Jep, als je toch grof geld uit gaat geven, zou je eens op zoek kunnen naar een Marshall Plexiquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ramones![]()
Maar die speelden met Marshalls![]()
ik bedoel meer sham69, stiff little fingers, uk subs, 999, eaterquote:Op donderdag 2 november 2006 17:29 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Ramones![]()
Maar die speelden met Marshalls![]()
Misschien heeft z'n moeder een vergissing gemaakt en z'n versterker in de wasmachine gedaan ?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:36 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft dat met die versterker te maken ?!
ja een marshall longsleeve zekerquote:Op donderdag 2 november 2006 17:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Misschien heeft z'n moeder een vergissing gemaakt en z'n versterker in de wasmachine gedaan ?![]()
sloeberquote:Op donderdag 2 november 2006 17:22 schreef Desensitized het volgende:
Maar voor punk/metal hoef je hem niet te halen
En moeders![]()
Had een hele fijne witte longsleeve. Echt een übervette. Lekker wijd enzo, niet van die "strak zittende" mouwen enzo. Lekker slobberig. Zat heerlijk. Wel bij de boordjes wat gaten erin, en daarom heeft ze em weggegooid![]()
Slobberige longsleeves![]()
Slobberige longsleeve weggooiende moeders![]()
quote:
De bandquote:Op donderdag 2 november 2006 19:06 schreef punkjunk het volgende:
we gaan morgen weer reperteren met ons bandjeop school uiteraard. ik heb via zo'n hoge vent geregeld dat we de PA mogen gebruiken die ergens in een hoekje staat te verstoffen. een peavy versterker met 2 dikke peavy boxen
+ 2 kabels en 2 mics
ik heb der wel weer zin inwe spelen sweet jane dus maar ik heb nog een aantal andere nummers van stiff little fingers geleerd deze dagen en die zijn ook wel vet om te proberen denk ik
nu nog de drummer over halen want die houd meer van Normaal enzo
Ja ik denk mischien bedoel je "normale" muziek. En dan wist ik dus niet echt wat ik daaronder moest verstaanquote:
Owja, nu zie ik hetquote:Op donderdag 2 november 2006 19:28 schreef Jorikjet het volgende:
hoofdletter N zie je!
en ik kocht trouwens vandaag een nieuwe slide
Zekers!quote:Op donderdag 2 november 2006 19:44 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Dries, ouwe pik![]()
Finkerpicking roeleert
ja ik bedoelde het ook niet kwaat ofzoquote:Op donderdag 2 november 2006 19:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja ik denk mischien bedoel je "normale" muziek. En dan wist ik dus niet echt wat ik daaronder moest verstaan![]()
kwaat met een Tquote:Op donderdag 2 november 2006 19:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja ik bedoelde het ook niet kwaat ofzomeer als een grapje
naduurlijk, heel goetquote:Op donderdag 2 november 2006 19:55 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
kwaat met een T
Alles goed met je?
sorry, ik heb dyslexiequote:Op donderdag 2 november 2006 19:55 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
kwaat met een T
Alles goed met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |