Meestal is het meeten in een cafe, gezellig wat drinken en dan hop met de groep naar een leuk en gezellig restaurant.quote:Op maandag 6 november 2006 21:19 schreef taxibabe het volgende:
[..]
hoe gaat zo'n dag? Worden er nog dingen georganiseerd of zoiets, een bepaalde planning ? En qua kosten?
Misschien zijn ze wel een en dezelfde.quote:Op maandag 6 november 2006 21:39 schreef taxibabe het volgende:
bedankt voor de antwoorden![]()
Tis wel grappig dat jullie allebei ongeveer dezelfde antwoorden geven op dezelfde tijd
quote:Op maandag 6 november 2006 22:07 schreef klipper het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel een en dezelfde.![]()
Een siamese tweeling of een gespleten persoonlijkheid kan natuurlijk ook![]()
Maar we zijn wel degelijk een ander. Of maak ik het zo alleen maar ergerquote:Een schizofreen is nooit alleen
Dat ligt er maar aan, ken je het verhaal van sybil?quote:Op maandag 6 november 2006 22:12 schreef Marsepein het volgende:
[..]
[..]
Maar we zijn wel degelijk een ander. Of maak ik het zo alleen maar erger![]()
Die plaats in mijn profiel klopt; maar ze zijn zeg maar van het stampot en boerenkool tijdperkquote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Houden ze van lekker eten? Stuur je lekker op een avondje uit eten bij Frankie's Bistro (ik ga ervan uit dat de plaats die in je profiel staat klopten dat je ouders daar ook wonen)
En om ze op een korte vakantie te trakteren?quote:Op maandag 6 november 2006 22:25 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Die plaats in mijn profiel klopt; maar ze zijn zeg maar van het stampot en boerenkool tijdperk![]()
Dus ik geloof niet dat dat wat is; ze hebben al een jaar dineebonnen in huis en die komen ook niet op![]()
Misschien een leuke tegoedbon maken met een bedrag erop en dat ze mogen uitgeven in een speciaalzaak voor tuin en/of huisquote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Vonkenboer het volgende:
- Moeders houdt heel erg van de tuin
- Vaders is het liefst bezig met klussen om en rond het huis
Aha, daar komt de aap uit de mouw. Daarom zit je hier te posten nu!quote:Op maandag 6 november 2006 22:19 schreef klipper het volgende:
Maar als ik het goed begrijp, telt dit topic ook mee voor de top?
't K&W-forum - de stats.
Waarom, wat doen al die anderen hier dan.........quote:Op maandag 6 november 2006 22:37 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Aha, daar komt de aap uit de mouw. Daarom zit je hier te posten nu!
Schaam je, postopkrikker![]()
Stuur ze een dag naar een vestingstadje met een leuk diner aan het eind. Beetje cultuur snuiven, maar net niet te veel.quote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Goed; de deadline komt steeds dichterbij en ik weet serieus niet wat ik mijn ouders moet geven voor hun 35 jarig huwelijk.
Profielschets
- Mijn moeder is 64, vader is 58
- Huismoeder, kraanmachinist
- Ze zijn niet sportief
- Koken of workshops daarin; vallen af (ze koken omdat het moet)
- Audio en televisie; vallen af allemaal reeds vernieuwd
- Ze willen geen plastic kuipstoeltjes van een zeker niet te beschrijven merk
- Beeldjes in de tuin hebben ze ook al
- Boeken of tijdschriften vallen ook af
- Moeders houdt heel erg van de tuin
- Vaders is het liefst bezig met klussen om en rond het huis
Ik weet het echt niet meer![]()
![]()
![]()
Ik maakte een geinte hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 22:40 schreef klipper het volgende:
[..]
Waarom, wat doen al die anderen hier dan.........
Als je het dan zo eerlijk wilt spelen, dan moeten deze topic`s niet meetellen.![]()
Dude, Tapdancerquote:Op maandag 6 november 2006 22:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Een lapdancer! Huur een lapdancer!!
He, die heb ik net weer eens herlezen!quote:Op maandag 6 november 2006 22:17 schreef klipper het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan, ken je het verhaal van sybil?
Dat was een meisje dat er 16 op na hield, en ze wisten het niet van elkaar.
Ben bang dat de helft al afvalt.quote:Op maandag 6 november 2006 22:43 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Stuur ze een dag naar een vestingstadje met een leuk diner aan het eind. Beetje cultuur snuiven, maar net niet te veel.
Wadlopen, zeehondjes kijken in pieterburen, dagje grote stad (Almelo), rondvlucht met een helicopter, familiegroepsfoto, bowlen met steengrillen, workshop kerstkaarten maken.
Kies gewoon, er is een spreekwoord. Iets met een gegeven paard en een bek. Het is de uitgelzen kans om ze iets te laten doen wat normaal nooit in ze opkomt.
Stuur ze het pad op wat kleinkunst heet, ga naar een muziekavond, cabaret of een musical.
Organiseer een straatbbq, huur een zanger, zet een advertentie in de lokale krant. Bel de krant en laat ze komen voor een interview.
Huur een zaaltje, en geef een groot amerikaans feest. Laat ze op een tandem de veluwe verkennen. Ga naar een museum.
Maar vooral, doe iets!
Genoeg ideeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |