babyshower was toch afgelopen week? Dan hebben jullie er maar een gemist namelijk. In die episode gingen Patrick en Annie naar New York, was wel grappig. Verder volgens mij niks byzonders op het Jack en Lynn-front behalve dan weer wat extra twijfel bij Jack zn kant, niks over Lynn die het huis verlaat ofzo (of ik herinner me het niet meer..)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:17 schreef Greys het volgende:
Maar zijn die dan expres overgeslagen of was dat een foutje?
Lijkt me toch best essentiële info als je de serie volgt, hoe Jack en Lynn nou uit elkaar zijn gegaan, of Marin daar nog in genoemd is, of Lynn het dorp al heeft verlaten en hoe dat ging enzo
Ah, dat verklaart een hoop. Ik zat ook al te denkenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:33 schreef Larisje het volgende:
Ik lees net op Net 5 dat er 2 afleveringen zijn overgeslagen.Allemaal boze reacties op het forum daar.
Grrrrrr Ik was ook al zo in de war. Ik nog kijken op de hd-recorder of ik misschien de aflevering van vorige week niet had gekeken.
Oh ja. Sarah werd gedagvaard idd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:25 schreef Greys het volgende:
In de vorige aflevering kreeg Sarah aan het einde een brief, waarop ze heel geschokt reageerde. Daarvan hebben we nu dus ook niet gezien wat er in staat...
Net5 gaat nu de aflevering (zij houden vol dat ze er 1 gemist hebben maar het zijn er 2 volgens mij inderdaad) a.s. maandag uitzenden. Lekker alles door elkaar dus
quote:Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 09-10-2007 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
Onze excuses, op 8 oktober is inderdaad per ongeluk de verkeerde aflevering van 'Men in Trees' uitgezonden. Vanaf maandag de 15de halen we dit weer in. Daarna zenden we de afleveringen uiteraard weer in juiste volgorde uit.
Welke steen?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:25 schreef blaaatkipje het volgende:
komt wel goed joh, eigenlijk hadden ze in nl een paar afleveringen geleden op moeten houden want dan had het seizoengewijs geklopt maar goed ze houden er in NL. van om op rare momente te stoppen
Volgens mij is cash (ofhoehijookheet) ziek, dat stond toen ook op die steen...
Same here. Ik heb ze vorige week niks horen zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zat ik er maandag helemaal klaar voor..kwam het nietDat wist ik niet
In de gids stond het niet aangekondigd (dwz in de gids stond niet dat het wel zou komen). Ze lagen ook bijna voor op de VS dus zo gek is dat niet, wel jammer natuurlijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zat ik er maandag helemaal klaar voor..kwam het nietDat wist ik niet
Ik heb al 3 jaar geen gids meer. Ik ga altijd uit van de aankondigingen op de zenders. Dan controleer ik vervolgens de site en programmeer ik de series in m'n mediacenter.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:57 schreef ranja het volgende:
Soms wel handig, is de teleurstelling wat kleiner als je helemaal klaar gaat zitten voor een serie die niet aangekondigd staat
In de gids stond het idd, maar ik heb ze vorige week niet horen zeggen dat het voorlopg de laatste aflevering was.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:52 schreef ranja het volgende:
[..]
In de gids stond het niet aangekondigd (dwz in de gids stond niet dat het wel zou komen). Ze lagen ook bijna voor op de VS dus zo gek is dat niet, wel jammer natuurlijk.
quote:Anne Heche leaves husband for pony
Hij is wel erg veranderd idd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:20 schreef Downer het volgende:
Ben inmiddels dat geheugenverlies van Patrick wel een beetje zat eigenlijk, hopelijk komt het snel terug, hij wist in elk geval alweer dat Annie geen kaas op dr pizza wilde
Ze verwachten zelfs een kindje. Ik kan het al een paar weken niet kijken en vergeet het op te nemen, dus ik heb het opgegeven en kijk wel weer als ze het gaan herhalen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Las trouwens dat Marin en Jack in het echt ook een setje zijn!
Kun je mij vertellen waar je deze info vandaan hebt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef ranja het volgende:
Hm gister was dus de laatste aflevering. Dat wil zeggen, aflevering 19 van seizoen 2.
Aflevering 20 is in de US niet eens op tv geweest maar via een website te zien geweest voor zover ik begrepen heb. Dat wordt zoeken om die te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |