Jawel, dat is goed, Yurithemaster +1quote:Op woensdag 1 november 2006 21:47 schreef Yurithemaster het volgende:
ijsland?
Dacht ik eerst ook, maar het behoort sinds 1985 niet meer tot de Europese unie, maar is nog wel van Denemarkenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Groenland (als dat als Europa wordt geteld)
Als het goed is, moet hij zo binnenkomenquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je hem anders mailen naar nembrionic APESTAART gmail.com ?
Jeejquote:Op woensdag 1 november 2006 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Jawel, dat is goed, Yurithemaster +1
Ik durfde niet te vragen wat de naam was, als ik daar hints voor had moeten gevende Vatnajökull
Als IJsland niet al gezegd was, was ik daarvoor gegaan. Want bij IJsland weet ik wel zeker dat het bij Europa hoortquote:Op woensdag 1 november 2006 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar het behoort sinds 1985 niet meer tot de Europese unie, maar is nog wel van Denemarken
Dat was een slaapmiddel (volgens wiki) maar de resultaten waren hetzelfdequote:Op woensdag 1 november 2006 21:58 schreef RoofingBurner het volgende:
Softenon
Correctquote:Op woensdag 1 november 2006 21:59 schreef Lienekien het volgende:
DES
quote:Op woensdag 1 november 2006 22:01 schreef Lienekien het volgende:
Als jij nooit meer een techniek of scheikundevraag stelt.
ik wacht (on)geduldig afquote:Op woensdag 1 november 2006 21:54 schreef Grim. het volgende:
[..]
Als het goed is, moet hij zo binnenkomen.
Australie was Aristoteles niet geweest.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef Grim. het volgende:
Een tasmaanse duivel?
Toen ik het typte, vond ik het al wazig en ik had ook niet gelezen dat je om een hondenras vroegquote:Op woensdag 1 november 2006 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Australie was Aristoteles niet geweest.
Tevens is een tasmaanse duivel geen hondenras
Welke?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Mastiff?
Zijn er meerdere soorten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |