Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:00 schreef Tirion het volgende:
'Een regering met het CDA domineren net als de afgelopen vier jaar...'
Zegt hij dat nou of zit ik niet goed te luisteren...![]()
Daar kan hij nog wel eens spijt van gaan krijgen.
Domme uitspraak; dan kunnen de VVD'ers net zo goed CDA stemmenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:00 schreef Tirion het volgende:
'Een regering met het CDA domineren net als de afgelopen vier jaar...'
Zegt hij dat nou of zit ik niet goed te luisteren...![]()
Daar kan hij nog wel eens spijt van gaan krijgen.
Nee want dan krijgen ze de PvdA in de regering die dan het CDA gaat dominerenquote:Op woensdag 1 november 2006 23:03 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Domme uitspraak; dan kunnen de VVD'ers net zo goed CDA stemmen![]()
Als CDA en VVD een meerderheid halen, dan is dat de coalitie de komende vier jaar. Dat weet jij, dat week ik en dat weten alle kiezers.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee want dan krijgen ze de PvdA in de regering die dan het CDA gaat domineren.
Ja maar ze gaan geen meerderheid halen en dan is het gewoon CDA PvdA (of andersomquote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Als CDA en VVD een meerderheid halen, dan is dat de coalitie de komende vier jaar. Dat weet jij, dat week ik en dat weten alle kiezers.![]()
Als ik nou eens miljonair was, dan was ik pas rijk. Dat weet jij, dat weet ik en dat weet iedereen.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:10 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Als CDA en VVD een meerderheid halen, dan is dat de coalitie de komende vier jaar. Dat weet jij, dat week ik en dat weten alle kiezers.![]()
Deconstructin' Rutte idd.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Momitsu het volgende:
Nu in Nova : Rutte.
Ziet er niet goed voor hem uit tot nu toe.
Ik vond hem vrij defensief eik. Hij lijkt het initiatief kwijt te zijn.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:02 schreef Tirion het volgende:
Bos was aardig goed bezig, hij een paar goede en serieuze punten waar Balkenende voor vrijdag een goed weerwoord op moet zien te vinden.![]()
Bos bij de rechts-populistische Jensenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:45 schreef Kaalhei het volgende:
Bos bij Jensen. Soort zoekt soort.
Werd er nu ook een filmpje aan het einde getoond over de 'bloopers' van Bos? Ik heb de uitzending niet gezien namelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:14 schreef Genverbrander het volgende:
Ja het is een goede spreker.
Ik vond de vragen van Witteman en Pauw wel weer erg slecht.![]()
Links complot.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:08 schreef Oud_student het volgende:
Net in het Journaal gezien: Rutte was weer onzichtbaar, ditmaal omdat het scherm op zwart ging![]()
Het zal ook niet meevallen om ze uit te zenden, als ze niet hebben plaatsgevonden........quote:Op donderdag 2 november 2006 10:25 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Werd er nu ook een filmpje aan het einde getoond over de 'bloopers' van Bos? Ik heb de uitzending niet gezien namelijk.
Nee alleen een filmpje waarin momenten dat hij het kabinet of bepaalde bewindslieden ervan beschuldigde het niet zo nou genomen te hebben met de waarheid.quote:Op donderdag 2 november 2006 10:25 schreef mr.vulcano het volgende:
[..]
Werd er nu ook een filmpje aan het einde getoond over de 'bloopers' van Bos? Ik heb de uitzending niet gezien namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |