Weer Vonkie?quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:25 schreef Vonkenboer het volgende:
Goedemiddag![]()
Fijn vandaag weer zolder opruimen![]()
Nog steeds, hallo het is een zolder die in geen 15 jaar overzichtelijk ingeruimd en opgeruimd is geweestquote:
Ik wist ook niet dat het zo'n zooi wasquote:
Het is wat laat maar Smorgens allen!quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef sanger het volgende:
Goedemorgen Marsepein!
Open gerust een topic eroverquote:Op zaterdag 4 november 2006 22:16 schreef Roönaän het volgende:
Hoi,
Is er een goed topic of site waar ik kan vinden hoe ik de symbolen in een bouwtekening moet lezen?
- r -
quote:Op zondag 5 november 2006 13:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Open gerust een topic erover
Elektrotechnische symbolen en afkortingen ken ik wel uit mijn hoofd![]()
Hee, goeiesmiddags, wanneer komen jouw foto's voor [K&W WEDSTRIJD] Show je mooiste kamer! ?quote:Op maandag 6 november 2006 13:31 schreef sanger het volgende:
Goedemiddag trouwens!
Ik moet ze effe maken vanavond. Ik denk morgen en anders donderdag.quote:Op maandag 6 november 2006 15:20 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hee, goeiesmiddags, wanneer komen jouw foto's voor [K&W WEDSTRIJD] Show je mooiste kamer! ?
Waarom niet? Je slaapkamer, met originele muurdesign zal een goede kans maken.quote:Op maandag 6 november 2006 15:22 schreef Marsepein het volgende:
Misschien wel, maar ik denk het niet.
Eventueel initiatief nemen stellen we ook op prijs.quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, iedereen mag mee, ook al heb je nog nooit een kwast of een schroevendraaier van dichtbij gezien.
Gewoon even in de gaten houden als er weer een meet topic is en dan gewoon komen!
Houden ze van lekker eten? Stuur je lekker op een avondje uit eten bij Frankie's Bistro (ik ga ervan uit dat de plaats die in je profiel staat kloptquote:Op maandag 6 november 2006 20:52 schreef Vonkenboer het volgende:
Goed; de deadline komt steeds dichterbij en ik weet serieus niet wat ik mijn ouders moet geven voor hun 35 jarig huwelijk.
Profielschets
- Mijn moeder is 64, vader is 58
- Huismoeder, kraanmachinist
- Ze zijn niet sportief
- Koken of workshops daarin; vallen af (ze koken omdat het moet)
- Audio en televisie; vallen af allemaal reeds vernieuwd
- Ze willen geen plastic kuipstoeltjes van een zeker niet te beschrijven merk
- Beeldjes in de tuin hebben ze ook al
- Boeken of tijdschriften vallen ook af
- Moeders houdt heel erg van de tuin
- Vaders is het liefst bezig met klussen om en rond het huis
Ik weet het echt niet meer![]()
![]()
![]()
hoe gaat zo'n dag? Worden er nog dingen georganiseerd of zoiets, een bepaalde planning ? En qua kosten?quote:Op maandag 6 november 2006 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Nee hoor, iedereen mag mee, ook al heb je nog nooit een kwast of een schroevendraaier van dichtbij gezien.
Gewoon even in de gaten houden als er weer een meet topic is en dan gewoon komen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |