Behoefte aan een knuffel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:17 schreef Djep het volgende:
[..]
zie mijn onderschrift. Ik heb alleen geen tijd om overal te gaan posten.
O Je bent helemaal TOP!quote:
Topic in ONZ was puur mijn idee om wat meer mensen te lokken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt hier om een centraaltje en dan wordt er een topic in ONZ geopend...logisch.
Nee, dat zie je verkeerd. Het één is niet het gevolg van het ander.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:31 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt hier om een centraaltje en dan wordt er een topic in ONZ geopend...logisch.
Zou het niet Centraal laten maken, komt het onderaan de topiclist te staan, dan valt het veel minder op.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef Djep het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Het één is niet het gevolg van het ander.
Kan je helpen centraliseren ensjo??
Hug kan je altijd krijgen, maar zou je alleen de OP van 't ''slotje'' willen afhalen? Zodat de OP aangepast kan worden?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:37 schreef Isabeau het volgende:
Dit is niet mijn forumpje, hoe leuk ik het idee ook vind
Maar ik wil nog wel nog steeds een hug![]()
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Maar geef me tekst en ik zet het met liefde in de OPquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:42 schreef moemoe het volgende:
Hug kan je altijd krijgen, maar zou je alleen de OP van 't ''slotje'' willen afhalen? Zodat de OP aangepast kan worden?
Waar is dat?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:57 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hoog Catharijne?
(is overigens ook de enige centrale plek die ik ken in Utrecht)
Djep! Kom maar op met je mooie OPquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Maar geef me tekst en ik zet het met liefde in de OP
Als je dan richting het centrum loopt kom je gewoon door Hoog Catherijne heen. Zit eigenlijk aan het station vastquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Waar is dat?![]()
Ik kom vanaf Utrecht Centraal, lijkt mij het makkelijkst
Lief dat je zo lang hebt gewacht, Djep heeft een OP bedacht en zou die posten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik bood het trouwens aan op het moment dat ik naar bed wilde gaan, maar omdat ik het aanbood wilde ik nog wel even wachten. Ik vind een kwartier wachten wel genoeg
Misschien kan een andere mod de OP wijzigen met de tekst die je erin wilt hebben.
okidoki, hij komt eraan....quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:18 schreef Ilsjuhh het volgende:
gewoon hier neerzetten, of in het feedback topic met de vraag erbij of ze je op hier even willen aanpassen
je krijgt een dikke knuffel!quote:
Bij: 'Met dank aan' ontbreekt een spatie en een openingshaakje.quote:Hier lees je over hun actieMet dank aan Peperclip voor het gebruiken van een foto)
en verder ga ik niet meer kijken. Tis goed zo!quote:Naast enkele Fok!kers heeftI inmiddels zich nog een dame aangemeld.
aangepastquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:45 schreef Djep het volgende:
Bij: 'Met dank aan' ontbreekt een spatie en een openingshaakje.
Ik ga dr van uit dat dat mijn fout is.
Verder ben ik meer dan tevreden, mijn dank is groot!
dat heb ik niet meer gezien.quote:o en hier staat een ' l 'te veel:
en verder ga ik niet meer kijken. Tis goed zo!
achter 'heeft' staat een lquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
aangepast
[..]
dat heb ik niet meer gezien.
Heb je al een lijst van fok!kers die langs zullen komen en meedoen aan de actie?
En niet even een knuffel gegeven?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:51 schreef Nouk het volgende:
Ik heb ook mensen met zo'n bord gezien in de kalverstraat. Vreemd gebeuren.
Nee ik dacht, wat is dit nou weer? Ik ga geen vreemde mensen knuffelen ofzoquote:Op woensdag 8 november 2006 00:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En niet even een knuffel gegeven?
Dat stel ik heel erg op prijs! Jullie positieve reacties geven me de drive om door te gaan!quote:Op woensdag 8 november 2006 00:27 schreef broer het volgende:
Ondanks dat ik niet meedoe, wil ik jullie toch even toejuichen.
Ik wou eigenlijk gewoon het centrum in. Ben niet heel erg bekend, maar ik weet dat er leuke winkelstraatjes en grachten zijn! (Toch???)quote:Op woensdag 8 november 2006 02:30 schreef Schlumberger het volgende:
Als ik niet aan het werk ben (ik draai oproepdienst), dan kom ik ook zeker een knuffel halen
Ik zou als ik jullie was ook niet al te lang blijven rondhangen op Utrecht Centraal/Hoog Catharijne... de beveiliging is daar nogal streng... maar ach, wie weet draaien die mensen ook wel bij na een welgemeende hug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |