Kloptquote:Op woensdag 1 november 2006 23:31 schreef Inca het volgende:
lekker op tijd om topic te openen
Dan krijgen weer pretoogjes...quote:Op woensdag 1 november 2006 23:37 schreef tonja het volgende:
Wedden dat Monique zo ook het bad in gaat?
Had je op z'n minst je aan de meest gebruikte format kunnen houden, als je hem al 3 dagen van te voren maaktquote:Op woensdag 1 november 2006 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
ik heb voor het eerst van mn FOK leven een nieuw topic gemaakt
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrlijk bizarquote:Op woensdag 1 november 2006 23:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had je op z'n minst je aan de meest gebruikte format kunnen houden, als je hem al 3 dagen van te voren maakt![]()
[COS #482] bla bla
Even een modje lief aankijken, dan is het zo gefixtquote:Op woensdag 1 november 2006 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrlijk bizar![]()
Je bedoelt: haakje openen en haakje sluiten ???
![]()
Ik maakte maar een garpje.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrlijk bizar![]()
Je bedoelt: haakje openen en haakje sluiten ???
![]()
Te veel gezopen en het besef dat het wel is over kan zijn...quote:Op donderdag 2 november 2006 00:06 schreef Day het volgende:
Waar hebben die 2 nu weer last van?
Die 2 zeggen elkaar heel veel zonder wat te zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef Suikeroom het volgende:
ik snap nooit wat van de spelletjes die ze spelen
heh wat? nee ik had het over wat ze in de lounge doenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Die 2 zeggen elkaar heel veel zonder wat te zeggen.
Een brief aan d´r broertje...moeilijk verhaal, maar hebben ze het eerder vanavond ook al ff over gehad.quote:
Waarom begint ze daar nu over dan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:17 schreef T-lex het volgende:
[..]
Een brief aan d´r broertje...moeilijk verhaal, maar hebben ze het eerder vanavond ook al ff over gehad.
Even in het kort...ging er over dat je niet weet hoe belangrijk sommige mensen zijn tot je ze gaat missen. Beetje het houden van iemand maar dat nooit echt zeggen.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Waarom begint ze daar nu over dan ?
Dank u.......quote:Op donderdag 2 november 2006 00:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Even in het kort...ging er over dat je niet weet hoe belangrijk sommige mensen zijn tot je ze gaat missen. Beetje het houden van iemand maar dat nooit echt zeggen.
Ze heeft om die reden een keertje aan d´r broertje een brief gestuurd toen ze vondt dat ze alles op moest schrijven en de tijd daar rijp voor was.(er was iets met dat broertje ofzo blijkbaar) Maar die brief is nooit bij d´r broertje aangekomen. Opnieuw schrijven zou ze niet kunnen....en ze baalt er enorm van mede omdat d´r broertje graag die brief had gelezen ofzo. Nogal een zwaar verhaal volgens mij.
Dat ze er nu weer over begon komt omdat Tijn het halve verhaal niet begreep en er nu weer op door wou gaan even onder 4 ogen.
35 jaar dus dat wil wel,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op donderdag 2 november 2006 00:31 schreef Day het volgende:
Wat heeft Mo eigenlijk een ouwe kop.
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:31 schreef Day het volgende:
Ja en ?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:31 schreef Day het volgende:
Ze heeft een heel geleefd hoofd, ik denk dat Day dat bedoelt.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
35 jaar dus dat wil wel,,,,,,,,,,,,,,,,
Niks om voor te schamen..dunkt mequote:Op donderdag 2 november 2006 00:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze heeft een heel geleefd hoofd, ik denk dat Day dat bedoelt.
Dus is het niet erg als het opgemerkt wordt, dunkt me.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:35 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Niks om voor te schamen..dunkt me
Klopt, dunkt mequote:Op donderdag 2 november 2006 00:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dus is het niet erg als het opgemerkt wordt, dunkt me.
Rob heeft haar jaren lang mishandeld.. zowel lichamelijk als geestelijkquote:Op donderdag 2 november 2006 00:36 schreef Sug4r het volgende:
Wat zit Monique nu quasi-dramatisch te doen??
Dan moet ze bij 'm weggaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Rob heeft haar jaren lang mishandeld.. zowel lichamelijk als geestelijk
Dank U voor de moeite. Is me een stuk duidelijker.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Even in het kort...ging er over dat je niet weet hoe belangrijk sommige mensen zijn tot je ze gaat missen. Beetje het houden van iemand maar dat nooit echt zeggen.
Ze heeft om die reden een keertje aan d´r broertje een brief gestuurd toen ze vondt dat ze alles op moest schrijven en de tijd daar rijp voor was.(er was iets met dat broertje ofzo blijkbaar) Maar die brief is nooit bij d´r broertje aangekomen. Opnieuw schrijven zou ze niet kunnen....en ze baalt er enorm van mede omdat d´r broertje graag die brief had gelezen ofzo. Nogal een zwaar verhaal volgens mij.
Dat ze er nu weer over begon komt omdat Tijn het halve verhaal niet begreep en er nu weer op door wou gaan even onder 4 ogen.
vandaar dat hoofdquote:Op donderdag 2 november 2006 00:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Rob heeft haar jaren lang mishandeld.. zowel lichamelijk als geestelijk
quote:
Als Monique financiële zekerheid wil moet ze zelf gaan werken.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Tis denk ik dat Tijn de financiële zekerheid niet kan bieden die Mo nodig heeft...![]()
quote:Op donderdag 2 november 2006 00:40 schreef Suikeroom het volgende:
dat broertje van Monique heeft maar 1 oog ofzo tog.. ik heb Sa la ma zegguh daar is over horen vertellen weet je wel
Dus? Ik ben bijna 37, dus heb ik ook een verlepte kop?quote:Op donderdag 2 november 2006 00:31 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
35 jaar dus dat wil wel,,,,,,,,,,,,,,,,
Monique werkt zelf dacht ik gelezen te hebben, op een sportschoolquote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Monique financiële zekerheid wil moet ze zelf gaan werken.
of Sa BB laten winnenquote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doet ze toch ook....quote:Op donderdag 2 november 2006 00:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Monique ligt vaak in de zon heb ik begrepen en dat is niet echt goed voor je huidquote:Op donderdag 2 november 2006 00:43 schreef Day het volgende:
[..]
Dus? Ik ben bijna 37, dus heb ik ook een verlepte kop?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |