Kloptquote:Op woensdag 1 november 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
lekker op tijd om topic te openen
Dan krijgen weer pretoogjes...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:37 schreef tonja het volgende:
Wedden dat Monique zo ook het bad in gaat?
Had je op z'n minst je aan de meest gebruikte format kunnen houden, als je hem al 3 dagen van te voren maaktquote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
ik heb voor het eerst van mn FOK leven een nieuw topic gemaakt
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrlijk bizarquote:Op woensdag 1 november 2006 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had je op z'n minst je aan de meest gebruikte format kunnen houden, als je hem al 3 dagen van te voren maakt![]()
[COS #482] bla bla
Even een modje lief aankijken, dan is het zo gefixtquote:Op woensdag 1 november 2006 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrlijk bizar![]()
Je bedoelt: haakje openen en haakje sluiten ???
![]()
Ik maakte maar een garpje.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrlijk bizar![]()
Je bedoelt: haakje openen en haakje sluiten ???
![]()
Te veel gezopen en het besef dat het wel is over kan zijn...quote:Op donderdag 2 november 2006 00:06 schreef Day het volgende:
Waar hebben die 2 nu weer last van?
Die 2 zeggen elkaar heel veel zonder wat te zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef Suikeroom het volgende:
ik snap nooit wat van de spelletjes die ze spelen
heh wat? nee ik had het over wat ze in de lounge doenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 zeggen elkaar heel veel zonder wat te zeggen.
Een brief aan d´r broertje...moeilijk verhaal, maar hebben ze het eerder vanavond ook al ff over gehad.quote:
Waarom begint ze daar nu over dan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Een brief aan d´r broertje...moeilijk verhaal, maar hebben ze het eerder vanavond ook al ff over gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |