quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:59 schreef Elseetje het volgende:[..]
Meer vanaf waar: ik heb het gezien vanaf het moment dat Marin gebeld wordt door Patrick en dat ze dan live op de radio is...
Ja dat bedoelde ik eigenlijk ook
![]()
Maar goed, Marin gaat dus weer naar New York. Daar zegt ze dat ze heel erg geniet van de drukte van de stad, en ze ontmoet een heleboel publishers. Op een feestje van een aantal publishers, vlucht ze echter weg omdat het er zo druk is en ze daar maar slecht tegen kan. Ze zegt ook dat haar appartement haar tegenwerkt. Haar douche kan ze niet monteren en bij het bereiden van het Thanksgiving diner voor haar zus, Jane en haarzelf. Uiteindleijk spenderen zij een etentje in 1 of andere diner, waar ze erechter komt dat ze eigenlijk toch terug wil naar Elmo.
Ondertussen is er ook Orphan diner in the Chieftain. Daar laat een aangeschoten Jack een boodschap achter op Marin's voicemail, dat hij denkt dat ie verliefd op haar is. Als Ben de booschap aan Jack doorgeeft dat Marin weer terug komt naar Elmo, besluit Jack haar op te halen bij de haven.
Er is ook nog een verhaallijn van Patrick en Annie volgens mij, maar ik weet niet in hoeverre die nu in deze aflevering zat en hoever in de andere aflevering. Maar goed, er zullen hier ook nog wel een aantal dingen in zitten die je wel gezien hebt. Maar ik weet niet meer wat er nu voor en na die tijd zat