Nee want ik had ook water en dat hoort er niet bij.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
RoofingBurner had toch de drie juiste ingrediënten in zijn antwoord staan?![]()
Lienekien heeft wel gelijk eigenlijk!!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Argentinië, duitsland ,australië
VS, spanje?
quote:
Nee, je had suiker erbij, maar de andere drie waren goed.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee want ik had ook water en dat hoort er niet bij.![]()
Ik ben wat dat betreft redelijk streng. Als ik drie dingen vraag, wil ik er ook drie horen en niet meer, tenzij ze allemaal goed zijn.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee die had bren.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, je had suiker erbij, maar de andere drie waren goed.
Ik vind dat persoonlijk te streng. Het moet wel leuk blijven.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft redelijk streng. Als ik drie dingen vraag, wil ik er ook drie horen en niet meer, tenzij ze allemaal goed zijn.
Als je anders bijvoorbeeld op de vraag van gisteren, die ging over de 10 buurlanden van argentinie, gewoon alle zuid-amerikaanse landen zou opnoemen (dat zijn er 12), zou je het punt krijgen, in mijn ogen onterecht
quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan bedoel je waarschijnlijk, Anijs, Suiker, Venkel en Kruiden.
Je wilde drie ingrediënten horen die erin zitten, die drie werden toch genoemd?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:24 schreef Mark_V het volgende:
En er zit dus gewoon 100% GEEN suiker in, dan kan ik dat antwoord toch niet goed rekenen?
Laat maarquote:Op woensdag 1 november 2006 16:26 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je wilde drie ingrediënten horen die erin zitten, die drie werden toch genoemd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |