Ach, kan gebeuren hequote:Op donderdag 2 november 2006 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
sorry, ik heb dyslexiekwaad dan
![]()
overigens, ik vertelde me gitaar leraar dat ik misschien een telecaster van londen city wou gaan kopen, hij raadde dit af omdat londen city vooral versterkers maakt. hij zou iig geen gitaar van londen city kopen, eerder van squier. wat vinden jullie hier van?
me leraar (ook een beetje me maat geworden trouwens) is een beetje zwart wit soms qua gitaren. versterkers altijd van marshall, godin is hij dol op, fender mag (fender stratocasters vind ie wel kut spele, daarom heeft ie een squier) en bla bla blaquote:Op donderdag 2 november 2006 22:38 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren he
HAH!
Wat heb jij voor een leraar? Die zijn fucking great! ik heb er ook eentje, en het is een super gitaar.. zoveel beter als squier...
lees deze shit maar:
http://www.thehouseofmusic.nl/testcometfront.jpg
Sinds ik een nieuwe username heb begin ik helemaal anders te praten
Yep, trefwoorden:quote:Op donderdag 2 november 2006 22:48 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Neem van mij aan, het is echt een leuke gitaar.. beter als squier. Voor die prijsklasse!
Leraar van je kan best een toffe gozer zijn hoorMaar een goeie fender strat speelt veel fijner als een squier (of je moet een exclusieve hebben, televuhr had er dacht ik eens een)
![]()
Punkjunk speelt ook punk?quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:43 schreef Desensitized het volgende:
Gewoon een Dean kopen. Goedkopere modellen kosten nieuw ook niet veel, maar voor dat geld heb je slublieme gitaren!!
London Calling?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:07 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Heb geen ervaring met Dean, maar over die london calling ben ik zeer te spreken
hahahaha, kut.. nu maak ik de grootste fout ooitquote:
Ik vind de gitaren van rickenbacker echt lelijk.quote:
Die man maakt enkele leuke gitaren!!quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef Bizznitch het volgende:
http://www.michaelkellyguitars.com/.
Heb je groot gelijk in, ik vind ze ook geweldig... ik wil al een tijd een echte, maar goed, komt later als ik groot ben welquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:23 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ik vind hem persoonlijk prachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |