Ik ben hem nu aan het downloaden mischien dat die net optijd klaar is om ff te spelen, en ik krijg hem ook orgineel nederlands, makkelijker te volgenquote:Op vrijdag 3 november 2006 19:40 schreef MosPos het volgende:
Het spel komt 9 November pasuit op de PC, iedereen heeft hem al bijna uitgespeeld en ik moet maar wachten.
Nog 6 Dagen, en dan scheuren....
via ebay verkoch voor 50euroquote:Op zaterdag 4 november 2006 00:16 schreef Niek. het volgende:
[..]via marktplaats verkocht voor 50euro
![]()
koop een clio die zijn goed voor driftenquote:Op zaterdag 4 november 2006 10:14 schreef Badabingea het volgende:
Je kunt geen moeilijkheidsgraad instellen he, want nu is het wel makkelijk, maar aan het einde zal het wel pittig worden.
Driften van de berg af gaat me niet goed af.
Probeer een drifter in te huren. Zo heb ik bijna elke race gemakkelijk kunnen winnen op Darius eiland.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:43 schreef DaFan het volgende:
Iemand enig idee waar ik Tier 3 auto's kan halen? Ik heb nu een full Tier 2 met alle Pro Packages maar in de territory van Darius kan ik bijna niet winnen
Ik heb wel een shop op het 3e eiland waar ik Tier 2 auto's kan halen dus ik neem aan dat de Tier 3 ergens op het laatste eiland zit.
Je kan de controls gewoon wijzigen hoorquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
ohwja, en je hebt ook geen rear view meer. Je moet het met zo'n stom achteruit-kijk-spiegeltje doen
Controls zijn echt kut bij de spel zeg...
Geen last van op me controllerquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
ohwja, en je hebt ook geen rear view meer. Je moet het met zo'n stom achteruit-kijk-spiegeltje doen
drafter is het horquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:20 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
Probeer een drifter in te huren. Zo heb ik bijna elke race gemakkelijk kunnen winnen op Darius eiland.
Kijk verder ook eens op je map wat voor bonus je kan unlocken als je wint per race. Als het goed is moeten de tier 3 autos daar allemaal zijn.
Ik zit nu op 92% game completed... Ik heb zo het gevoel dat Carbon de simpelste NFS tot nu toe is.
die heb je wel alleen wat beter zoekenquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
quote:
40 nog maarquote:Op zaterdag 4 november 2006 16:38 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ben nou op 40 procent..
Mooie auto
Nogal makkelijk opzich, alleen nog ff dat driften onder de knie krijgen.
Ik dacht altijd dat je een sukkel was, maar nu weet ik het zeker. Misschien eerst eens kijken of niemand anders het probleem heeft? En niemand heeft het probleem behalve jij. Leer omgaan met een PC.quote:Op zaterdag 4 november 2006 00:14 schreef speedfreakssj het volgende:
ik heb de demo eindelijk gedownload met die trage servers en dan roept hij dat ik disc 1 in drive H moet stoppen.,
eh ik heb de DEMO en drive H is virtueel dus ik vraag me echt af welke debiele programmeur zich nu weer heeft lkopen rukken op BFS,
EA doet het echt STEEDS slechtrer hoor.
Ehm, dude, misschien heb ik dat spel nog maar een uur of 3 a 4.. (wat ook nog zo is..quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:40 schreef dekkered het volgende:
[..]
40 nog maar
ik ben al een dag klaar
Rear View is L.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:15 schreef Komakie het volgende:
hmmmm de logica van die letter ontgaat me totaal maar goed.quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:44 schreef DaFan het volgende:
[..]
Rear View is L.
Wel weird dat die niet bij Options staat, maar kom er net ineens achter
Je moet een snelle bak hebben, dan moet je eerst achter hem aan gaan, en hem niet uit het oog verliezen, mag 100 meter er vandaan blijven. je moet hem niet raken, dat kost 5000 puntnen. door er achter te blijven krijg je punten. daarna met het aantal punten moet je voor hem blijven, de zelfde weg weer. en genoeg punten overhouden bij de finishquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Drumpie het volgende:
Hoe kan ik die eindbaas verslaan in die canyon ik snap er geen hol van
Gewoon inhalen en 10 seconden vol houden, dat is echt het makkelijkstquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:49 schreef Drumpie het volgende:
Hoe kan ik die eindbaas verslaan in die canyon ik snap er geen hol van
EA had al eerder problemen,quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:14 schreef X-qlusive. het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor OS jij hebt met alle programma's ernaast, maar jij bent de eerste met dit pronleem ! ff dimmen dus en gewoon op een andere pc proberen ?!![]()
de mijne deed het perfect !![]()
wtf ! 91 % pas na 28 uurnog ff wachten dus
![]()
duur wel lang met jouquote:Op zondag 5 november 2006 12:24 schreef EricG het volgende:
49%
Wordt steeds leuker, steeds vettere wagens enzo.
heb je zo in 4 uurtjes uit manquote:Op zondag 5 november 2006 17:32 schreef EricG het volgende:
[..]
Ik heb wel meer te doen dan dag en nacht spelen![]()
Mwh, dat autosculpt fzeau is wel tof opzich.quote:Op zondag 5 november 2006 17:44 schreef Isdatzo het volgende:
de slechtste nfs..
by far.
wát een kutspel.
Dacht het wel jaquote:Op zondag 5 november 2006 19:17 schreef DaggerNL het volgende:
Vraagje: ik kwam net achter dat je niet meer online kan met NFS underground.
Kan het wel met Underground 2?
Tunerquote:Op zondag 5 november 2006 20:02 schreef Repeat het volgende:
welke kan ik het beste nemen? muscle tuner of exotic? Ik neig naar tuner, maar ik weet niet of ik daar later spijt van krijg
viel me al opquote:Op zondag 5 november 2006 20:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuner
Gewoon doorscheuren in de bochten met 250 km/u
Helpt inderdaad redelijkquote:Op zondag 5 november 2006 22:42 schreef nubie het volgende:
Bij mij valt hij ook geregeld uit. Moet je de autosave aanzetten, helpt best.
Mooi zo. Politie was idd een eitje, gewoon consequent gas geven en niet botsen, was je ze zo kwijtquote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de politie wel beter geworden hoor.
Ik heb gisteren mijn eerste achtervolging gehad en die duurde 9 minuten.
Normaal was je er (vooral in het begin) binnen een minuutje vanaf.
Nu komen er meteen 3 achter je bips aan.quote:Op maandag 6 november 2006 10:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mooi zo. Politie was idd een eitje, gewoon consequent gas geven en niet botsen, was je ze zo kwijt
en het halen van 30 minuten een achtervolging is bij mij mislukt omdat ik ze steeds kwijtraakte..... heb er echt lang over gedaan om het te halen!quote:Op maandag 6 november 2006 10:49 schreef DaFan het volgende:
Ja dat was een feest in MW
Met 1 heat moest je maar zorgen dat je harder reed dan 9 km/h dan pakte die ene wagen je niet op en als er dan nog een auto bijkwam (heat 2) moest je zorgen dat je harder reed dan 12 km/h
Bij heat 3 kon je dan pas eindelijk gas geven omdat je ze anders direct kwijt was
heb je niet meer de slowmotion knop dan nu?quote:Op maandag 6 november 2006 11:19 schreef BozXmass het volgende:
De politie is in Carbon op sommige momenten belachelijk snel.
Heb je een standaard bak dan staan ze meteen naast of voor je maar ook met een volledig opgefokte bak precies hetzelfde.
De SUV die op je inrijden bij Heat Level 4 zijn fanatieker dan in MW daar kon je ze nog redelijk ontwijken maar nu...
Is er een slowmotion-knop in MW?quote:Op maandag 6 november 2006 11:22 schreef rival het volgende:
heb je niet meer de slowmotion knop dan nu?
ja, en ook in carbon.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is er een slowmotion-knop in MW?
quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit geweten. Welke toets?quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef Repeat het volgende:
ja, en ook in carbon.
Xquote:Op maandag 6 november 2006 11:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nooit geweten. Welke toets?
quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja. Speedbreaker heet het.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bron: www.nfsplanet.comquote:Cheats for the PC - Version of NFS Carbon
In the "Click to Continue"-Screen type in the following cheatcodes. Some may work if entered at the main menu screen.
canyonalltheway - Unlocks all tracks
5grand5grand - Castrol Cash
chasingmobile - Corvette Z06 Interceptor in Quick Race Mode
guesswhoisback - Cross Corvette Z06 in Quick Race Mode
watchoutthebigtruckishere - Dump Truck in Quick Race Mode
bigredfiredrive - Firetruck in Quick Race Mode
trashtalking - Rhino in Quick Race Mode
speed3foryou - Mazda Speed3 in Quick Race Mode
friendlyheadlocksapplied - Unlimited Crew Charge
nosforeverever - Unlimited NOS
slowitdownwhenyouwant - Unlimited SpeedBreaker
inthezoneskin - Unlocks Autozone Vinyl
syntecskin - Unlocks Castrol Syntec Vinyl
shinycarsarethebestcars - Chrome Cars
cooperlogofreeforyou - Cooper Tire Logo
lotsoffreelogos - Need for Speed Carbon Logo Vinyls
lotsoffreevinyls - Need for Speed Carbon Special Logo
pharrellvinylgogo - Pharrell Vinyl
chasingheadlocksappliedrashtalk - Mazda Dealership
Cheats for the PS2 - Version of NFS Carbon
At the title screen type in the following cheatcodes:
Down, Up, Left, Down, Right, Up, Square, Triangle - Extra money
Down, Up, Up, Right, Left, Left, Right, Square - Unlimited Crew Charge
Left, Up, Left, Down, Left, Down, Right, Square - Unlimited NOS
Down, Right, Right, Left, Right, Up, Down, Square - Unlimited Speedbreaker
Right, Up, Down, Up, Down, Left, Right, Square - Unlocks NFS:C Vinyl
Up, Up, Down, Down, Down, Down, Up, Square - Unlocks Cardboard Box and Driver Vinyl
Cheats for the Xbox - Version of NFS Carbon
Down, Up, Left, Down, Right, Up, X, B - Extra money
Down, Up, Up, Right, Left, Left, X - Unlimited Crew Charge
Left, Up, Left, Down, Left, Down, Right, X - Unlimited NOS
Down, Right, Right, Left, Right, Up, Down, X - Unlimited SpeedBreaker
Right, Up, Down, Up, Down, Left, Right, X - NFS Carbon Logo Vinyls Unlocked
Up, Up, Down, Down, Down, Down, Up, X - NFS Carbon Special Logo Vinyls Unlocked
Cheats for the Xbox360 - Version of NFS Carbon
Down, Up, Left, Down, Right, Up, X, B - $10,000.00 added to money balance
Cheats for the Gamecube - Version of NFS Carbon
Dalijk es die Pharrell Vinyl proberenquote:Op maandag 6 november 2006 16:42 schreef MosPos het volgende:
Voor de cheaters onder ons zijn de eerste cheats al bekend gemaakt.
[..]
Bron: www.nfsplanet.com
net een politie achtervolging van een half uur gehad die politie is echt goed geworden meestal ben je ze na 1 bocht al kwijt maar nu half uurquote:Op maandag 6 november 2006 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind de politie wel beter geworden hoor.
Ik heb gisteren mijn eerste achtervolging gehad en die duurde 9 minuten.
Normaal was je er (vooral in het begin) binnen een minuutje vanaf.
Hoezo rijden ze kut? Ik vind ze juist wel fijn.quote:Op maandag 6 november 2006 17:35 schreef Repeat het volgende:
die muscle cars zijn zo vet, kan je echt heel bruut pimpen, zeker met die sculpture modus, jammer dat ze alleen zo kut rijden...
Zitten er in deze trouwens weer geen dragraces?
Die testbank mis ik inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Repeat het volgende:
vind trouwens dat zowel MW als carbon tegenvallen tov underground 2, daar kon je echt veel meer tunen en uitbreiden, en zelfs op de testbank je resultaten zien.
* Repeat gaat underground 2 maar weer es installen, veel leuker.
Ik vind het bij Carbon wel fijn dat je niet per sé visuele upgrades moet kopen om een bepaalde 'sterren rating' ofzo te krijgen voor je auto. Dan kun je ze tenminste lekker stock houden, en alleen in een mooi kleurtje spuiten, want dat is vaak toch nog het mooistequote:Op maandag 6 november 2006 17:47 schreef Repeat het volgende:
vind trouwens dat zowel MW als carbon tegenvallen tov underground 2, daar kon je echt veel meer tunen en uitbreiden, en zelfs op de testbank je resultaten zien.
* Repeat gaat underground 2 maar weer es installen, veel leuker.
Onderste region van het laatste eiland bemachtigen door 2 races te winnenquote:Op maandag 6 november 2006 18:53 schreef nubie het volgende:
Hoe unlock je de carrera gt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |