekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
quote:
40 nog maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:38 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ben nou op 40 procent..
Mooie auto
Nogal makkelijk opzich, alleen nog ff dat driften onder de knie krijgen.
Ik dacht altijd dat je een sukkel was, maar nu weet ik het zeker. Misschien eerst eens kijken of niemand anders het probleem heeft? En niemand heeft het probleem behalve jij. Leer omgaan met een PC.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb de demo eindelijk gedownload met die trage servers en dan roept hij dat ik disc 1 in drive H moet stoppen.,
eh ik heb de DEMO en drive H is virtueel dus ik vraag me echt af welke debiele programmeur zich nu weer heeft lkopen rukken op BFS,
EA doet het echt STEEDS slechtrer hoor.
Ehm, dude, misschien heb ik dat spel nog maar een uur of 3 a 4.. (wat ook nog zo is..quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
40 nog maar
ik ben al een dag klaar
Rear View is L.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |