Misschien moet je de FP eens bijhouden in plaats van Nu.nlquote:Op woensdag 1 november 2006 22:50 schreef Drugshond het volgende:
Het staat gewoon op nu.nl = [NWS] verdomme.
waar ?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef Killer_Mom het volgende:
en er loopt al een topic over. wakkermotjes
Laat maar weer los, echt hopeloosquote:Op woensdag 1 november 2006 22:46 schreef hallo_mensen het volgende:
* hallo_mensen helpt Drugshond de steen omhoog tillen
of na 2 dagen lijkt zijn toetsenbord niet meer op een emmer behangplakquote:Op woensdag 1 november 2006 23:13 schreef IBAZ het volgende:
Drugshond heeft zich twee dagen afgetrokken voor hij weer interresse kreeg voor zijn toetsenbord.
van die tante of van " ons " modje ?quote:Op woensdag 1 november 2006 23:29 schreef Tatutatu het volgende:
Beetje een zinloos experiment?
Ja tof maak er maar een mod-bash topic van.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:01 schreef A_L_N_F het volgende:
drugshond is weer weg, slaat de poot weer aan zichzelf
is het volle maan dat hij zo geil is of zo?
Geef ze maar als bonus toegang tot [KPD]. Kan ze nog meer gekke dingen uithalen.quote:Op donderdag 2 november 2006 00:07 schreef Lucille het volgende:
Jongens, ik zou graag willen dat iemand gaat uitzoeken wie de dame in kwestie is. Het doel is dus om deze meid op FOK! te krijgen. Lijkt me een strak plan.
Het is dan ook kunst.quote:Op woensdag 1 november 2006 23:29 schreef Tatutatu het volgende:
Beetje een zinloos experiment?
Vertel... - Wat heeft de kerk hiermee te maken? Als je niet-gelovig bent, moet je het normaal vinden dat mensen naakt over straat lopen? Ik heb nieuws voor je: ik vind dat niet normaal.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:13 schreef Monus het volgende:
Schending der eerbaarheid...
Het is alsof ik de kerk hoor praten.
Nee, is het niet nee..quote:Op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef dVTB het volgende:
[..]
Vertel... - Wat heeft de kerk hiermee te maken? Als je niet-gelovig bent, moet je het normaal vinden dat mensen naakt over straat lopen? Ik heb nieuws voor je: ik vind dat niet normaal.
Omdat het niet van deze tijd is dat een naakt lichaam als 'schending der eerbaarheid' gekenmerkt wordt. Speciaal niet in een land dat in de wereld als "open minded" bekent staat.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef dVTB het volgende:
Vertel... - Wat heeft de kerk hiermee te maken?
Het gaat er niet om of je het normaal vind als gelovige of niet-gelovige, het gaat er om of je iemands levenswijze en filosofie kan verbieden. En ik kan me niet voorstellen dat iemands eerbaarheid is geschend vanwege een naakt lichaam. Het is heel duidelijk dat ze geen sexuele handelingen verricht in het openbaar en zie daarom ook niet in wiens eerbaarheid is geschend.quote:Als je niet-gelovig bent, moet je het normaal vinden dat mensen naakt over straat lopen?
Iedereen heeft zo zijn dingen die hij niet normaal vind.quote:Ik heb nieuws voor je: ik vind dat niet normaal.
Het gaat niet om het verbieden van een levenswijze of filosofie. Er zijn gewoon dingen die je op straat niet doet. Als je naakt wilt rondlopen, kan dat in bepaalde recreatiegebieden of in je eigen huis, whatever. Of de naaktheid wel of niet gepaard gaat met seksuele handelingen, is niet relevant. Er zijn gewoon zones, noem het de publieke ruimte, waar naaktheid niet gepast is.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:27 schreef Monus het volgende:
Omdat het niet van deze tijd is dat een naakt lichaam als 'schending der eerbaarheid' gekenmerkt wordt. Speciaal niet in een land dat in de wereld als "open minded" bekent staat.
Het gaat er niet om of je het normaal vind als gelovige of niet-gelovige, het gaat er om of je iemands levenswijze en filosofie kan verbieden. En ik kan me niet voorstellen dat iemands eerbaarheid is geschend vanwege een naakt lichaam. Het is heel duidelijk dat ze geen sexuele handelingen verricht in het openbaar en zie daarom ook niet in wiens eerbaarheid is geschend.
Nudist of naturist is een levenswijze waarachter bij de meensten een filosofie achter zit. Deze personen kunnen hun levenswijze niet volgen vanwege een wet die uit een tijd komt waar de kerk nog bepaalde macht had. Belachelijk dat de wet je gaat verplichten wat te dragen. Ik vind daarom dat nederland erg preuts en ouderwets is.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verbieden van een levenswijze of filosofie. Er zijn gewoon dingen die je op straat niet doet. Als je naakt wilt rondlopen, kan dat in bepaalde recreatiegebieden of in je eigen huis, whatever. Of de naaktheid wel of niet gepaard gaat met seksuele handelingen, is niet relevant. Er zijn gewoon zones, noem het de publieke ruimte, waar naaktheid niet gepast is.
Wat vind jij dan van Afrikaanse stammen die continu in hun blote borsten lopen?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:35 schreef dVTB het volgende:
[..]
Het gaat niet om het verbieden van een levenswijze of filosofie. Er zijn gewoon dingen die je op straat niet doet. Als je naakt wilt rondlopen, kan dat in bepaalde recreatiegebieden of in je eigen huis, whatever. Of de naaktheid wel of niet gepaard gaat met seksuele handelingen, is niet relevant. Er zijn gewoon zones, noem het de publieke ruimte, waar naaktheid niet gepast is.
Ja? Kun jij die link even geven van dat filmpje waar ze achter elkaar 15 mannen afzuigt, want ik wil ook wel eens zien dat ze een slet is!quote:
Boer Koekoek spreekt.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:43 schreef dVTB het volgende:
[..]
Vertel... - Wat heeft de kerk hiermee te maken? Als je niet-gelovig bent, moet je het normaal vinden dat mensen naakt over straat lopen? Ik heb nieuws voor je: ik vind dat niet normaal.
En wie bepaalt er wat gepast is en wat niet?quote:Op donderdag 2 november 2006 12:35 schreef dVTB het volgende:
Er zijn gewoon zones, noem het de publieke ruimte, waar naaktheid niet gepast is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |