Als er iemand gaat breken is het Stephan wel, met zijn enorme arrogantie. Die man gaat nog keihard op z'n bek vallen. Helaas is dat vanavond nog niet gebeurd, maar gaat vast nog wel gebeuren.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:49 schreef happyme28 het volgende:
Stephan begint weer met zijn spelletje: we moeten kijken naar een manier om het 3-span te breken
Ze dekt zich in voor haar impopulariteit.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:53 schreef Day het volgende:
Oh Eveline wil ineens hier niet meer zijn?
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:53 schreef happyme28 het volgende:
Hahahah Bart heeft Nico gehoord en gezien met zijn tirade dat hij weggaat. Hij zag de smile op de kop van Nico.
* Day geeft fokkerd een kalmeringspilletjequote:Op woensdag 1 november 2006 22:53 schreef fokkerd het volgende:
Wat een zeikerds, er moet iemand uit, so what, als jij het maar niet bent is het toch goed, of willen ze een jaar lang met z'n tienen bij elkaar blijven, ik kan me een leukere groep voorstellen. En nicolaas roept weer es dat ie naar huis gaat, dat kennen we nu wel. Hij vond het altijd zo mooi als er met hun emoties werd gespeeld, "dat is het fukking spel, dat is leuk hoor".
En stephan heeft het de hele tijd over het wegvallen van "het" spelelement, alsof hij tot nu toe zo goed het spel gespeeld zou hebben. Je kon er altijd al uit gestemd worden, nu blijkt op meerdere manieren. JdM moet iets doen wil het programma een jaar lang interresant blijven. Nu blijkt dat ze een speelbal zijn geworden van zijn grillen, zullen ze constant hun tacktiek hierop moeten aanpassen. En als je het niet bevalt ga je weg, maar ga dan ook gv$%^:(:(&&@$&& en blijf niet een jaar lang lopen zeuren!!
DeAYler!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:56 schreef Day het volgende:
[..]
* Day geeft fokkerd een kalmeringspilletje
Ik blijf die dingen uitdelen vandaag
Nu je het zegt, hoog Seki-gehalte idd.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:35 schreef Myriam1978 het volgende:
Nicolaas: "ik leen me niet voor zo'n "sjiep" programma"
Joh, dat was te verwachten dat het gemanipuleer werd, het blijft een Sjonnie product! Realize!
Een beetje een Seki verhaal van de Bus, die man.
Het ís ook een laffe rotstreek, oftewel een Sjonnie-streek. Wat een pauper blijft het ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:34 schreef Gert het volgende:
Zijn woorden, ongeveer: "Wat is dat nou voor laffe rotstreek, mij eerst 47.000 euro geven, en dan een dag later zeggen: neeee, dat krijg je niet, we betalen in termijnen. Je moet blijven zitten. En nu weer zo'n populariteitspoll.. ik heb mijn principes! Hoe lang laat je nog met je fucken! Ze spelen een laf spel met ons! Zo'n grote organisatie, en dan zo omgaan met deelnemers aan een spel. Bah.'"
Inderdaad!quote:Op woensdag 1 november 2006 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nu je het zegt, hoog Seki-gehalte idd.
meesterlijk dan, het kwam best wel gemeend over, behalve dat hij het een keer per week zegtquote:Op woensdag 1 november 2006 22:55 schreef Gert het volgende:
In de sauna zitten bart, Brian en Nico, het gaat over de uitbarsting van Nico t.o.v., Talpa daarnet, tegen Stephan en Eveline.
Bart tegen Nico: "Je hebt ze net lekker gek lopen maken hè.
Nico: "Hahahaha, jajaja, moeilijke dingen zeggen enzo!"
Brian zag het gebeuren: "Je stond daar te tieren van 'ik pik het niet langer' en daarna liep je met zo'n grijns weg."
Bart en Nico: HAHAHAHAHA!!!Nico zat de boel weer eens te fucken dus.
![]()
Maar jij SMS-t toch ook niet?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:46 schreef Leandra het volgende:
* Leandra valt iig niet in de doelgroep die de bewoners in gedachten hebben
uhmzzz.. ik heb een keer ge-sms-ed voor Bartquote:Op woensdag 1 november 2006 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar jij SMS-t toch ook niet?Hoop ik.
Dat geneuzel over die doelgroep gaat toch over degenen die SMS-en? En ik neem even aan dat een béétje 30+ niet SMS-t voor zo'n programma. Dus dat dat vooral tieners zijn kan best kloppen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |