oohhh * stilquote:Op donderdag 9 november 2006 13:36 schreef taxibabe het volgende:
Zo zag die muur eruit toen we de sleutel kregen...
Dan is het al heel erg opgeknapt hoorquote:Op donderdag 9 november 2006 13:36 schreef taxibabe het volgende:
Zo zag die muur eruit toen we de sleutel kregen...
[afbeelding]
Dat is ook nog wel een ideequote:Op donderdag 9 november 2006 17:50 schreef Marsepein het volgende:
Je kunt toch meteen gips tegen die schroten aan schroeven. En dan de deurtjes uit dat kastje halen, een paar halogeen spotjes er in, een paar glasplaatjes en de gipsplatenmuur een trendy kleur geven en het is meteen heel anders.
Dan ben je inderdaad helemaal klaar! En die gekke kast is ideaal om wat transformatoren in weg te proppen voor je halogeenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:50 schreef Marsepein het volgende:
Je kunt toch meteen gips tegen die schroten aan schroeven. En dan de deurtjes uit dat kastje halen, een paar halogeen spotjes er in, een paar glasplaatjes en de gipsplatenmuur een trendy kleur geven en het is meteen heel anders.
Doe je trouwens met deze kamer ook mee?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:47 schreef taxibabe het volgende:
Dit is die geweldige muur + kast![]()
[afbeelding]
Wat mij betreft mocht dat er allemaal al wel uit toen we hier hier kwamen wonen maar mn ex wou dat niet (en tja in een relatie moet je toch geven en nemen)
Yep ik was de 2de die zich opgafquote:Op donderdag 9 november 2006 18:29 schreef klipper het volgende:
[..]
Doe je trouwens met deze kamer ook mee?
Dan maak je marsepein zeker blij.
Dat kost je dan minpunten ben ik bang.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:35 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Yep ik was de 2de die zich opgaf...Deze kant van de kamer staan niet op de foto's. Ik heb de mooiste kant gefotografeerd
![]()
Haha, ik doe in iedergeval meequote:Op donderdag 9 november 2006 18:47 schreef klipper het volgende:
Dat kost je dan minpunten ben ik bang.![]()
Je moest tenslotte je mooiste kamer showen, en niet een stukje van je mooiste kamer![]()
Dus hup hup hup en plaats je foto erbij.![]()
Bij ons staat voor de winter / voorjaar de badkamer op de planning,quote:Op donderdag 9 november 2006 09:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah, maybe, maar dat was mijn doel niet.
En nu hup weer over klussen hebben!
Iemand nog plannen?
Bij ons staat nog steeds de badkamer op de agenda maar we hebben meestal geen zin.
excuses ... excuses ...quote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef klipper het volgende:
Ik kreeg geen toestemming van de directie om mee te doen.![]()
das ook een goed idee inderdaad. Ik vraag me alleen af of het geen doorgeefkast is.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:50 schreef Marsepein het volgende:
Denk het niet, want aan de andere kant van die kast is de kelder, aan de rechterkant naast die kast zit nog een deuropening naar de hal.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:01 schreef sanger het volgende:
[..]
das ook een goed idee inderdaad. Ik vraag me alleen af of het geen doorgeefkast is.
Binnen ben ik eigenlijk wel klaar zo.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:54 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Bij ons staat voor de winter / voorjaar de badkamer op de planning,
En dan niet een totale renovatie (zoals ik het heel graag had gezien) maar een oude badkamer met blauwe tegels, blauw bad, blauwe wasbak en blauwe deur voorzien van een nieuw plafond, andere verlichting, plaatsen van afzuiging die werkt via drie standen schakelaar en het maken van een nieuwe badkamer kast.
En het toilet op de benedenverdieping wellicht voorzien van een nieuw hangend toilet en nieuwe tegels en plafond.
Maar terzijner tijd komt er vast en zeker wel een topic over![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 19:03 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Denk het niet, want aan de andere kant van die kast is de kelder, aan de rechterkant naast die kast zit nog een deuropening naar de hal.
hehe, kan gebeuren toch, je kunt niet alles gelijk goed zienquote:
Tja, je zou ook kunnen KIJKEN in mijn fotoboekquote:Op donderdag 9 november 2006 19:28 schreef taxibabe het volgende:
[..]
hehe, kan gebeuren toch, je kunt niet alles gelijk goed zien(misschien tijd voor een bril ? of heb je er al 1?
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |