quote:Anne Heche leaves husband for pony
Hij is wel erg veranderd idd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:20 schreef Downer het volgende:
Ben inmiddels dat geheugenverlies van Patrick wel een beetje zat eigenlijk, hopelijk komt het snel terug, hij wist in elk geval alweer dat Annie geen kaas op dr pizza wilde
Ze verwachten zelfs een kindje. Ik kan het al een paar weken niet kijken en vergeet het op te nemen, dus ik heb het opgegeven en kijk wel weer als ze het gaan herhalen.quote:Op maandag 8 december 2008 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Las trouwens dat Marin en Jack in het echt ook een setje zijn!
Kun je mij vertellen waar je deze info vandaan hebt?quote:Op dinsdag 30 december 2008 21:41 schreef ranja het volgende:
Hm gister was dus de laatste aflevering. Dat wil zeggen, aflevering 19 van seizoen 2.
Aflevering 20 is in de US niet eens op tv geweest maar via een website te zien geweest voor zover ik begrepen heb. Dat wordt zoeken om die te vinden
Thanx, dan toch maar eens op speurtocht of wij de laatste aflevering ook nog mee kunnen gaan pakken....quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef ranja het volgende:
IMDB... daar staan 20 afleveringen bij seizoen 2 en dan dit: http://www.imdb.com/title/tt0805664/board/nest/111347613
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |