Succesquote:Op woensdag 1 november 2006 19:40 schreef Neleos het volgende:
Maar goed. ik ben weg. Pubquiz in Enschede doen.
Benieuwd hoe laag ons bierteam vanavond eindigt.![]()
![]()
Nesle kan er denk ik wel eentje verzinnenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Succes![]()
![]()
Upd: ik heb even foon dus ik kan geen nieuwe vraag bedenken, kan iemand anders het doen?
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je krijgt wel een kusje want je had eignelijk wle deels gelijk met jason
Nasle+![]()
beetje mazzel hoorquote:
eigenlijk mag dat natuurlijk niet, iets uit je hoofd opzoeken....maar voor deze keer wordt het door de vingers gezien :pquote:Op woensdag 1 november 2006 19:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
(uit m'n hoofd - is dat ook opzoeken)
Dan moet je ook niet naar sream1 kijkenquote:Op woensdag 1 november 2006 19:42 schreef wyccie het volgende:
Ik bedenk me wel dat de vorige vraag + antwoord dus een enorme spoiler is!
Maar de mensen die die tieners spelen zijn al geen tieners meerquote:Op woensdag 1 november 2006 20:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Scream 1 lang geleden wel gezien. Dat zijn trouwens geen echte horrors hè. Als er meer dan 2 tieners in zitten is het al niet serieus meer.
Ik vind film sowieso niet(meer) eng maar een film die er tog in de buurt kwam was one missed callquote:Op woensdag 1 november 2006 20:03 schreef barney74 het volgende:
BTW: 'engste' films die ik me kan heugen: Blair Witch Project, Evil Dead (was een van de eerste horrors die ik gezien heb) en De Lift
Neequote:Op woensdag 1 november 2006 20:06 schreef Etcetera het volgende:
is de vraag niet interessant genoeg ofzo
Deze bedoel ikquote:Op woensdag 1 november 2006 20:09 schreef barney74 het volgende:
@ yuri: bedoel je 'missed call' uit 2003?
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik vind film sowieso niet(meer) eng maar een film die er tog in de buurt kwam was one missed call
Hoera! Ik ga zo lekker vandaag.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:19 schreef Etcetera het volgende:
anubis?
groeten terugquote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, jij hebt 'm goed; mijn dochter moest inderdaad erg hard lachen
![]()
Etcetera +1 (en de groeten van mijn dochter)
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef doeka het volgende:
[..]
Ja, jij hebt 'm goed; mijn dochter moest inderdaad erg hard lachen
![]()
Etcetera +1 (en de groeten van mijn dochter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |