quote:Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef avonne het volgende:
ik stem niet.
Ik ben tegen het wegsturen van bewoners op basis van popi pollen
Ik ben er ook niet kapeau van, maar als het móet doe dan Angelique maar weg.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:48 schreef avonne het volgende:
ik stem niet.
Ik ben tegen het wegsturen van bewoners op basis van popi pollen
Ik denk het ook, maar jammer is het wel. Ze lijkt me een stuk interessanter dan die zweefteef.quote:
Die laatste zin schept weer wat verwarringquote:Op donderdag 2 november 2006 11:54 schreef Gert het volgende:
[afbeelding]
Nena schrikt op: “We krijgen een nieuwe Miljonair!” In de krant staat, dat bij vertrek van Angelique of Sylvia morgenavond, een nieuwe Miljonair in de Villa komt. Blijkbaar heeft iedereen er overheen gelezen en terwijl Ilona met het nieuws door het huis heen rent, pingelt Nena wat op de gitaar van Brian. Maar moeten de Miljonairs wel alles geloven wat zij lezen?
Idd... maar goed, moeten wij wel alles geloven wat op de Talpa site staat??quote:Op donderdag 2 november 2006 12:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die laatste zin schept weer wat verwarring
WTF!!!!!quote:Op donderdag 2 november 2006 12:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... maar goed, moeten wij wel alles geloven wat op de Talpa site staat??
Overigens typisch dat het in de poll hier ongeveer 50/50 is terwijl op de poll op de Talpa site aangeeft dat 94% vindt dat Sylvia moet vertrekken.
Het is niet zo dat ik Sylvia niet leuk vindt, maar haar gehang met Evil en Stephan doet mij Angelique te willen houden. Daarbij is Angelique best belangrijk met het regelen in het huis, met haar lijstjes etc. Daarbij vertrekt zij zeker na een tijd uit zichzelf en Sylvia blijft zitten en dat is ongunstig voor Bartquote:Op donderdag 2 november 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat vinden mensen in GODSNAAM leuk aan Angelique???
Door het vertrek van Nico kan dan in ieder geval niet meer.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:10 schreef Julien het volgende:
Ik ben voor een gelijke uitslag zodat ze der allebei uitmoeten.
Mag de naam 'column' eigenlijk niet eens hebbenquote:Op donderdag 2 november 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
WTF!!!!!
Sylvia doet tenminste altijd leuk mee met karaoken, heeft een interessante carrièrre tot nu toe achter de rug.. Angelique schrijft columns die nog te saai zijn voor de Libelle.![]()
Eeeh, je bedoelt: wat vind Sjonnie leuk aan Angelique? Niets denk ik, maar er kan dan ook nog van álles gebeuren met de stemming. Blijf dus vooral stemmen.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
WTF!!!!!
Nou ja, de vraag op de site was niet wie er MOEST vertrekken, maar wie ze denken dat gaat vertrekken, denk ik... Het eeuwige misverstand...quote:Op donderdag 2 november 2006 14:33 schreef Gert het volgende:
[..]
WTF!!!!!
Sylvia doet tenminste altijd leuk mee met karaoken, heeft een interessante carrièrre tot nu toe achter de rug.. Angelique schrijft columns die nog te saai zijn voor de Libelle.![]()
Krijgen we dat weerquote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, je bedoelt: wat vind Sjonnie leuk aan Angelique? Niets denk ik, maar er kan dan ook nog van álles gebeuren met de stemming. Blijf dus vooral stemmen.
Ja sorry, ik ben door schade en schande wijs geworden.quote:
Die had ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:16 schreef rianna het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Video van de stemming en het vertrek van ANGELIQUE
Ze heeft wel een uur gejankt. Ze vond het zó erg dat Angelique weg moest. Vooral ook omdat dan dus die 'bitch' Sylvia mocht blijven. Ze zat weer flink te schelden op Sylvia naderhand.quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:18 schreef soylent het volgende:
Wie loopt er nou zo te janken, m'n Firefox laat geen beeld meer zien, ik hoor alleen 3 minuten gejank
Is dat NATASIA [WTF is haar probleem!?]?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |