quote:Op woensdag 1 november 2006 16:02 schreef barney74 het volgende:
krijg er dorst van zeg
Ja je moet die flessen ook niet vullen met gootsteenontstopper!!!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:05 schreef Mark_V het volgende:
Er is deze zomer nog een flesje alfa bier in mijn handen uit elkaar geklapt, mijn hele hand zat onder het bloed
Noem de drie belangrijkste ingredienten van assinth exclusief alcohol dus
Zet dit even bij de vraag daar hebben we het al eerder over gehadquote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
ik wil ze graag in 1 post hebben en water reken ik ook niet goed (zit er ook nauwelijks in, absinth is ongeveer 80% alchohol)
Ik wil er drie horen, want ze zijn niet allemaal goedquote:Op woensdag 1 november 2006 16:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Dan bedoel je waarschijnlijk, Anijs, Suiker, Venkel en Kruiden.
Dit is em! In absinth zit GEEN suiker.....quote:Op woensdag 1 november 2006 16:13 schreef Anarion het volgende:
Volgens mij is anijs, venkel en kruiden goed ja !
Aha, en dan wordt de suiker en het water later toegevoegd. Voor het drinken dat is.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:13 schreef Anarion het volgende:
Volgens mij is anijs, venkel en kruiden goed ja !
Klopt, de absinth wordt uitgedruppeld over een lepel met een suikerklontje. Later wordt ijskoud water toegevoegd....quote:Op woensdag 1 november 2006 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Aha, en dan wordt de suiker en het water later toegevoegd. Voor het drinken dat is.
RoofingBurner had toch de drie juiste ingrediėnten in zijn antwoord staan?quote:Op woensdag 1 november 2006 16:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dit is em! In absinth zit GEEN suiker.....
anarion +1![]()
![]()
Jammer dat jullie absinthalsem, als naamgever van het goedje en verantwoordelijk voor het vermeende hallicunerende effect, niet hebben genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |