How about...Utrecht?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:37 schreef Sabryas het volgende:
Zwolle is helaas wat ver, geen vrijwilligers in Leiden?
Dat wil ik ook best graag wetenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:17 schreef Litso het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe het nummer op de achtergrond heet?
Misschien is morgen wat te veel op de korte termijn? Een andere datum? Volgens mij komen er dan meer mensenquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:40 schreef Djep het volgende:
Ja, wie sluit zich aan voor morgen??
@moelan0e, hoe denk je erover?quote:[...]
Zou het niet fantastisch zijn als er in verschillende plaatsen verschillende acties plaats vinden, zoals het nu over de hele wereld gebeurt.
[...]
Het is een onvergetelijke ervaring, waar je echt niet veel mensen voor nodig heb, want die ontmoet wel op straat.
Ga het gewoon doen en hou ons op de hoogte!
[...]
Tss, kom eerst maar eens naar Utecht, ik kom ook uit Drenthe overvliegen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:52 schreef BunnyHunter het volgende:
Morgen is idd. wat kort en ik heb altijd veel sport in de weekenden.. Plus als ik kom en het is een succes (en we hebben zelf lol) wil ik wel dat iedereen ook naar maastricht komt :p
Als morgen inderdaad op te korte termijn is dan regelen we wat anders, ik zie wel wat er allemaal nog gaat gebeuren!quote:Op vrijdag 3 november 2006 15:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien is morgen wat te veel op de korte termijn? Een andere datum? Volgens mij komen er dan meer mensen![]()
. Of heb je al heel veel mensen nu?
denk maar aan de knappe studentes die er de lol wel van inzienquote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef BushRanger het volgende:
Ik zit er over te denken om het morgen in Edmonton, Canada te doen. Heb al borden en stiften geregeld. Iemand zin om mee te doen? ;-)
Eigenlijk vind ik het wel een beetje eng, je kan moeilijk iemand weigeren natuurlijk als je met zo'n bord staat. Maar je hebt natuurlijk wel kans dat er ook allerlei vreemde figuren op je af komen.
Ik denk juist dat de mensen waar jij op doelt terug houdener zijn tegenover zulke acties en juist (bijna) niet naar jou toe komen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:19 schreef BushRanger het volgende:
Ik zit er over te denken om het morgen in Edmonton, Canada te doen. Heb al borden en stiften geregeld. Iemand zin om mee te doen? ;-)
Eigenlijk vind ik het wel een beetje eng, je kan moeilijk iemand weigeren natuurlijk als je met zo'n bord staat. Maar je hebt natuurlijk wel kans dat er ook allerlei vreemde figuren op je af komen.
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 23:26 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de mensen waar jij op doelt terug houdener zijn tegenover zulke acties en juist (bijna) niet naar jou toe komen.
Hehe, wel filmpjes maken hèquote:Op zaterdag 4 november 2006 08:14 schreef BushRanger het volgende:
[..]
Laten we het hopen!
Ik heb de borden net gemaakt, kostte nog best veel tijd als je het een beetje netjes wil doen. Maar ik heb er nu twee en ik hoop dat de buurvrouw mee gaat. Zal ik het durven....!?
Ik zou het op zich denk ik wel durven (na een tijdjequote:
geweldigquote:Het lukte ons zelfs om mensen uit hun auto te krijgen voor een rood stoplicht en mensen die uit een restaurant kwamen voor een hug en weer terug naar binnen gingen.
neem een paar chicks mee om te knuffelen danquote:Op zondag 5 november 2006 12:02 schreef Oosthoek het volgende:
Als jullie het in Utrecht gaan doen ben ik niet te beroerd om jullie te komen uitlachen. Dit is nog treuriger dan de flashmob rage van een tijd geleden
quote:Op zondag 5 november 2006 01:39 schreef BushRanger het volgende:
Voor iedereen die twijfelt om het te doen, ik kan je maar een ding aanraden en dat is: GEWOON GAAN!! Het is zeker wel effe eng, maar het is zooo leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |