Ja kloptquote:
Die foto staat op z'n kop! Maar als ik m'n laptop omdraai zie ik dat het een vakantie-kamp is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:51 schreef Duvel het volgende:
Hm, kunnen jullie het niet vinden of is het onduidelijk wat het is?
Dat klopt helaas niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:06 schreef rubbereend het volgende:
heb helaas geen ge bij de hand, zal wel een landal greenparcs huisje zijn
Hetgeen geheel correct is, mijn complimenten!quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het bos is typisch "Flevobos". Aan de hand daarvan kwam ik met het volgende:
Bungalowpark Muiderberg in het Larserbos aan de Rietweg te Lelystad (in praktijk iets dichter bij Biddinghuizen)
quote:Op maandag 13 november 2006 18:52 schreef JDude het volgende:
De N273, ook wel bekend als Napoleonsbaan, in Limburg?
De Wâldwei inderdaad.quote:Op maandag 13 november 2006 23:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dat is de N31, net ten zuidoosten van Leeuwarden.
de snelbinderquote:Op maandag 13 november 2006 23:56 schreef JDude het volgende:
Spoorbrug met fiets- en voetpad over de Waal bij Nijmegen.
Dat gaf inderdaad de doorslag. Daarvoor liep ik al te zoeken naar enkelsporige bruggen omdat het beeld wat vertekend is.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:12 schreef rubbereend het volgende:
de snelbinderzo heet de fietsbrug die ze aan de spoorbrug hebben gehangen. Mooi ding
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:10 schreef J-Will het volgende:
dat is Persingen, het kleinste dorp van Nederland volgens google
Ik vergeet nog wel eens te F5-en tijdens een zoekactie. Dan heb ik hem gevonden en wil ik het trots gaan posten, zijn jullie al weer een opgave verder.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:23 schreef rubbereend het volgende:
krijg ik telefoon terwijl ik het gevonden hebdat kost me dus een punt
quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik vergeet nog wel eens te F5-en tijdens een zoekactie. Dan heb ik hem gevonden en wil ik het trots gaan posten, zijn jullie al weer een opgave verder.
Wat is dat dan in 's hemelsnaam??quote:Op woensdag 15 november 2006 21:05 schreef Stupide het volgende:
Het heet Palmstad.
dat weet ik wel zeker; ben ik even een dik uur niet online gaan we dingen uit Nijmegen postenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:24 schreef Duvel het volgende:
Ik kan de foto niet uitvergroten, klopt dat?
Internet op mijn werk is rot.
Is dit Philips Semiconductors in Nijmegen? Oh wacht, het heet nu NXP zie ik!
hier is bijna volquote:
Ik zat zoals gebruikelijk weer eens in de trein.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Een nieuwe opgave en een tussenstand waren nu wel aardig geweest.
ik ben wel blij dat Duvel me iig niet heeft ingehaald!quote:Op donderdag 16 november 2006 18:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zat zoals gebruikelijk weer eens in de trein.
BTW:
ziggyziggyziggy 18
Rockfire 10
Its-Jojo-4you 9
TARAraboemdijee 6
Jdude 5
rubbereend 3
Karstman 3
Duvel 4
Cassius 1
Spockjuh_ 1
Nieuwschierig 1
J-Will 1
Stupide 1
DeeBee 1
irule25 1
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat Duvel me iig niet heeft ingehaald!
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:48 schreef Duvel het volgende:
[..]Haha, raad deze en je verhuist naar beneden!
Bluf!quote:Op donderdag 16 november 2006 19:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]daarom antwoord ik ook niet terwijl ik het wel weet
je hebt me doorquote:
Heb m hier dr idd ook voor.... Maar wat een naam voor een zwembad....quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat is het zwembad in het Leeghwaterpark in Purmerend.
Nee, dit keer niet. Maar hij is geraden (het Leeghwaterbad, wat een naam!), waarvoor wederom de complimenten!quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:55 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik gok dat Duvel in de trein zit.
Ferus Smit Shipyardsquote:Op vrijdag 17 november 2006 20:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Waar is dit, wat is het en wat is de naam van 1 van de twee die je ziet? (beide mag ook)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |