daar speel ik vrij rondrijden in me career nu ook meequote:Op maandag 6 november 2006 19:18 schreef amdboy het volgende:
Heb carbon uitgespeeld met m'n Nissan Skyline, wat een toffe bak is dat zeg! Handling is zo smooth!![]()
de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:25 schreef Repeat het volgende:
kan je gewonnen auto's niet upgraden?
ik heb die rx-7 van kenji gewonnen, maar heeft veel parts zijn standaard en die is nu al ongeveer even snel als mn getunede rx-8, dus ik dacht als ik daar veel parts opzet is dat ding retesnel, maar al die performance opties zitten bij dat ding op slot
dit is een hele goed need for speedquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:30 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteravond uitgespeeld, wat een bagger zeg. Had voor de Challanges al eens in die Koenigsegg en in de Porsche GT3 moeten rijden en hoopte dat ik die ook kreeg in de career, kan je ze alleen kiezen in quick race. Net als de Murcielago LP640, wat een baggerspel. Het was trouwens ook veel te kort, die career speel je in een middagje zo uit..
ah ok, wel logisch opzich, want ik had alles al op zn hoogste unlocked, zou wel erg makkelijk zijn als ik dat nu op alle vette auto's kon zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 18:28 schreef nubie het volgende:
[..]
de rx-8 is een tier 1 car en de rx-7 is van tier 2.
Je kunt de onderdelen van tier 1 dus niet gebruiken en en je zult alles van tier 2 dus moeten unlocken![]()
hij crasht bij mij vaak nadat ik in het menu op Q gedrukt hebt, dan vraagt ie of je het zeker weet, ik klik op ja en dan bevriest ie.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef amdboy het volgende:
EA moet maar snel een patch uitbrengen, hij crashed heel soms namelijk in een flits naar de desktop. Veel mensen hebben er last van, ik mag van geluk spreken dat tijdens m'n career de auto-save z'n ding net op tijd had gedaan! Anderen moeten de race overnieuw beginnen, ook hun hebben auto-save aan. Wat ook vreemd is, dat NFS:C in het startmenu onder de groep "Electronic Arts" staat, nu weet ik dat dat de volle beschrijving van EA is, maar de vorige NFS versies (sinds Underground) werd het spel altijd als "EA Games" in het startmenu geplaatst (misschien vonden ze Electronic Arts toch wat beter staan? >.>)
autos werken goed hoorquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef peacetaker het volgende:
gaar spel
veel te snel uitgespeeld en sommige auto's zijn gewoon echt onbestuurbaar
overstap van tier 1 naar tier 2 is goed te doen
maar de overstap van 2 naar 3 is best pittig
canyon races vondt ik zelf erg irritant (vooral de laatste tegen Darius...rij ik met een vol getunede Murcielago...komt hij me nog vol voorbij kachelen)
de AI van de crew vindt ik ook erg vaag...vooral de scout
rij je zelf in een vet betere auto...komt hij je met een rot gang voorbij rijden alsof jij nog stilstaat![]()
Porsche Carrera GT solves all problemsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:45 schreef the_idiot het volgende:
Jeeezus die Tier 3 is niet te doen!
probeer maar eens met dezelfde snelheid als de scout te gaanquote:
Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkstequote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef X-qlusive. het volgende:
IK WIL DE 240 SX !!!!
NU !!!!!tering die challange race is irritant, 13 checkpoints
![]()
neh ! tis de 4e die de doodsteek doetquote:Op woensdag 8 november 2006 00:49 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Die met de lancer zeker... De eerste checkpoint is meteen de moeilijkste![]()
Is niet zo'n probleem hoor, je kan de challenge gewoon weigeren, dan is die race op de kaart weer alsof je hem nog niet hebt gedaan. Dan pak je je goede auto er weer bij en doe je hem alsnog.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:13 schreef Repeat het volgende:
Lame dit
Ik heb 2 auto's; een trage rx-8 die fucking goed is voor drifts en alleen daarvoor gebruik
en een rx-7, veel sneller, gebruik ik voor de races.
Maar als ik net zon drift gedaan heb krijg ik een melding dat ik mn land moet verdedigen en als ik weiger dat ik dan verlies, maar dan kan ik geen auto kiezen, moet ik met de langzame rx-8 die slecht rijdt en zo verlies ik dus
ow ok, dan weiger ik de volgende keer wel als je em daarna toch nog kan doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:37 schreef Roolio het volgende:
[..]
Is niet zo'n probleem hoor, je kan de challenge gewoon weigeren, dan is die race op de kaart weer alsof je hem nog niet hebt gedaan. Dan pak je je goede auto er weer bij en doe je hem alsnog.
Ook trouwens behoorlijk makkelijk uitgespeeld. Heb alleen nog 0 drift races gewonnen.
Ben nu maar bezig die reward cards bij elkaar te sprokkelen.
Lol faler.quote:Op woensdag 8 november 2006 01:37 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ook trouwens behoorlijk makkelijk uitgespeeld. Heb alleen nog 0 drift races gewonnen.
Ben nu maar bezig die reward cards bij elkaar te sprokkelen.
Ik heb nu wel eindelijk een gelukte goede 5-sterren achtervolging gehad, dus met die reward cards schiet het wel op nu..quote:
Alleen jammer dat je hem niet kan tunenquote:Op woensdag 8 november 2006 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
zo erg is die
Game voltooid: 78%
Carriere voltooid 100%
Uitdagingen voltooid 36%
Mwuah, beetje Most Wanted he..quote:Op woensdag 8 november 2006 19:25 schreef Blivox het volgende:
Dit spel is zo slecht hè?
Ik erger me vooral aan dat constante ongelofelijke niet stoere maar wel stoere gedoe in de game.quote:Op woensdag 8 november 2006 19:26 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Mwuah, beetje Most Wanted he..
Ik stem voor een ander race genre?
Tuning scene is uit![]()
1 tip: pak niet je snelle racemonster waar je je races mee rijdt, daar heb je bij driften niks aan.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:47 schreef Badabingea het volgende:
Het driften lukt me echt maar niet. Is er iemand die mijn save game kunt gebruiken om eventjes die drift te halen, dan kan ik weer verder
Volgens mij krijg je als je die 'eindbazen' verslaat 2 crewmembers die het kunnen, 1 voor de carosserie en 1 voor de velgen. Je moet ze wel ingehuurd hebben om het te activeren. Bij de eerste of de tweede 'eindbaas' dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef GenesiZ het volgende:
Bij hoeveel % moet je zijn voordat je een crewmember krijgt die je carbonvelgen kan aanpassen? Ik ben op 45% maar ben hem nog niet tegengekomen
je bedoelt de 240SX ?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:47 schreef poehej het volgende:
Als je een nieuwe career start kies je eerst die Alfa Brera om mee te beginnen. dan rij je daar de eerste 3 races mee en dan moet je die challenge doen waar je de nissan 249 mee kunt unlocken, je koopt dan die nissan bij de career en verkoop je die alfa weer. Voilasnelste auto om mee te beginnen
Die Nissan is dus te unlocken bij de challenges.. je moet dan 3 Checkpoint races doen (Brons, Zilver en Goud) als je die allemaal hebt gehaald dan unlock je die nx bij de career, ik heb net van die Kenji gewonnen.. na 20 seconden alquote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Repeat het volgende:
wat wel lomp is: ik heb zo'n scout in een r32, als ik dan volgas rij komt ie me soms gewoon voorbijvliegen als ik stilsta
hierdoor is het dus heel vaak scout 1, ik 2, gelukkig maakt het verder niet uit, maar het is toch leuker om zelf te winnen...
maar de auto's die je unlockt zijn dus afhankelijk van de auto waarmee je begon? ik heb nl nog geen nissan 240 unlocked, alleen een rx-7, eclipse ed...
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!quote:Op donderdag 9 november 2006 13:57 schreef MosPos het volgende:
Hier mijn RX-8
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat viel me ook opquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!
Nee alles staat op Medium, ziet er toch vet goed uitquote:Op donderdag 9 november 2006 17:22 schreef Roolio het volgende:
[..]
Haha! Jouw video-settings staan lekker super laag!
Hij staat volgens mij een beetje te "bright".quote:Op donderdag 9 november 2006 18:31 schreef MosPos het volgende:
[..]
Nee alles staat op Medium, ziet er toch vet goed uit![]()
Post es 1 van jouw screens dan....![]()
360 is veel mooierquote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n Subaru'tje!
En dan hier de schatkist waarmee ik het spel uit heb kunnen spelen!
[afbeelding]
Mr. Skyline!!!!![]()
![]()
Alles staat grafisch op de hoogste settings (ook AA op 4x), maar motion blur heb ik uitgedaan, omdat het beeld dan toch wat duidelijker is bij hoge snelheden, ik vind het persoonlijk lekkerder spelen.
de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...quote:
zal eens ff kijken of ik een foto kan maken er vanquote:Op donderdag 9 november 2006 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
de eerste console die betere beelden geeft dan een pc moet ik nog tegenkomen, tenzij je op een 1080p hdtv speelt...
even aangenomen dat je de pc versie hebtquote:Op donderdag 9 november 2006 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb net even wat foto's gemaakt van me beeldscherm , daarom mindere kwaliteit, met deze auto speel ik nu vrij rondrijden in de career
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Consoles vergelijken met pc's is not donequote:
je bedoeld Cayman Squote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:
Ik rij nu met de Cayenne S en deze rijdt heerlijk
Die autosculpture is lache man, je kan de meest foute en brede velgen maken
[afbeelding]
Deze heb ik flink lichter gemaakt, zodat je de brede band beter ziet
[afbeelding]
En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.![]()
[afbeelding]
nee is beeld van xbox 360, had aangesloten op me pc monitorquote:Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef peacetaker het volgende:
[..]
even aangenomen dat je de pc versie hebt
ingame: print screen -> alt+tab -> paint of ander plaatjes bewerking programma -> plakken en opslaan
![]()
OT:
mijn gebakje waar ik hem mee heb uitgespeeld(foto's zijn klikbaar):
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06454/nfs_carbon2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Geilquote:Op donderdag 9 november 2006 23:51 schreef GenesiZ het volgende:
Ik rij nu met de Cayenne S en deze rijdt heerlijk
Die autosculpture is lache man, je kan de meest foute en brede velgen maken
[afbeelding]
Deze heb ik flink lichter gemaakt, zodat je de brede band beter ziet
[afbeelding]
En deze heb ik met mijn spaarcentjes gebouwd, inclusief top chop. Hij is voor geen meter de bocht om te krijgen, en als hij er daarwerkelijk doorheen komt, breekt de achterkant uit maar hij is wel razendsnel in optrekken.![]()
[afbeelding]
*mee eens is*quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:16 schreef Repeat het volgende:
ik heb et van mn pc gepleurd, zo'n nep kutspel
moet ik racen om me te verdedigen, rij ik eerst met een jag die vrij snel is, maar toch rijdt iedereen me er vol uit, maak geen enkele fout, maar ik kan gewoon niet in de buurt blijven omdat die auto's te snel zijn (klasse hoger), rij ik dan in mn veel langzamere rx-7, dan gaat de tegenstander ook gewoon langzamer
en die scout voor me dan, rijdt ie voor me op een lege rechte weg, ramt ie ineens vol op zn rem, ik naar de klote.
Of als ik links van de scout zit, en links van mij is een afsnijroute, dan snijdt die scout me vol af omdat hij wel die kortere route neemt en beukt me daardoor precies op dat splitsingsstuk.
grafspel![]()
Ik ga wel weer gtr2 spelen
Drafters zijn wel geinig op rechte stukjes, maar in de bochten crash je keihard dus dat is echt minder. Blockers hebben gewoon het meeste nut. En de scout vind ik overbodig, want die kortere routes zijn bijna nooit te pakken als je zo snel rijd, en daarbij komt ook nog...dat die kortere wegen zo onveilig als wat zijn, zo kronkelig en obstakels...daar kan je gewoon nooit met volle snelheid doorheen rijden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:41 schreef GenesiZ het volgende:
Je moet ook met die dikke gast spelen, die blocker die je bij het begin gelijk hebt. Die werkt het beste en aan die andere gasten heb je toch niets. De beste lijn kun je toch nooit volgen en draften is ook helemaal niet nodig.
Ik had hem misscien wat te licht staan, maar dit vind ik dus te donker. Zo zie je de auto helemaal niet goed. Maar voor de rest ziet het er mooi uitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:47 schreef amdboy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
M'n Subaru'tje!
En dan hier de schatkist waarmee ik het spel uit heb kunnen spelen!
[afbeelding]
Mr. Skyline!!!!![]()
![]()
Alles staat grafisch op de hoogste settings (ook AA op 4x), maar motion blur heb ik uitgedaan, omdat het beeld dan toch wat duidelijker is bij hoge snelheden, ik vind het persoonlijk lekkerder spelen.
Thanks voor je feedbackquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef MosPos het volgende:
[..]
Ik had hem misscien wat te licht staan, maar dit vind ik dus te donker. Zo zie je de auto helemaal niet goed. Maar voor de rest ziet het er mooi uit![]()
Ik gebruik nooit mn crew op Speedtrap na (drafter) en win met gemak. Als je het niet kan moet je m idd misschiem maar verwijderen en weer terug naar Hello Kitty Online.quote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Kankerspel idd, ik doe blocker, gaat die tyfus kanker mongool mij blocken
je taalgebruikquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:53 schreef EricG het volgende:
Kankerspel idd, ik doe blocker, gaat die tyfus kanker mongool mij blocken
Hhahah, hij is echt heel erg pissed is te zien, maarja het spel is eigenlijk ook echt fucked up, de allerstomste fouten die d'r in zitten, dan heb je de crew die bedoelt is om je te helpen....wat doen ze? Ze helpen je wel OM ZEEP!quote:
Je kunt zien wat je gaan unlocken bij elke race, moet je even goed kijken als je hem selecteertquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef Repeat het volgende:
ik ben nu bij dat bovenste deel van de map aan het racen. Je hebt dan een tier2 auto, maar moet racen tegen allemaal tier3 lambo's enz, niet te doen dus? Wel unlock ik tier3 parts met die races?
Hoe hebben jullie dit gedaan en wanneer krijg ik dan tier3 auto's ?
Ja het is eigenlijk de bedoeling, dat de blocker achter je blijft...en dat hij dan de tegenstanders achter je even gaat pesten, de blocker mag eigenlijk nooit voor je rijden....anders is de kans groot dat hij jouw gaat pesten.quote:Op zondag 12 november 2006 11:07 schreef Badabingea het volgende:
Je moet een blocker wel goed gebruiken natuurlijk he
Ik heb eerst het meest linksboven gedeelte gedaan, die vond ik vrij makkelijk met mijn Mercedes SL65. Als je daar 2 races wint krijg je beschikking over de Lamborghini Gallardo die ik toen meteen had gekocht, en toen ging het wel makkelijkquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:57 schreef Repeat het volgende:
ik ben nu bij dat bovenste deel van de map aan het racen. Je hebt dan een tier2 auto, maar moet racen tegen allemaal tier3 lambo's enz, niet te doen dus? Wel unlock ik tier3 parts met die races?
Hoe hebben jullie dit gedaan en wanneer krijg ik dan tier3 auto's ?
maar hoe kom je aan die SL65quote:Op zondag 12 november 2006 15:27 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb eerst het meest linksboven gedeelte gedaan, die vond ik vrij makkelijk met mijn Mercedes SL65. Als je daar 2 races wint krijg je beschikking over de Lamborghini Gallardo die ik toen meteen had gekocht, en toen ging het wel makkelijk
Zou je gewoon moeten kunnen kopen, het is een Tier 2. Misschien even kijken bij races die je nog niet hebt gehaald in het midden van de map, of onderin.quote:Op zondag 12 november 2006 15:33 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar hoe kom je aan die SL65Die kan ik helemaal niet kiezen/kopen
ik heb alles gehaald, incl race wars, boss races noem maar op, maar de SL kan ik niet kopen, wel de db9...quote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef EricG het volgende:
[..]
Zou je gewoon moeten kunnen kopen, het is een Tier 2. Misschien even kijken bij races die je nog niet hebt gehaald in het midden van de map, of onderin.
Bij mij werd de videokaart te warm, maar kleine kans dat het bij jou ook zo is..quote:Op zondag 12 november 2006 16:46 schreef speedfreakssj het volgende:
Hoe kan het dat het spel er steeds uitknalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |