Volgens Stephan is het 30 minuten later...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef happyme28 het volgende:
Ik hoorde Stephan net iets zeggen dat het iets later wordt met de Poll. Nico zit nog bij testimonial.
Weer een heerlijk gesprek tussen Bart en Nena. Echt zo lollig hoe die 2 met elkaar dollen.
Is die woning op wieltjes toevallig?quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Leandra het volgende:
Iedereen begint Stephan door te hebben..... behalve Evilene.
Hij zou Evilene nog een keuken van 5 bij 6 kunnen verkopen voor haar recreatiewoning van 3 bij 7
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Leandra het volgende:
Hij zou Evilene nog een keuken van 5 bij 6 kunnen verkopen voor haar recreatiewoning van 3 bij 7
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:37 schreef Leandra het volgende:
Mwah, ze woont in Ermelo...... het is op de Veluwe vrij gewoon dat je in zo'n stacaravan gaat wonen als je de deur uit wilt.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is die woning op wieltjes toevallig?
En officeel verboden!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ze woont in Ermelo...... het is op de Veluwe vrij gewoon dat je in zo'n stacaravan gaat wonen als je de deur uit wilt.
Dus er zullen geen wieltjes onder zitten, maar das dan ook gelijk het enige wat er aan ontbreekt![]()
Ik denk dat ze gewoon heel goede vrienden zijn die als Nena wat ouder wat geweest, best wel wat zouden kunnen krijgen. Maar nu Lesley er is, denk ik dat er zowiezo geen sprake meer van kan zijn. Maar verder hebben ze gewoon veel lol samen. Kan prima als vrienden functioneren.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:40 schreef scanman01 het volgende:
Hoe zit het nou met Bart en Nena? Nena lijkt Bart best wel heel leuk te vinden, maar laat wel blijken dat hij te oud is voor haar voor een relatie. En Bart lijkt Nena wel leuk te vinden, maar dat kan tactiek zijn. Hoe zou het werkelijk zitten tussen de twee.
Dat zou idd verboden moeten zijn, dat je Evilene op je vakantie tegenkomtquote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En officeel verboden!
( PS je gaat op vakantie... en wie zit er in de tuin naast je....)
Krijg plots zo'n beeld van Evil in badpak mét kladblok haar medevakantiegangers bestuderend... aaaaahhhquote:Op woensdag 1 november 2006 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou idd verboden moeten zijn, dat je Evilene op je vakantie tegenkomt![]()
Ja dat merk ik ook op...' t Valt me tegen van Ilona...Ik mag haar wel maar ze moet ze niet zo laten omlullen. Maar ja zakelijk gezien heeft ze wel iets aan Stephan denk ik...of niet...ze heeft wel ooit zelf een fitnesscentrum gehad.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Maar ook Ilona heeft behoorlijk vertrouwen in STephan hoor, die ziet in hem ook wel een belangrijke steun.
Ook wel op Ilona hoor...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:41 schreef avonne het volgende:
De streams zijn voortdurend op Angelique en Sylvia.
Das dan duidelijk he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |